کسب درآمد از صادرات زعفران به دبی

کسب درآمد از صادرات زعفران به دبی

کسب درآمد از صادرات زعفران به دبی

افراد برای کسب درآمد از صادرات زعفران به دبی بایستی با نمایندگان فروش معتبری صحبت نمایند که از طریق آن ها حجم عمده ای از کالای مورد نظرشان را خریداری کنند. برای این امر می توانند به این سایت مراجعه نمایند.

کسب درآمد از صادرات زعفران به دبی

یکی از راه های آسان کسب درآمد، صادرات زعفران به دبی است. چرا که امارات از خریدارن بزرگ زعفران ایران می باشد. بنابراین طبیعی است که تاجران بسیاری به این امر روی آورده باشند. نکته دیگری که این عمل را تجارتی پرسود و مورد توجه صادرکنندگان کرده، چند برابر بودن قیمت زعفران در امارات نسبت به قیمت این ادویه در ایران است.

قیمت زعفران وابسته به نوع، کیفیت، عطر و طعم آن و همچنین کیفیت بسته بندی محصول، میان فروشنده و خریدار توافق می گردد و با توجه به این موارد دست تاجران در امر صادرات باز است. ممکن است که پس از صادرات زعفران به دبی، آن را با کیفیت پایین تر و ارزان تر از طریق بازار های آن وارد مرز های اروپا شود. اما کیفیت محصول ارائه شده توسط ایران مطابق استانداردهای جهانی و مورد قبول اتحادیه اروپا واقع شده است.

صادرات زعفران به دبی چه شرایطی دارد

کسب درآمد از صادرات زعفران به دبی

زعفرانی که برای  صادرات انتخاب می شود باید دارای کیفیت بالا، قدرت رنگ دهی عالی، قیمت مناسب و استاندارد و… باشد. توجه به هر کدام از این عوامل می تواند کمک شایانی به صادرات زعفران به دبی کند و سبب جلب خریداران زیادی به محصول شما شود. از  آنجایی که زعفران ایرانی در جهان همتا ندارد توجه به کیفیت محصولی که خریداری می کنید شما را بسیار پیشرفت می دهد پس بهتر است که این امر را از طریق نمایندگان فروش معتبری همچون فرانیز صورت دهید. کیفیت زعفران مناسب با ویژگی های زیر مورد سنجش قرار می گیرد.

  • ضخیم بودن رشته های زعفران
  • سلامت کلاله های زعفران و شکسته نبودن رشته ها
  • رنگ قرمز زعفران و نداشتن سفیدی در آن
  • برخورداری از قدرت رنگ دهی بالا
  • داشتن عطر خوش و دلپذیر

اصول و قوانین صادرات زعفران به دبی چیست

کسب درآمد از صادرات زعفران به دبی

ضمن توجه به بسته بندی و کیفیت زعفرانی که به دبی صادر می شود، باید به عوامل مهم دیگری همچون قوانین فروش زعفران به کشور امارات نیز توجه کرده و آن ها را رعایت کنیم. همانطور که ارسال هر محصولی به خارج از کشور اصول و قوانین خاص خود را دارد، صادرات زعفران به دبی نیز پیرو شرایطی می باشد که تاجران باید از آن ها به طور کامل اطلاع یابند و آن ها را رعایت کنند تا صادرات خود را بهبود بخشند.

در صادرات زعفران به دبی و دیگر شهر ها تاجران ابتدا باید به خرید زعفران از تامین کننده ای معتمد پرداخته و آن را بسته بندی کنند. همچنین می توان محصولاتی که از قبل به طور استاندارد بسته بندی شده اند را خریداری و در این امر استفاده نمود.

کسب درآمد از صادرات زعفران به دبی

پیش از شروع کار در امر صادرات زعفران به دبی به صورت تجاری، شما باید برای دریافت گواهی ها و مجوز هایی نظیر گواهی بهداشت دامی نباتات، کارت بازرگانی و کارت تجاری، مجوز صادرات زعفران و گواهی استاندارد اقدام کنید.

این امر حتی به شیوه های غیر تجاری نیز صورت می گیرد. اما این روش دارای محدودیت هایی نیز هست. در صادرات غیر تجاری، محصول را به صورت پست با حداکثر قیمت 50 دلار صادر می کنند و یا زعفران را از طریق مسافر با هزینه ای حدود 80 دلار ارسال می نمایند. بهتر است که افراد این کار را از دید های مختلف بررسی کنند و تشخیص دهند که دقیقا کدام روش مطابق با نیاز ها و شرایط وی می باشد. به این صورت در نهایت خواهد توانست سود خوبی را به دست آورد.

سوال داری، من اینجام!