قیمت پودر زعفران سالار با بسته بندی 30 گرمی

قیمت پودر زعفران سالار با بسته بندی 30 گرمی

قیمت پودر زعفران سالار با بسته بندی 30 گرمی

این محصول یکی از انواع کالا های مرغوب زعفرانی می باشد که توسط فرانیز در بسته بندی های 30 گرمی عرضه می شود. جهت اطلاع از قیمت پودر زعفران سالار با ما تماس بگیرید.

زعفران که از محبوب ترین ادویه های موجود در جهان است، لقب گرانبها ترین ادویه دنیا و طلای سرخ را نیز به خود اختصاص داده است. در خرید  این چاشنی خوش عطر عوامل بسیاری وجود دارند که بر قیمت پودر زعفران سالار و نمونه های دیگر این محصول تاثیر گذارند که به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پودر زعفران سالار

قیمت پودر زعفران سالار با بسته بندی 30 گرمی

یکی از عوامل تاثیر گذار بر این کالا و خود زعفران، شرکت و برندی است که اقدام به عرضه آن می نماید. همچنین خود این عامل نیز به محلی که شرکت تولیدی زعفران خود را از آنجا تهیه می کند و نوع کیفی آن نیز بستگی دارد.

به طور کلی قیمت زعفران به عواملی مانند نوسانات نرخ عرض، قوانین و مقررات موجود در بازار و همچنین نرخ تعییت شده توسط نهاد کشاورزی و میزان تقاضای این محصول در داخل و خارج از کشور وابسته است. دو عامل دیگری که می توانند نقش مهمی در تعیین قیمت پودر زعفران سالار داشته باشند، مقدار ارائه شده و نوع بسته بندی کالا می باشد.

قیمت پودر زعفران سالار با بسته بندی 30 گرمی

این محصول طعم و رنگ واقعی زعفران طبیعی را دارد و در مقادیر 30 گرمی به بازار عرضه می شود. از آنجایی که پودر زعفران سالار به بهترین نحو بسته بندی شده از زمان ماندگاری طولانی نیز برخوردار می باشد. این محصول فاقد مواد اضافی و شیمیایی از قبیل رنگ غذاهای غیر طبیعی می باشد و فقط حاوی زعفران آسیاب شده است.

با توجه به قیمت پایین تر و ارزان تر از طلای سرخ و کیفیت مشابه با آن مناسب ترین گزینه جهت استفاده در طعم دادن به غذا ها پودر زعفران است که در تهیه جوجه کباب، برنج، شله زرد و انواع حلوا های سنتی و همچنین شربت گلاب و زعفران استفاده می شود.

قیمت پودر زعفران سالار با بسته بندی 30 گرمی

کسانی که به دنبال یک محصول صد درصد بهداشتی و طبیعی هستند که خوش رنگ و خوش عطر بوده اما حاوی رنگ دهنده های شیمیایی نباشد، مطمئنا از مصرف پودر زعفران سالار لذت خواهند برد.

زعفران همچنین جهت رفع سردردهای میگرنی و حتی آلزایمر و افسردگی نیز در غذا به کار برده می شود که ضعف و خستگی بدنی را نیز جبران می کند. برای نگهداری پودر زعفران نیازی به ظرف جدا گانه ندارید و در صورت لزوم باید آن را در ظرف شیشه ای قرار داده و به دور از نور مستقیم و رطوبت بگذارید.

سوال داری، من اینجام!