پایین ترین حد قیمت زعفران مثقالی

پایین ترین حد قیمت زعفران مثقالی

پایین ترین حد قیمت زعفران مثقالی

نرخ طلای سرخ از جمله موارد محبوب برای افرادی است که با کسب و کارشان در ارتباط است و پایین ترین حد قیمت زعفران مثقالی را در سایت و نمایندگی های شرکت فرانیز می توان یافت.

آیا قیمت زعفران با محل کشت آن در ارتباط است؟

پایین ترین حد قیمت زعفران مثقالی

اول به این نکته باید توجه کرد که زعفران در هر آب و هوایی رشد نمی کند و از این جهت به گیاهی خاص تر تبدیل می گردد. به عنوان مثال تابستان شهر های قم و اصفهان و کاشان مناسب کشت زعفران هستند ولی بعضی نقاط دیگر کشور که گرمای بسیار زیادی مشاهده می شود، نمی توان به محصول باکیفیتی دست پیدا کرد.

البته لازم به ذکر است که طلای سرخ گیاهی تا حدی منعطف و کم توقع است و در غالب مناطق به‌ صورت عادی و در برخی دیگر از مناطق در شرایط کنترل ‌شده ‌ای مانند کشت گلخانه‌ای، رشد می کند. اما محل کشت زرپران بر کیفیت و مرغوبیت آن تاثیر دارد پس قطعا می توان اختلاف قیمت میان شهر ها را مشاهده کرد.

پایین ترین حد قیمت زعفران مثقالی

این گیاه دارویی دارای خواص زیادی است که در صنعت دارو سازی و در صنایع غذای از آن استفاده می شود. قیمت زعفران مثقالی نیز از این قاعده دور نبوده و تحت تاثیر این عوامل قرار می گیرد. حال به صورت خلاصه و موردی عوامل تاثیرگذار بر آن را شرح می دهیم.

  • معیار اصلی تعیین قیمیت کیفیت زعفران است پس هر قدر که درصد خلوص این ترکیبات بالاتر باشد، نرخ آن بالاتر است.
  • انواع مختلف زعفران نیز ارزش متفاوتی دارند و از این لحاظ نیز می تواند مورد بررسی قرار بگیرد.
  • شرایط آب و هوایی می تواند در مرغوبیت آن تاثیرگذار باشد و افراد بهتر است که پیش از خرید محصول به محل کشت آن دقت کنند.
  • نهاد های کشاورزی و مصوبه های مختلف همچنین هزینه های کود و مواد شیمیایی در قیمت آن می توانند تاثیر بگذارند.

چرا زعفران را مثقالی می خریم؟

پایین ترین حد قیمت زعفران مثقالی

قیمت طلای سرخ مانند طلای 18 عیار در حال بالا رفتن است و همین یک دلیل کافی برای نرفتن به سراغ این محصول گران بها می باشد. ولی شرکت فرانیز، زعفران و فرآورده های آن را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و طرفدارن زیادی پیدا کرده است.

قیمت زعفران مثقالی نسبت به بقیه فرآورده ها بسیار مناسب است و همه اقشار می توانند از آن استفاده کنند و از خواص درمانی آن بی نصیب نباشند. در حال حاضر هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری فروش این محصول انجام گرفته و در اختیار مشتریان عمده قرار می گیرد.

سوال داری، من اینجام!