کارخانه عصاره زعفران در تهران

کارخانه عصاره زعفران در تهران

در تهران، پایتخت بزرگ ایران، کارخانه های عصاره زعفران پیشرفته هم اکنون در حال فعالیت می باشند. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

عصاره زعفران در ایران

با پیشرفت های ویژه در تولیدات گیاهی و صنایع غذایی، کشورمان ایران گام مهم و اثر گذاری در صنوف مختلف گیاهی و غذایی برداشته است.

ایران با کشف و تولید محصولات مختلف از گیاهان دارویی و خصوصا زعفران رتبه برتر در تولیدات کشاورزی را دارا می باشد.

عصاره زعفران در ایران

عصاره زعفران مرغوب مورد توجه مردم و کارشناسان غذایی قرار گرفته است. در ادامه در خصوص ویژگی های این محصول و کارخانه عصاره زعفران، بیشتر صحبت خواهیم کرد.

تولید کنندگان و شرکت های زیادی زعفران را از کشاورزان خریداری و محصولات جدید و پر کاربردی تولید می کنند.

روش و مراحل تولید عصاره زعفران

یکی از چندین محصولات زعفرانی، عصاره زعفران مرغوب می باشد. عصاره زعفران درجه یک به نسبت خود طرفداران و خریداران زیادی دارد.

همان طور که می دانید مواد اولیه عصاره زعفران از کشاورزان خریداری می شود. برای داشتن یک عصاره زعفران با کیفیت، ابتدا کارخانه عصاره زعفران و تولید کنندگان آن به دنبال زعفرانی ناب و اصل هستند. تا در نتیجه بتوانند محصولی شایسته و مورد پسند شما هموطن های عزیز تولید کنند.

عصاره زعفران به دو صورت مایع و پودری تولید می شود. عصاره زعفران مایع در بطری و عصاره زعفران پودری به صورت متراکم وارد بازار می گردد.

روش و مراحل تولید عصاره زعفران

زعفران باید در آب با دمای بالا قرار داده شود. در غیر این صورت زعفران میزان زیادی از عطر خود را از دست خواهد داد.

تمام این موارد، کارخانه عصاره زعفران و تولید کنندگان را بر آن داشت که شروع به عصاره گیری از زعفران کرده و این محصول فوق العاده کاربردی را با تمام خواص زعفران، وارد بازار کنند.

روش های مختلفی برای عصاره گیری از زعفران وجود دارد که شرکت های مختلف از این روش ها استفاده کرده و عصاره زعفران تولید می کنند.

تاسیس کارخانه های عصاره زعفران در تهران

با گذر زمان و پیشرفت هر روزه تکنولوژی، تولیدات در همه جای جهان از سبک سنتی به سبک پیشرفته تغییر یافت. در زمان های گذشته کشاورزان در فروش محصولات خود دچار مشکلات فراوانی مانند، نبود خریدار و بازار فروش بوده اند.

اما امروزه با پیشرفت در داخل و خارج از کشور بسیاری از مشکلات فروش کم شده است. گاهی اوقات حتی فروش زعفران را برای کشاورزان آسان تر نموده است.

تاسیس کارخانه های عصاره زعفران در تهران

کشور ایران، در نقاط مختلف، کارخانه های گوناگونی در خصوص تولیدات کشاورزی ایجاد شده است. کارخانه های عصاره زعفران در تهران حدودا در دهه 80 تاسیس و هم اکنون در حال فعالیت می باشند.

ویژگی های عصاره زعفران

حال می خواهیم کمی در خصوص خود عصاره زعفران صحبت کنیم. عصاره زعفران با برند های مختلفی در کشور عزیزمان ایران توسط تولید کنندگان ایرانی تهیه و تولید می شود.

این محصولات به نسبت زعفران فواید بیشتر و ویژگی های مفید فراوانی دارند. که به همین دلیل، کارخانه عصاره زعفران تولیدات خود را بیشتر کرده است.

شما می توانید فواید عصاره زعفران را در متن زیر مشاهده کنید.

  • قیمت بسیار کمتر و مناسب تر
  • حذف مراحل زمانگیر در استفاده از زعفران
  • استفاده راحت تر
  • دارا بودن خواص زعفران اصل

ویژگی های عصاره زعفران

تمامی محصولات تولید توسط کارخانه عصاره زعفران، قیمت کمتری به نسبت خود زعفران دارند. قیمت عصاره زعفران باعث افزایش تقاضاها برای خرید عصاره زعفران مایع و دیگر کالا های زعفرانی گردیده است.

در استفاده از زعفران خشک مراحل زمانگیری از جمله ساییدن زعفران و دم کردن آن وجود دارد.

از نکات مهم در فواید عصاره زعفران، می توان به این ویژگی اشاره کرد. محصولات زعفرانی، خواص زعفران اصل و خشک را در خود حفظ می کنند.

یک عادت رایج بین مردم خوردن میان وعده که گاهی باعث اضافه وزن می شود. گاهی اوقات به سختی می توان به کودکان غذا داد، شما می توانید از دمنوش های زعفران برای افزایش و یا کاهش اشتها استفاده کنید. امروزه کارخانه عصاره زعفران محصولات خود را با برند های مختلف وارد بازار کرده است.

چگونه این محصول را استفاده کنیم؟

استفاده از عصاره زعفران بسیار راحت و آسان می باشد. این محصول از زمان تولید محبوبیت زیادی دارد. مردم عادی از جمله طرفداران اصلی این کالا هستند.

آن را می توانید مثل زردچوبه یا هر چاشنی دیگری به راحتی به خورشت یا سایر غذاها اضافه کنید. در صورتی که قصد دارید از این محصول برای درست کردن برنج زعفرانی و مرغ زعفرانی استفاده کنید می توانید آن را مقداری با آب مخلوط کنید و سپس روی برنج یا مرغ بریزید.

عصاره زعفران را می توانید در شربت ها هم استفاده کنید. عصاره زعفران مایع به همراه آب را در لیوان بریزید. سپس  عصاره پودری زعفران را کمی با آب مخلوط و به درون لیوان بریزید.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این کالا و افزایش خطوط تولید کارخانه عصاره زعفران، خوش طعم بودن و خوش رنگ و عطر بودن آن است. که باعث می شود ویژگی ها و خواص زعفران اصل را داشته باشد.

عصاره زعفران درجه یک به دلیل برخورداری از نمک و ادویه های خوش طعم کننده نیازی به نمک یا هر ادویه دیگری را ندارد.

مطمئن باشید که آشپزی کردن با این محصول آنقدر برایتان جذاب خواهد بود که پس از یکبار مصرف مشتری دائمی آن خواهید شد.

شرکت ها و برند های تولید کننده عصاره زعفران

کارخانه عصاره زعفران و یا شرکت های تولید کننده، امروزه با برند های مختلفی این محصول و دیگر کالا های زعفرانی را تولید و وارد بازار می کنند.

نام چند شرکت و برند تولید کننده عصاره زعفران:

  • گلبان
  • آترینا
  • زرد طلایی
  • الیت
  • سی سیب
  • سوینچ

شما هموطن های عزیز می توانید جهت خرید این محصول از فروشگاه های خرید اینترنتی و یا فروشگاه های سرتاسر کشور، مراجعه و آن را خریداری کنید و با لذت از آن استفاده کنید.

سوال داری، من اینجام!