تجارت انحصاری چای زعفرانی شاهسوند

تجارت انحصاری چای زعفرانی شاهسوند

تجارت انحصاری چای زعفرانی شاهسوند

اگر شما قصد دارید که به تجارت انحصاری یکی از فرآورده های طلای سرخ بپردازید پیشنهاد ما به شما چای زعفرانی شاهسوند بوده که متقاضیان بسیاری را در سراسر جهان دارا می باشد.

تجارت انحصاری چای زعفرانی شاهسوند

شاهسوند یکی از تولید کننده های موفق در داخل کشور می باشد. این شرکت بزرگ کار خود را از سال 1372 با بسته بندی چای خارجی و ایرانی شروع نمود و مبتکر افزودن اسانس به چایی می باشد.

تنوع محصولات شرکت شاهسوند

تجارت انحصاری چای زعفرانی شاهسوند

چای زعفرانی شاهسوند تنها یک نمونه از محصولات پربار آن است. به گونه ای که در حال حاضر 17 گروه از محصولات غذایی را تولید می کند. بسته بندی برنج، انواع زعفران، دمنوش ها، ادویه جات، حبوبات، چای سبز و… از جمله تولیدات این کارخانه موفق می باشد

زعفران از جمله گیاهان دارویی می باشد که در صنعت دارو سازی از آن استفاده می گردد. یکی از تأثیرات مثبت این ادویه سلامتی کمک به کنترل قند خون و دیابت است. این محصول با اثر آنتی اکسیدان قوی به سلول های بتای پانکراس جهت ترشح انسولین بیشتر کمک می کند.

همچنین مصرف چای زعفرانی شاهسوند برای کاهش درد معده بسیار مؤثر می باشد. فقط اینکه برای تسکین فوری درد بهتر است که به آن نبات افزوده شود.

تولید محصولات سالم با کشاورزی زیستی

تجارت انحصاری چای زعفرانی شاهسوند

این محصول را از زعفران ارگانیک تهیه می کنند. در ایران بعضی مناطق بیشتر مراحل کشاورزی خود را به همان روش سنتی و به دور از مواد شیمیایی انجام می دهند تا محصولی سالم تولید گردد و خواص واقعی ادویه در آن حفظ شود.

کشاورزی زیستی یا همان ارگانیک در جهان در حال افزایش می باشد. هدف اصلی در این روش تأکید بر روی حفاظت از محیط زیست و حذف آلاینده ها از تولیدات کشاورزی بوده که در طی سال های اخیر 20 درصد افزایش داشته است.

امروزه استفاده از کود های شیمیایی بسیار رایج شده است. دستکاری ژنتیک محصولات کشاورزی علی الخصوص میوه جات باعث تولید محصولاتی با ظاهر زیبا ولی طعم و خواص ضعیف شده که مصرف آن ها هیچ گونه سودی برای بدن ندارد.

چای زعفرانی شاهسوند در تمامی نقاط کشور موجود می باشد. در صورتی که به صورت حضوری نتوانستید محصول را تهیه کنید با ورود به سایت های فروش می توانید در هر نقطه از کشور که قرار دارید با ثبت سفارش، محصول خود را در اسرع وقت تحویل گیرید.

اما اگر قصد تجارت این محصول را دارید بازرگانی فرانیز می تواند حجم مورد نیاز شما را با قیمت درب کارخانه در اختیارتان قرار دهد.

سوال داری، من اینجام!