فروش بهترین عصاره زعفران یک لیتری

فروش بهترین عصاره زعفران یک لیتری

برندهای مختلفی امروزه درحال تولید عصاره‌های زعفرانی هستند. برای آشنایی با مراکز فروش بهترین عصاره زعفران یک لیتری کلیک کنید.

زعفران گیاهی است نیمه گرمسیری که در مناطق آفتاب گیر به عمل می آید. نام این گیاه به زبان پارسی اصیل به صورت زرپران عنوان شده و قدمتی دیرینه در تاریخ کشاورزی کشورمان دارد.
از هر دویست هزار واحد گیاه زعفران حدود 5 کیلوگرم زعفران به دست می آید که از خشک شدن این مقدار زعفران هم یک کیلوگرم زعفران حاصل می شود .
همچنین نیروی کارگر باید ساعات زیادی را صرف برداشت با دقت گل زعفران کند. به همین دلایل این گیاه با قیمتی گران روانه ی بازار می شود.

زعفران در آشپزی

از عصاره زعفران یک لیتری عمدتاً در آشپزی انواع شیرینی جات و غذاها استفاده می شود. زعفران با عطر و طعم بی نظیر خود و نیز خواص بی شمارش به یکی از محبوب ترین چاشنی ها در پخت انواع غذاها در خانواده های ایرانی بدل گشته است.


خواصی که در این طلای سرخ نهفته عبارتند از:

  • کاهش افسردگی و تمدد اعصاب
  • ضد اسپاسم و مقوی معده
  • کاهش چربی و کلسترول خون
  • رفع نفخ شکم
  • درمان بیماری های پوستی
  • درمان بیماری های چشم

در ادامه ی مطلب قصد داریم شما را با محصول عصاره زعفران که می تواند جایگزینی مناسب برای خود زعفران در غذاها باشد آشنا کنیم.

بهترین عصاره زعفران یک لیتری

عصاره زعفران مایع را می توان به صورت مستقیم به غذاها افزود، اما عصاره زعفران پودری شکل را باید مدتی در آب گرم ریخت و پس از حل شدن، از آن به عنوان چاشنی استفاده کرد.
همین طور می توان از عصاره زعفران یک لیتری برای تهیه ی انواع دمنوش ها و نوشیدنی های گرم و سرد استفاده کرد.
عصاره زعفران مرغوب و درجه یک آن است که خالص باشد و تشخیص این موضوع برای خریداران ساده نیست چون ناخالصی های طبیعی و یا حتی شیمیایی که به عصاره زعفران افزوده می شوند، با آزمایش های دقیق شیمیایی قابل تشخیص هستند.

تقلبات در فروش عصاره زعفران

تقلبات در فروش عصاره زعفران

از جمله تقلباتی که در فروش زعفران و عصاره زعفران یک لیتری مشهود است افزودن ناخالصی گل رنگ به زعفران است که رنگی زرد مشابه زعفران ایجاد می کند.
گاهی هم فروشندگان برای افزودن جرم به عصاره ی زعفران، بدان نمک و یا شکر می افزایند که این نیز خود نوعی کم فروشی به حساب می رود.
لذا توصیه می شود برای خرید عصاره ی زعفران، حتماً اولاً به فروشندگان معتمد و معتبر مراجعه کنید و هم به دارا بودن علامت استاندارد محصول انتخابی خود دقت نمایید.

فروش عصاره‌های زعفرانی مایع در حجم های مختلف

انواع عصاره‌های زعفرانی امروز به‌صورت گسترده در آشپزی و قنادی استفاده می‌شوند. این فرآورده‌ زعفران ویژگی‌هایی مانند زعفران دارد.

مهم‌ترین وجه تمایز آن نسبت‌به سرگل زعفران، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. این فرآورده علاوه‌بر مصارف خانگی در صنایع غذایی هم جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد.

این محصول در حجم‌های مختلفی روانه بازار می‌شود. افراد بسته به نیاز خود قادر به انتخاب حجم مورد نظر هستند. عصاره زعفران یک لیتری یکی از گزینه‌های پرفروش است.

بهترین گل‌های زعفرانی برای تهیه این فرآورده استفاده می‌شوند‌. مشتریان هم از تمام خواص و ویژگی‌های گیاه اصلی بهره‌مند خواهند شد.

فروش عصاره‌های زعفرانی مایع در حجم های مختلف

حجم‌های مختلف از عصاره‌های زعفرانی برای خریدهای عمده و تکی مناسب هستند. مشتریان در خرید‌های تکی،  عصاره‌های زعفرانی را در تعداد کمتر و حجم‌های کوچک‌تری خریداری می‌کنند.

این موضوع در رابطه با خرید‌های عمده به‌صورت برعکس صادق است. مراکز عرضه و توزیع غذا متقاضی خرید‌های عمده این محصولات هستند.

آن‌ها روزانه به مقادیر قابل توجهی از عصاره‌های زعفران نیاز دارند. خرید حجم‌های بیشتر عصاره‌های زعفرانی پودری و مایع به‌صرفه‌تر است.

سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های تخصصی زعفران و فرآورده‌های زعفرانی آماده عرضه و فروش این محصولات هستند.

این مراکز فروش، حجم‌های متفاوتی را برای فروش عرضه می‌کنند. مشتریان برای خرید عصاره زعفران به هر یک از این مراکز مراجعه می‌کنند.

صادرات عصاره زعفران مایع و پودری به کشورهای غربی

عصاره‌های زعفرانی به دو صورت پودری و مایع به سایر کشورها صادر می‌شوند. میزان استقبال از هر دو نوع بسیار زیاد است. تولیدکنندگان مختلفی محصولات خود را روانه بازارهای خارجی می‌کنند.

چندین کشور از سراسر دنیا در حوزه زعفران و فراورده‌های زعفرانی فعالیت دارند. آن‌ها همواره در تلاش برای تصاحب بیشترین سهم بازار هستند. ایران خوشبختانه در مقام نخست پرورش و صادرات زعفران قرار دارد.

تاجران ایرانی امروزه علاوه‌بر سرگل زعفران انواع فرآورده‌ها را نیز صادر می‌کنند. عصاره زعفران یک لیتری جزء پرفروش‌ترین فرآورده‌های صادراتی است.

مشتریان خارجی همواره متقاضی خرید فرآورده‌های باکیفیت ایرانی هستند. تجار فعال در این حوزه تنها تولیدات معتبرترین برندهای ایرانی را صادر می‌کنند.

صادرات عصاره زعفران مایع و پودری به کشورهای غربی

آن‌ها به‌خوبی از حساسیت بالای رقابت در عرصه بین‌المللی آگاه هستند. تلاش شبانه‌روزی و مستمر آن‌ها به‌منظور افزایش ارزآوری حاصل از صادرات فرآورده‌های زعفرانی موثر بوده است.

تاجران ایرانی برای رسیدن به این جایگاه همواره در حال بازاریابی هستند. یک بازاریابی همه‌جانبه تاثیر بسیار مهمی در افزایش میزان فروش دارد.

آن‌ها از طریق بررسی‌های دقیق متوجه محبوبیت بالای عصاره زعفران در بازارهای جهانی شده‌اند. تاجران بهترین عصاره‌های یک لیتری ایرانی را به خریداران خارجی عرضه می‌کنند.

مراحل ارسال این فرآورده و سایر فرآورده‌ها به‌دقت انجام می‌شوند. خریداران خارجی نسبت به کیفیت محصولات دریافتی حساس هستند.

آن‌ها تمام سفارشات را به‌دقت ارزیابی می‌کنند. هرگونه مغایرت در محصولات با مندرجات قرارداد نارضایتی آن‌ها را به همراه دارد.

تاثیر استفاده از عصاره زعفران درجه یک بر سلامتی جسمی و روحی

زعفران و فرآوردهای زعفرانی به‌خاطر خواص درمانی اعجاب‌انگیز معروف، مورد توجه عموم مردم می‌باشند‌. بسیاری از مردم بیشتر از عطر و طعم زعفران، دنبال این خواص درمانی هستند.

آن‌ها ترکیبات طبیعی را به داروهای شیمیایی ترجیح می‌دهند. عوارض ناشی از داروهای شیمیایی بر کسی پوشیده نیست. عموم مردم از خاصیت ضد استرسی این گیاه آگاه هستند.

آن‌ها زعفران و فرآورده‌هایی مانند عصاره زعفران یک لیتری را به‌عنوان یک محصول آرام‌بخش مصرف می‌کنند. این خاصیت یکی از مهم‌ترین دلایل فروش بالای این محصولات است.

میزان اضطراب زندگی روزمره در حال افزایش می‌باشد. ساکنین شهرهای بزرگ همواره از این اضطراب‌ها شاکی هستند. بسیاری از مردم از خوردن داروهای شیمیایی صرف‌نظر می‌کنند.

میزان اضطراب و استرس برخی از افراد به گونه‌ای است که زندگی آن‌ها را مختل می‌کند. پزشکان طب سنتی در چنین شرایطی استفاده از زعفران و فرآورده‌های زعفرانی را توصیه می‌کنند.

استفاده منظم از زعفران خالص و فرآورده‌های آن نقش بسیار موثری در کنترل و درمان بسیاری از مشکلات جسمی و روحی دیگر دارد.

نتایج بررسی‌ها نشان‌دهنده تاثیر بسیار مثبت زعفران در بهبود گردش خون در بدن است.  این محصولات به این ترتیب در تقویت و حفظ میزان متابولیسم موثر هستند.

شیوع سرماخوردگی و آنفولانزا در فصول سرد سال افزایش پیدا می‌کند. زعفران و فرآورده‌های زعفرانی دارای طبع گرم هستند.

مصرف این محصولات در پیشگیری از ابتلا به این بیماری‌ها موثر است. میزان خریدوفروش عصاره زعفران و سایر فرآورده‌ها در این فصول بیشتر می‌شود.

مراکز آنلاین خرید‌و‌فروش انواع فرآورده‌های زعفرانی

نقش اینترنت و فضای مجازی در زندگی روزمره کاملا مشهود است. بسیاری از مردم امروزه خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند. آن‌ها علاقه‌ای به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها ندارند.

ترافیک‌ وحشتناک شهرهای شلوغ، نداشتن وقت کافی و عدم دسترسی به محصولات موردنیاز از مهم‌ترین دلایل می‌باشد. بسیاری از فروشگاه‌های عرضه‌کننده زعفران و فرآورده‌های زعفرانی به هر دو صورت فعالیت دارند.

این فروشگاه‌ها رضایت تمام خریداران را جلب می‌کنند. عصاره زعفرانی یک محصول پرفروش در هر دو روش خرید اینترنتی و حضوری است. سایت‌های معتبر نیز از محبوبیت بالای این محصول آگاه هستند.

آن‌ها عصاره‌های زعفرانی مایع را در حجم‌های مختلفی عرضه می‌کنند. عصاره زعفران یک لیتری در فروشگاه‌های آنلاین هم موجود است. این محصول طرفداران بسیار زیادی دارد.

سایت‌های معتبر دارای طراحی بسیار آسانی هستند. کاربران بدون هیچ‌گونه مشکلی به تمام بخش‌های سایت دسترسی دارند. آن‌ها به‌راحتی قادر به ثبت سفارش عصاره زعفرانی هستند.

اطلاعات مندرج در سایت راهنمای بسیار خوبی برای کاربران است. مشتریان همچنین قادر به مقایسه عصاره زعفران با سایر حجم‌ها خواهند بود.

خدمات منحصر به فرد مجموعه فرانیز در فروش عصاره زعفرانی

مجموعه فرانیز فرآورده‌های زعفرانی را در حجم‌های مختلف عرضه می‌کند. عصاره زعفران یک لیتری یک محصول بسیار محبوب از نظر کاربران سایت است.

فروشگاه در تمام فعالیت‌های خود همواره به رضایت خریداران توجه می‌کند. محصولات عرضه‌شده در سایت دارای بالاترین سطح کیفی هستند.

تعداد تولیدکنندگان عصاره‌های زعفرانی پودری و مایع بسیار زیاد است. تمامی تولیدات موجود در بازار مرغوب نیستند. این مجموعه قبل از عرضه فرآورده‌ها، کیفیت آن‌ها را بررسی می‌کند.

خدمات منحصر به فرد مجموعه فرانیز در فروش عصاره زعفرانی

تمام تولیدات تقلبی و بی‌کیفیت عودت داده می‌شوند. این بازرگانی قراردادهای همکاری طولانی مدتی با معروف‌ترین تولید‌کنندگان فرآورده‌های زعفرانی ایرانی دارد.

عملکرد مطلوب این فروشگاه نظر تاجران خارجی را نیز به خود جلب کرده است. آن‌ها امروزه بخش زیادی از سفارشات خود را به‌صورت آنلاین ثبت می‌کنند.

عصاره‌های زعفرانی همواره جزء گزینه‌های خرید تاجران هستند. خریداران داخلی و خارجی عصاره زعفران و سایر فرآورده‌ها را به‌صورت تکی و عمده تهیه می‌کنند.

سوال داری، من اینجام!