قیمت چای زعفران نیوشا جهت صادرات به اروپا

قیمت چای زعفران نیوشا جهت صادرات به اروپا

قیمت چای زعفران نیوشا جهت صادرات به اروپا

تجارت و صادرات محصولات مختلف، امروزه علاوه بر راه سنتی و قدیمی مرسوم آن از طریق سایت های اینترنتی و فروشگاه ها میسر شده است. با دنبال کردن این مطلب می‌توانید از قیمت چای زعفران نیوشا جهت صادرات به اروپا مطلع شوید.

احتمالا کلمات نتورک مارکتینگ و یا بازاریابی شبکه ای به گوش شما رسیده است. شرکت هایی که با شعار بازاریابی بدون واسطه، محصول را به طور مستقیم و از تولید کننده به مصرف کننده می‌رسانند و با حذف هزینه واسطه ها، علاوه بر کاهش هزینه هایی که صرف بازاریابی و تبلیغات می‌شوند، محصول را نیز با مبلغ پایین تری به نسبت کیفیت به دست مشتری می‌رسانند.

فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ای در ایران چگونه است؟

قیمت چای زعفران نیوشا جهت صادرات به اروپا

تبلیغات این شرکت ها به صورت دهان به دهان یا سینه به سینه و از طریق بازار گرم صورت می‌گیرد و پایه و اساس آن وجود اعتماد بین طرفین معامله است. پس نتیجه می‌گیریم که اساس کار فروش در صنف بازاریابی شبکه ای، جلب و حفظ اعتماد مصرف کننده می‌باشد که این موضوع فقط و فقط با کیفیت بالای محصول امکان پذیر می‌باشد.

کیفیت بالای محصولات در شرکت های بازاریابی شبکه ای، برای جلب نظر و اعتماد مشتریان، آن ها را به سطح استاندارد جهانی رسانده و سبب شده که محصولاتشان برای صادرات به سایر کشورهای دنیا نیز آماده شوند.

چه شرکت هایی در صنف بازاریابی شبکه ای موفق به کسب مجوز برای فعالیت در این حوزه شده اند؟ در سال ۱۳۹۰ طبق مصوبه وزارت صنعت، معدن وتجارت هشت شرکت علاقمند به فعالیت در این حوزه شروع به فعالیت کردند که به مرور زمان نزدیک به سی شرکت دیگر نیز به تعداد آن ها افزوده شده و به علت کیفیت بالای محصولات ارائه شده در این شرکت ها، روز به روز در حال گسترش می‌باشند.

شرکت های پیشتاز در این حوزه کدام ها هستند؟

قیمت چای زعفران نیوشا جهت صادرات به اروپا

یکی از هشت شرکت اولیه که موفق به کسب جواز بازاریابی شبکه ای گردید، علاوه بر شرکت های پنبه ریز، بیز، تکسو و … شرکت نیوشا نیک با عرضه انواع دمنوش ها بود.  که در حال حاضر کمتر کسی هست که نام آن را نشنیده باشد، توانسته در طول هشت سال کار خود را تا سطح صادرات به سایر نقاط جهان افزایش دهد.

یکی از محصولات مناسب برای صادرات این شرکت، چای زعفران آن می‌باشد که به خاطر خواص، طعم و رنگ آن شهرت عجیبی بین تمام محصولات با کیفیت این شرکت پیدا کرده است.

قیمت چای زعفران نیوشا در بازار

قیمت چای زعفران نیوشا جهت صادرات به اروپا

قیمت چای زعفران نیوشا، همان طور که در ابتدای متن ذکر گردید، به نسبت کیفیت بالای این محصول بسیار پایین بوده و چه جهت استفاده شخصی در ایران وچه برای تجارت و شروع کسب و کار و صادر کردن به خارج از ایران صرفه اقتصادی بسیار بالایی دارد.

باتوجه به شرایط کنونی کشور که در برخی موارد، بیش تر از سلیقه و مزاج، بودجه مردم برای خرید آن ها تصمیم می‌گیرد، قیمت چای زعفران نیوشا، با توجه به شرایط گفته شده، انتخاب قشر زیادی از مردم است که می‌دانند چطور باید پول خود را به صورت هوشمندانه خرج نمایند که با هزینه کمتر، کیفیت بالا تری دریافت نمایند. چرا که سیاست این شرکت، کاهش قیمت محصولات با حذف واسطه ها و تبلیغات رسانه ای انبوه می‌باشد.

قیمت چای زعفران نیوشا جهت صادرات به اروپا

اگر دنبال یک محصول مناسب برای تجارت های بزرگ تر و درسطح جهانی هستید، با توجه به قیمت چای زعفران نیوشا می‌توانید تصمیم خود را راحت تر گرفته و بدون اتلاف وقت شروع به خرید و فروش این محصول با کیفیت در سطح جهانی نمایید. در صورت وجود ابهام و یا سوال به کارشناسان سایت فرانیز مراجعه نمایید.

سوال داری، من اینجام!