اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی طبیعی

اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی طبیعی

اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی طبیعی

اگر قصد صادرات دارید و به دنبال یک محصول با بسته بندی شیک و کیفیت بالا برای تجارت هستید، اسپری زعفران شرکت بیز با حجم ۲۰۰ میلی یک گزینه عالی برای شما می باشد.

اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی طبیعی

تولید اسپری زعفران شرکت بیز

در تولید اسپری زعفران شرکت بیز از بهترین زعفران جهان استفاده شده است تا محصولی مطابق با استاندارد های جهانی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد. این محصول بدون دخالت دست و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید گشته می گردد.

بسته بندی متفاوت و زیبای این فرآورده نسبت به نمونه های مشابه، آن را به یک گزینه پرفروش صادراتی تبدیل نموده است. این محصول به کشور های مختلف آسیایی و اروپایی صادر می گردد و در رقابت با نمونه های خارجی می باشد.

از اسپری زعفران می توان در پخت انواع غذا و کیک و همچنین تزئین پلو و دسر بهره گرفت. برای استفاده از آن اسپری را می توان در هر حالتی قرار داد چرا که محلول داخل آن همگن بوده و ته نشین نمی شود. پس با این تفاسیر قبل از استفاده نیازی به تکان دادن ندارد.

اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی طبیعی

تولید زعفران با حداقل میزان آبیاری

زعفران از جمله محصولاتی است که در تولید آن به میزان آب کمی نیاز است. در واقع یکی از دلایل رو آوردن بخش اعظمی از کشاورزان به کشت این محصول همین موضوع باشد.

گیاه زعفران در طول یک دوره کشاورزی فقط به ۵ مرحله آبیاری نیاز دارد که بیشتر آن با بارش تأمین می گردد. اولین آبیاری که برای پیاز زعفران انجام می شود بعد از کشت بوده که بسیار مهم است و باید به موقع صورت گیرد. بعد از برداشت گل های زعفران دوباره باید آن را آبیاری نمود.

پیاز زعفران بعد از آبیاری دوم تا چند ماه نیازی به آب ندارد. در اوایل اسفند بعد از کود دهی بار دیگر باید آبیاری انجام شود. در اواخر اسفند و فروردین ماه نیز آخرین مراحل صورت می گیرد که بعد از آن گیاه به خواب رفته و باید استراحت کند.

اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی طبیعی

پخش اسپری زعفران شرکت بیز در مناطق شمالی

آب و هوای شمال کشور به دلیل وجود باران های تابستانی برای کشت زعفران مناسب نیست زیرا پیاز زعفران در فصل تابستان باید استراحت کند و آبیاری از بازدهی آن خواهد کاست. لذا شهر های شمالی از خریداران اصلی زعفران و فرآورده های آن می باشند.

گستردگی شمال کشور و ازدیاد مسافران به این منطقه باعث ساخت رستوران ها و هتل های بزرگی در آن شده است که با بهره گیری از زعفران مرغوب می توانند هرچه بهتر از مهمانان خود پذیرایی کنند.

سوال داری، من اینجام!