فروش بهترین پودر زعفران در بوشهر

فروش بهترین پودر زعفران در بوشهر

فروش بهترین پودر زعفران در بوشهر

مجموعه فرانیز مرکزی است که بهترین پودر زعفران را در شهر هایی از جمله بوشهر عرضه می نماید و با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

فروش بهترین پودر زعفران در بوشهر

کسانی که با زعفران سر و کار دارند و به خصوص کسانی که به خرید و فروش آن مشغول اند طبیعتا به دنبال بهترین پودر زعفران موجود در بازار می گردند تا علاوه بر آن که مرغوب ترین محصولات را ارائه می کنند، مشتریان خود و در نتیجه سود حاصل از فروششان را بالا ببرند.

هرچه کیفیت زعفران بالاتر باشد ترکیباتی مانند کروستین و سافرانال که مسئول عطر و طعم و رنگ آن هستند نیز به مراتب بیشتر و پایدار تر اند. اگر زعفرانی کیفیت خوب و مناسبی نداشته باشد عطر و طعم آن به سرعت از بین می رود و ماندگاری ندارد در صورتی که مصرف کنندگان زعفران به دنبال چنین خصوصیاتی در محصولات هستند به همین علت نیز شرکت های عرضه مختلف و صد البته معتبر و با اخلاق کاری، از مواد اولیه با کیفیت بهره می برند.

علاوه بر خانم های خانه دار و سایر مصرف کنندگان غیر صنعتی زعفران مدیران شرکت های صنعتی و یا تولید کننده برخی مواد خوراکی و محصولات غذایی نیز پودر زعفران را به عنوان ماده اولیه به کار می برند و از آنجایی که ایران بزرگ ترین تولید کننده زعفران و تامین کننده کشور های جهان است، این افراد منحصر به درون کشور نیستند. بنابراین زعفران بازار فروش خوبی دارد و صادرات آن نیز بسیار پر سود است.

خرید بهترین پودر زعفران از تولید کننده

فروش بهترین پودر زعفران در بوشهر

برای خرید بهترین پودر زعفران با قیمت مناسب تر باید آن را به طور مستقیم و از تولید کننده اصلی تهیه کرد. چرا که هرچه تعداد واسطه ها افزایش پیدا کند قیمت آن نیز بالاتر می رود. در فرایند تولید پودر زعفران کلاله های باکیفیت زعفران و معمولا از نوع  سرگل و نگین با استفاوه از روش های مخصوصی کاملا پودر می شوند تا آماده مصرف گردد که به نرمه زعفران نیز معروف است.

البته از بخش های دیگر زعفران مانند ریشه، پرچم و غیره نیز پودر تهیه می کنند که همانند کلاله آن اما به میزان کمتر معطر بوده و خاصیت رنگ دهی دارد. بالاترین میزان رنگ دهی مربوط به بخش هایی بالاتر کلاله زعفران می باشد و به همین علت نیز تقاضای بیشتری دارند و البته گران تر نیز هستند.

فروش بهترین پودر زعفران در بوشهر

قیمت پودر زعفران بسته به نوع پودر شده این رشته های سرخ رنگ تعیین می شود اما نوع بسته بندی پودر زعفران نیز در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است و محصولاتی که توسط فرانیز عرضه می شوند به بهترین شکل ممکن بسته بندی شده اند.

سوال داری، من اینجام!