تخفیف ویژه در خرید زعفران اعلا

تخفیف ویژه در خرید زعفران اعلا

تخفیف ویژه در خرید زعفران اعلا با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال رو به افزایش است. قیمت مربوط به انواع مختلف زعفران از جمله سرگل، نگین، دسته و پوشال متفاوت است. همچنین کیفیت آن ها نیز متفاوت است. در بخش های بعدی به بررسی تفاوت های این انواع خواهیم پرداخت.

جهت بهره برداری از تخفیف ویژه زعفران وب سایت ها و فروشنده های بسیاری فروش ویژه خود را آغاز کرده اند که برای حجم بالا یا حتی مقادیر پایین نیز درصدی تخفیف لحاظ می کنند.

تخفیف ویژه در خرید زعفران اعلا

خرید زعفران سوغاتی با شیک ترین بسته بندی در کشور

خرید زعفران سوغاتی با شیک ترین بسته بندی در کشوربسته بندی های شیک و زیبا و شکیل زعفران مخصوص سوغاتی و صادراتی از برندهای مختلف در بازار موجود است. از جمله برند های بهرامن، قائنات، سحرخیز، مصطفوی، نوین و … . بیشتر مردم برای هدیه و سوغاتی ترجیح می دهند که از بسته بندی های شیک و زیبا استفاده کنند. از آنجاییکه در سال های اخیر تولیدکنندگان زعفران متوجه میزان اهمیت طراحی و بسته بندی این کالای با ارزش جهت افزایش فروش خصوصا فروش در حوزه بین المللی یا همان صادرات شده اند در نتیجه جعبه ها و بسته بندی های شیک و قابل رقابت با کشور های خارجی تولید نموده اند. جعبه های شیک زعفران دارای تنوع زیادی است:

  • جعبه هدیه ترمه
  • جعبه کادویی مقوایی
  • جعبه کادویی چوبی

جعبه هدیه ترمه طرح ها و رنگهای متنوعی دارد به همین جهت شرکت های صادراتی و پخش کننده به آن توجه بیشتری نشان می دهند.

جعبه کادویی مقوایی به دلیل استفاده از مواد اولیه ارزان تر، قیمت مناسب تری نسبت به دو نوع دیگر دارد.

جعبه کادویی چوبی زیبایی خاصی دارد و کارگاه ها و شرکت های بسیاری برای تولید این نوع جعبه ها ایجاد شده که با استقبال بی نظیر مردم روبرو شده است. این بسته بندی به دلیل طرح جذابی که دارد در زمینه صادرات هم مورد توجه است.

فروش زعفران به صورت قسطی در بازار ایران

فروش زعفران به صورت قسطی در بازار ایرانبه دلیل نوسانات قیمت کالا ها و اقلام امکان خرید اقساطی یا حتی بیان قیمت دقیق اقلام کمی دشوار است. با این حال در صورت توافق با کشاورز یا فروشنده مربوطه میتوان به صورت اقساطی یا با پرداخت چند فقره چک خرید خود را انجام داد. البته برای مقادیر بالا و حجم زیاد زعفران.

سفارش رنگ زعفران به صورت تک و عمده

سفارش رنگ زعفران به صورت تک و عمدهرنگ زعفران در ایران به روش های مختلفی عرضه میگردد از جمله توسط فروشگاه های بزرگ، سایت های فروش و بازرگانی ها و … . امروزه علاوه بر زعفران، رنگ زعفران نیز در بین مردم با استقبال روبرو شده و فروش خوبی دارد. تقریبا همه برند های سرشناس زعفران، تولید کننده رنگ زعفران نیز هستند از جمله برند بهرامن که این فراورده را به صورت تک و عمده به خریدار  ارائه می دهد. خریدار رنگ زعفران در سراسر کشور امکان ثبت سفارش و ارتباط با فروشنده را دارد.

جدیدترین قیمت زعفران در بازار داخلی

جدیدترین قیمت زعفران در بازار داخلیبه طور کلی جدید ترین قیمت زعفران کیلویی در بازار عمده فروشان بین 9میلیون تا 14میلیون تومان است. این اختلاف قیمت هم به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله:

  • نوع زعفران
  • درجه کیفی زعفران
  • استاندارد های زعفران
  • محل تحویل زعفران
  • بسته بندی زعفران
  • خدمات شرکت ارائه دهنده
  • قیمت دلار
  • و …

قیمت مقدار جزئی زعفران به شرح زیر است:

  • زعفران سوپر نگین هر گرم 10هزار تومان (یعنی قیمت زعفران ۲ گرمی معادل 20هزار تومان می باشد)
  • زعفران نگین هر گرم 9400 تومان
  • زعفران سرگل ممتاز هر گرم 8700 تومان
  • زعفران سرگل معمولی هر گرم 8100 تومان
  • زعفران دسته هر گرم 7300 تومان

برای شناخت انواع زعفران و درک تفاوت آن ها بهتر است شرح مختصری از این انواع گفته شود:

زعفران دسته که در رده بندی های بین المللی زعفران درجه چهار شناخته می شود در واقع از چیدن یک دسته از کلاهه های زعفران بدون جداسازی قسمت های زرد رنگ فوقانی می باشد. زعفران دسته قدرت رنگ دهی کمتری نسبت به انواع دیگر دارد.

نوع دیگر زعفران پوشال است. در این نوع کلاله زعفران که رنگ قرمز دارد به همراه بخش زرد رنگ کلاله قرار گرفته است این نوع از زعفران میزان رنگ دهی بیشتری از نوع دسته دارد چون بخش قرمز رنگ کلاله بیشتر است.

نوع بعدی سرگل زعفران است که در واقع بخش قرمز رنگ زعفران را تشکیل می دهد و بیشترین قدرت رنگ دهی را در بین انواع مختلف دارد. زعفران سرگل اعلاترین حالت زعفران است که عناوین نگین و ممتاز و سرقلم نیز از دل این نوع زعفران استخراج می شود.

با این اوصاف قیمت زعفران به موارد زیادی از جمله کیفیت زعفران و اصل یا تقلبی بودن آن بستگی دارد.

فروشگاه زعفران به صورت فله ای

فروشگاه زعفران به صورت فله ایخرید زعفران از کشاورز به صورت مستقیم و بدون واسطه مطمئن ترین روش خرید زعفران است. امکان خرید زعفران عمده از کشاورز چه به صورت اینترنتی چه به صورت حضوری وجود دارد. پس اگر به دنبال نمایندگی زعفران ارزان هستید خرید بدون واسطه به شما پیشنهاد می شود البته خرید بی واسطه در مقادیر بالا یا پایین امکانپذیر است اما مسلما قیمت فروش زعفران فله در مقایسه با حجم کم متفاوت است.

منظور از خرید عمده یا فله، خرید زعفران در مقادیر بالا و کیلویی می باشد خرید زعفران فله ای به دلیل اینکه هزینه بسته بندی ندارد از نظر قیمت ارزان تر است. به عنوان مثال شرکت زعفران ممتاز قائنات یکی از مراکز معتبر خرید انواع درجه بندی زعفران به صورت عمده و جزئی می باشد.

یکی دیگر از مراکز فروش اینترنتی زعفران یا سایت زعفران، وبسایت رسمی زعفران ایران است که تولیدکننده زعفران ارگانیک و توزیع کننده آن در ایران و جهان می باشد.

تأمین کننده زعفران مرغوب در مشهد

تأمین کننده زعفران مرغوب در مشهدبر همگان واضح است که تجارت زعفران بیشتر و بیشتر در استان خراسان و به ویژه در کلانشهر مشهد رونق دارد. سبب آن هم کشت و برداشت طلای سرخ در این استان و استان های هم جوار آن می باشد.

کلانشهر مشهد به دلیل رفت و آمد بالای زائر و توریست های داخلی و خارجی بازار فروش بسیار خوبی در انواع محصولات خود از جمله ادویه جات و زعفران می باشد و همین امر تولیدکنندگان و فروشندگان زعفران را برآن داشته است که تامین کننده زعفران مرغوب و باکیفیت و استانداردهای بالا و قابل رقابت با استانداردهای جهانی باشند.

تقریبا همه برندهای شناخته شده زعفران در ایران در خراسان تولید می شوند و در مشهد دفتر مرکزی دارند و اغلب این برندها به اقسام مختلف تجارت زعفران می پردازند؛ از فروش جزئی و فله ای گرفته تا صادرات آن؛ نیز فروشنده زعفران سوغاتی -با بسته بندی های شکیل که در قبل گفته شد – می باشند.پس پیدا کردن زعفران مرغوب و با قیمت مناسب در مشهد کار دشواری نیست.

شرکت بهرامن یکی از برندهای سرشناس زعفران در ایران است که دارای یکی از مجهزترین آزمایشگاه های کنترل کیفیت می باشد. فروش زعفران بهرامن در سراسر ایران در فروشگاه های معتبر صورت می گیرد.

امروزه مثل گذشته برای تهیه این طلای سرخ نیاز به مراجعه به مراکز اصلی آن نیست. کافیست که اراده کنید تا به صورت آنلاین یا با مراجعه به فروشگاه های اطراف خود به هدف مورد نظر برسید.

سوال داری، من اینجام!