فروش اسانس زعفران مایع و پودر

فروش اسانس زعفران مایع و پودر

بازار اسانس‌های زعفرانی بسیار پررونق است. برای اطلاع از قیمت فروش اسانس زعفران مایع و پودر کلیک کنید. با ما همراه باشید.

فروش اسانس زعفران مایع

اساسا عصاره ها و اسانس های زعفران مایع توسط برندهای مطرحی تولید و توزیع می شود که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  آترینا
  •  سی سیب
  •  سوینچ
  •  سراج
  •  زرین گل

هر کدام از برندهای اشاره شده در بالا کیفیت و قیمت مخصوص به خود را دارند که متقاضیان می توانند از شرایط توزیع و فروش این اسانس ها فقط با یک تماس ساده آگاهی پیدا کنند.

فروش اسانس زعفران مایع

فروش اسانس زعفران پودر

امر فروش اسانس زعفران پودر با برندهایی همچون سحرخیزان، قائنات و سی سیب صورت پذیرفته و البته در بازار ایران نوع فله ای آن نیز در سطح عمده عرضه می گردد. علت اینکه اکثر مشتریان از این اسانس پودری زعفران به صورت فله ای سفارش می دهند، قیمت مقرون به صرفه آن می باشد.

فروش اسانس زعفران پودر

کاربرد اسانس زعفران

عموما هدف از تولید هر محصول برطرف نمودن نیاز طیف وسیعی از مصرف کنندگان آن می باشد. اسانس زعفران نیز جامعه هدف وسیعی را شامل می شود که در ادامه به گوشه ای از کاربرد آن اشاره خواهد شد.

از اسانس زعفران می توان در خورشت، برنج، بستنی، کیک، نبات، نقل، سوهان و کلوچه استفاده نمود. خیلی از بانو های ایرانی در لیست ادویه جات خود حتما از زعفران بهره می برند که در حال حاضر به دلیل قیمت بالای آن، استفاده از عصاره مایع زعفران برایشان به صرفه تر است.

کاربرد اسانس زعفران

رنگ و اسانس طبیعی زعفران

در واقع در زمینه تولید رنگ و اسانس طبیعی زعفران شرکت های بسیاری فعالیت کرده اند و بسیاری از آنان مجوزات لازم برای صادرات به خارج از کشور را دارا می باشند.

وزارت بهداشت به خاطر عدم آگاهی مشتریان از نحوه و یا میزان مصرف مجاز این اسانس ها به برخی از شرکت های فعال در این زمینه مجوز نداده و همین عامل سبب نگرانی برخی از متقاضیان خرید این محصول طبیعی گردیده است.

به عنوان مثال شرکت عصاره زعفران آترینا در روی بسته بندی خود میزان ۱۷ میلی گرم را حد مجاز اعلام نموده است.

ایران یک کشور آسیایی زعفران خیز

پرورش زعفران در ایران یک قدمت دیرینه دارد. چندین استان کشور در این زمینه فعالیت دارند. شواهد تاریخی نشان می‌دهد که پیش از اسلام قم اصلی‌ترین مرکز پرورش زعفران بوده است. امروز اصفهان، خراسان و یزد از مراکز اصلی تولید زعفران هستند.

این مناطق دارای آب‌وهوای گرمسیری و نیمه‌گرمسیری هستند. چنین آب‌وهوایی کاملاً منطبق با دوره‌های رشد و استراحت این گل ارزشمند است. دوره‌های رشد و استراحت گونه‌های مناسب مناطق سردسیری، متفاوت است.

ایران یک کشور آسیایی زعفران خیز

همدان مهم‌ترین استان سردسیری پرورش زعفران در ایران است. کارخانه‌های تولیدکننده فرآورده‌های زعفرانی نیز در این مناطق فعال هستند. همچنین فروش اسانس زعفران مایع و سایر محصولات رواج دارد.

تمام این استان‌ها دارای مزارع وسیع زعفران هستند. اغلب ساکنان این مناطق در این حوزه فعالیت دارند. مهارت این کشاورزان در زمینه پرورش انواع گل‌های زعفران بسیار زیاد است. آن‌ها همواره در تلاش برای پرورش گیاهان مرغوب و باکیفیت هستند. یکی دیگر از دغدغه‌های کشاورزان این منطقه، افزایش حجم محصول برداشت شده است.

خوشبختانه مهندسی کشاورزی در این زمینه بسیار موفق بوده است. کشاورزان به تمام توصیه‌های مهندسان کشاورزی عمل می‌کنند. در طی سال‌های گذشته کیفیت و حجم زعفران  در ایران به میزان قابل‌توجهی بهبودیافته است.

برندهای مختلف تولیدکننده فرآورده‌های زعفرانی

در سال‌های اخیر تولید فرآورده‌های زعفرانی با رشد قابل‌توجهی همراه بوده است. ازاین‌رو تولیدکنندگان زیادی به این حوزه ورود کرده‌اند. در حال حاضر شرکت‌های زیادی مشغول تولید فراورده‌های زعفرانی هستند.

متأسفانه تمام برندها دارای کیفیت لازم نیستند. برخی از افراد سودجو تنها به دنبال افزایش سرمایه خود هستند. تولیدات چنین برندهای نامعتبری رضایت خریداران را جلب نمی‌کنند. این تولیدات فاقد استانداردهای کیفی لازم هستند.

بهترین حالت، خرید زعفران و فرآورده‌های آن از یک برند معتبر است. به‌این‌ترتیب مشتریان از کیفیت محصول مطمئن خواهند بود. در ترکیبات محصولات زعفرانی بهترین مواد اولیه به کار گرفته شده است.

ازاین‌رو مشتریان از تمام خواص سرگل زعفران بهره‌مند می‌شوند. فرآورده‌های زعفرانی دارای قیمت کمتری نسبت به سرگل زعفران هستند. فروش اسانس زعفران مایع و سایر فرآورده‌ها به همین دلیل بسیار رواج دارد.

شناسایی یک برند معتبر از طریق بررسی سوابق فروش یک مجموعه امکان‌پذیر است. تولیدکنندگان مطرح همواره سابقه درخشانی در امر فروش دارند. در طرف مقابل دلالان و سودجویان با نارضایتی‌های زیادی مواجه هستند. فروش اسانس زعفران مایع توسط چندین برند در حال انجام است. بررسی سوابق یک برند توسط خریداران بخصوص خریداران عمده بسیار ضروری است.

برخی از مشتریان به‌خاطر قیمت‌های بسیار پایین دلالان وسوسه می‌شوند. این در حالی است که قیمت‌های غیرمنطقی در مورد زعفران اصلاً امکان‌پذیر نیست. این گیاه یک گل ارزشمند و نسبتاً گران‌قیمت است. طبیعتاً انواع محصولات اصلی، قیمت‌های خیلی پایینی نخواهند داشت. فروش اسانس زعفران مایع توسط برندهای معتبر خیال مشتریان را آسوده کرده است.

صادرات انواع محصولات زعفرانی به کشورهای همسایه

میزان تولید زعفران در کشور بسیار زیاد است. تمام زعفران تولید شده، در داخل کشور مورداستفاده قرار نمی‌گیرد. بخشی از این میزان برای صادرات در نظر گرفته می‌شود. محصولات صادراتی دارای بالاترین سطح کیفی هستند. امروزه تنوع محصولات صادراتی بسیار زیاد شده است.

درگذشته تنها سرگل زعفران برای صادرات در نظر گرفته می‌شد. باگذشت زمان تاجران ایرانی از محبوبیت فرآورده‌های زعفرانی نیز آگاه شدند. امروزه بخشی از همه فراورده‌های تولیدی به خارج از کشور صادر می‌شوند. فروش اسانس زعفران مایع و سایر فرآورده‌ها بسیار پررونق است.

تجارت زعفران یکی از تجارت‌های پرسود در سراسر دنیا به شمار می‌رود. ازاین‌رو برخی از کشورها مانند اسپانیا، زعفران را باقیمت‌های پایین خریداری می‌کنند. محصولات زعفرانی در نهایت باقیمت‌های بسیار بالاتری به کشورهای اروپایی فروخته می‌شود.

همین حرکت به‌ظاهر ساده، اسپانیا را به تأمین‌کننده اصلی زعفران اروپا تبدیل کرده است. برخی از کشورها مانند هند و افغانستان از پرورش دهندگان زعفران هستند. محصولات پرورش‌یافته در این مناطق از نظر کیفی قابل‌رقابت با نوع ایرانی نیستند. بااین‌وجود تمام کشورها همواره در تلاش برای تصاحب مقام ایران هستند.

خوشبختانه تاجران ایرانی نسبت به این موضوع واقف هستند. آن‌ها همواره بهترین عملکرد خود برای جلب رضایت مشتریان خارجی را به کار می‌برند. تمام شرکت‌های تجاری یک تیم حرفه‌ای بازاریابی دارند. آن‌ها همواره در حال بررسی جدیدترین تحولات عرصه بین‌المللی هستند.

فروش اسانس زعفران مایع و سایر محصولات به‌واسطه بازاریابی موفق بوده است. شناسایی نیازهای مشتریان در جلب‌توجه و رضایت آن‌ها مؤثر است. این روند در درازمدت منجر به اعتمادسازی می‌شود.

فروش اسانس زعفران مایع توسط سایت فرانیز

فروشگاه‌های اینترنتی راحت‌ترین راه برای خرید محصولات زعفرانی هستند. مجموعه فرانیز به‌عنوان معتبرترین سایت فروش اسانس زعفران مایع شناخته می‌شود. این اعتبار حاصل تلاش تمام دست‌اندرکاران این مجموعه است. تمام پرسنل این مجموعه در تلاش برای جلب رضایت مشتریان هستند.

مهم‌ترین هدف و سیاست این بازرگانی کمک به تجربه یک خرید موفق از سوی خریداران است. این مجموعه زعفران و انواع فرآورده‌های آن را به فروش می‌رساند. تمام محصولات قبل از عرضه به مشتریان از نظر کیفی بررسی می‌شوند. این بازرگانی تنها با شرکت‌های معتبر قرارداد همکاری دارد.

همچنین برای تهیه سرگل زعفران به سراغ کشاورزان باتجربه می‌رود. چنین رویکردی ضمانتی برای مرغوبیت کالاهای این سایت است. برخی از مشتریان در خرید اول خود وسواس زیادی دارند. بازرگانی از کیفیت محصولات خود مطمئن است.

مشتریان پس از بررسی نمونه و اطمینان از مرغوبیت آن، سفارش‌ها خود را در حجم‌های بالا تکمیل می‌کنند. مشتریان این بازرگانی خریداران عمده و جزئی هستند. فروش اسانس زعفران مایع و سایر فرآورده‌ها بسیار بالاست و نشانه رضایت خریداران است.

سوال داری، من اینجام!