خرید کردن اسپری زعفران بیز از کارخانه

خرید کردن اسپری زعفران بیز از کارخانه

خرید کردن اسپری زعفران بیز از کارخانه

تجار برای خرید کردن اسپری زعفران بیز و صادرات این محصول با کیفیت و مقرون به صرفه کافیست با مشاوران فروش سایت فرانیز ارتباط حاصل نمایند. به این ترتیب از این محصول با کیفیت بهره مند می شوند و آن را از کارخانه تحویل می گیرند.

اسپری زعفران چیست؟

خرید کردن اسپری زعفران بیز از کارخانه

اسپری زعفران یکی از فرآورده های زعفرانی است، که به صورت مخلوطی از آب و زعفران خالص به دست می آید و پس از تزریق مایع زعفران به کیسه آلومینیومی داخل قوطی اسپری زعفران گاز نیتروژن به منظور فعال ‌سازی عمل اسپری به فضای بین کیسه و جداره قوطی اضافه می ‌شود.

این گاز به هیچ عنوان با مایع زعفران داخل قوطی اسپری در تماس نیست و هیچ گاه از قوطی خارج نمی ‌شود. این اسپری ها در ابعاد متنوعی تولید و توضیع می گردند. این کالا در بازار با قیمت های مختلفی موجود است. بنابراین اگر می خواهید این محصول را با قیمت پایین و کیفیت مرغوب خریداری نمایید ما به شما اسپری زعفران بیز را معرفی میکنیم.

زعفران بیز دارای استاندارد ایران، نشان سیب سلامت از سازمان غذا و داروی ایران، استاندارد FDA از سازمان غذا و داروی آمریکا، PCF و CE اروپا، آرم حلال سازمان کشورهای اسلامی و ISO 9001 از کمپانی ACS انگلستان می باشد. برای خریداری این محصول افراد می توانند با مشاوران فروش سایت فرانیز ارتباط حاصل کنند و اطلاعات مورد نیاز را برای خرید این محصول به دست آورند.

مزایای استفاده از اسپری زعفران دکتر بیز

خرید کردن اسپری زعفران بیز از کارخانه

اسپری زعفران موجب شده تا زعفران در هر کجا در هر مکان قابل استفاده باشد، حذف شدن مراحل وقت گیر سائیدن و دم کردن زعفران باعث آسان شدن استفاده زعفران در غذا می شود بهتره که بدونید اسپری زعفران دکتر بیز طبیعی و فاقد هرگونه اسانس های خوراکی و شیمیایی بوده و 18 ماه ماندگاری بدون نگهدارنده را شامل می گردد.

استفاده از اسپری زعفران دکتر بیز در هر حالت امکان پذیر و نیازی به تکان دادن قبل از مصرف ندارد چون که محصول با توجه تک فاز بودن ته نشین نمی شود.

تهیه کردن اسپری زعفران بیز

خرید کردن اسپری زعفران بیز از کارخانه

افراد و تجار می توانند این محصول مقرون به صرفه را از مجموعه فرانیز که دارای سابقه درخشانی بوده دریافت کنند. فقط کاقیست با مشاوران فروش سایت فرانیز ارتباط حاصل نموده و اطلاعات کافی را برای خرید و صادرات این محصول به دست آورند و از این محصول با کیفیت و مرغوب بهره مند شوند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!