پودر ریشه زعفران بسته بندی شده اعلا

پودر ریشه زعفران بسته بندی شده اعلا

پودر ریشه زعفران بسته بندی شده اعلا

شما می توانید با مراجعه به این سایت از محصولات شرکت شامل انواع محصولات زعفرانی مانند پودر ریشه زعفران بسته بندی شده اعلا دیدن فرمایید و در صورت تمایل اقدام به خرید زعفران به قیمت درب کارخانه کنید.

پودر ریشه زعفران انتخابی اقتصادی

پودر ریشه زعفران بسته بندی شده اعلا

بیشتر افراد فکر می کنند که ریشه زعفران همان پیاز زعفران که در زیر خاک است می باشد، اما اینطور نیست. گل زعفران دارای شش گلبرگ بنفش، سه پرچم زرد و سه شاخه قرمز رنگ که کلاله نام دارد می باشد که به قسمت سفیدی ریشه متصل می باشد. به این قسمت سفید که کلاله های قرمز به آن متصل است، ریشه سفید زعفران یا خامه زعفران گفته می شود.

اگر موقع تمیز کردن زعفران، شاخه های سرخ رنگ زعفران به قسمت سفید رنگ متصل بماند و به صورت دسته آماده شوند و روی هم گذاشته شود، به آن زعفران دخترپیچ یا دسته می گویند و در صورتی که شاخه های سرخ رنگ که به آن کلاله نیز می گویند، از ریشه سفید جدا شوند و به صورت جدا آماده و مرتب شوند، به آن زعفران سرگل یا نگین گفته می شود.

پودر ریشه زعفران بسته بندی شده اعلا

ریشه سفید زعفران، از رنگ دهی بسیار پایینی برخوردار است، اما خواص زعفران را به طور کامل دارد و بسیار مفید می باشد. در مواقعی که رنگ دهی مد نظر نیست و خواص زعفران مهم می باشد، می توان از این ریشه که صرفه اقتصادی نیز دارد، استفاده کرد.

از ریشه زعفران برای تهیه غذاهایی که فقط عطر و طعم زعفران مهم است و رنگ آن مد نظر نیست مانند سوپ، خورشت و غیره می توان استفاده کرد. روش مصرف ریشه به این صورت است که بعد از خشک شدن در هوا و دمای مناسب، می توان آن را به صورت پودر شده در آورد که بهترین روش سابیدن و پودر کردن آن است.

میزان فروش پودر ریشه زعفران

پودر ریشه زعفران بسته بندی شده اعلا

مقایسه میزان فروش هفتگی فراورده های زعفرانی در شرکت های تولید کننده و توزیع کننده محصولات، نشان می دهد که خرید پودر ریشه زعفران از سوی مشتریان درصد قابل توجهی از این فروش را شامل می شود. پودر ریشه زعفران نسبت به سایر فراورده های زعفرانی، قیمت بسیار پایین تری دارد. با گذشت زمان و شناخته شدن دیگر محصولات تولید شده از زعفران، بازار تولید و فروش پودر ریشه زعفران در کشور رونق گرفت. این محصول با بهترین کیفیت از طرف فرانیز، به تجاری که در امر صادرات مشغول می باشند، پیشنهاد می شود.

مرغوب ترین پودر ریشه زعفران را می توان از طریق شرکت فرانیز به دست آورد. فرانیز یکی از بزرگ ترین تامین کننده های محصولات زعفرانی است و سال های سال است که در حال فعالیت بوده و تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

سوال داری، من اینجام!