کادر فروش حرفه ای پودر عصاره زعفران ۵۰ گرم

کادر فروش حرفه ای پودر عصاره زعفران ۵۰ گرم

کادر فروش حرفه ای پودر عصاره زعفران ۵۰ گرم

اگر مایل به تجربه طعمی متفاوت در آشپزی هستید پیشنهاد ما به شما پودر عصاره زعفران ۵۰ گرم می باشد. کادر فروش حرفه ای فرانیز تمام تلاش خود را مبنی بر ارائه بهترین محصولات به مشتریان خود به کار بسته است.

موارد استفاده از پودر عصاره زعفران

کادر فروش حرفه ای پودر عصاره زعفران ۵۰ گرم

پودر عصاره زعفران یکی از فرآورده های پر طرفدار زعفرانی بوده که در وزن های ۴۰، ۵۰ و ۷۵ گرمی بسته بندی و به بازار عرضه می گردد. این محصول برای مصارف خانگی، قنادی ها، طباخی ها، هتل ها، رستوران ها و… کاربرد دارد.

عصاره زعفران را از گل آن با روشی کاملاً مکانیزه و با استفاده از دستگاه های مدرن به دست می آورند. استفاده از محصولات گیاهی به جای ترکیبات شیمیایی از بروز خیلی از امراض مانند سرطان و سکته قلبی جلوگیری خواهد کرد.

کادر فروش حرفه ای پودر عصاره زعفران ۵۰ گرم

پودر عصاره زعفران نسبت به نمونه مایع آن برتری بیشتری دارد به همین دلیل تولید کنندگان بیشتر مایل به تولید این محصول می باشند، که از دلایل آن می توان به حفظ خواص زعفران در این حالت اشاره کرد، چرا که همیشه توصیه می گردد زعفران را به اندازه نیاز همان روز دم کنید تا ملکول های فرار یا همان عطر دهنده ها از بین نروند.

مردم ایران قدمت بالایی در مصرف زعفران دارند. در زمان هخامنشیان در دربار برای پذیرایی از این محصول استفاده می کردند که نشان دهنده با ارزش و گران قیمت بودن این ادویه می باشد.

زعفران جزء ادویه هایی می باشد که استفاده از آن همزمان که طعم خاصی به غذا می دهد باعث معطر شدن آن نیز می شود. یکی از غذا های ایرانی که در طبخ آن از این طلای سرخ استفاده می گردد قیمه مجلسی است که اضافه کردن پودر عصاره زعفران به همراه گلاب به آن طعمی بی نظیر می بخشد.

استفاده از زعفران برای سرد مزاجان

کادر فروش حرفه ای پودر عصاره زعفران ۵۰ گرم

در طب سنتی زعفران را برای سرد مزاجان توصیه می کنند. چرا که این گل سلامتی دارای طبعی گرم و خشک است که می تواند دمای بدن را متعادل کند. استفاده از آن در انواع گوناگون مانند؛ پودر عصاره زعفران، دمنوش، چای زعفرانی و… توصیه می گردد.

صادرات محصولات کشاورزی همانند زعفران و فرآورده های آن می تواند به اقتصاد کشور کمک شایانی کند. در صورتی که کشاورزان از طرف دولت مورد حمایت قرار گیرند بدون شک بر میزان تولید افزوده خواهد شد.

 حدود ۹۵ درصد زعفران جهان از طرف ایران تأمین می شود که متأسفانه با قیمت پایین به صورت فله ای از کشور صادر می گردد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!