برترین سایت فروشگاهی دمنوش نوین زعفران

برترین سایت فروشگاهی دمنوش نوین زعفران

برترین سایت فروشگاهی دمنوش نوین زعفران

فرانیز، برترین سایت فروشگاهی دمنوش نوین زعفران است، که این محصول خود را به بهترین قیمت، با حذف واسطه گران و دلالان به مشتریان عزیز عرضه می کند.

دمنوش نوین زعفران

برترین سایت فروشگاهی دمنوش نوین زعفران

زعفران یا زرپران، یکی از ارزشمند ترین ادویه های جهان است که به طلای سرخ معروف بوده و از دیرباز در زندگی روز مره جایگاه ویژه ای دارد. که در شرکت های فراوانی، فرآوری شده، یکی از این شرکت ها، نوین است. مجموعه نوین، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۱ شروع کرده، هدف این مجموعه تحول و نو آوری در حوزه زعفران بوده و از زعفران خالص، انواع محصولات از قبیل: اسپری، پودر، افشره، چای زعفران و چیزهایی که مرتبط با این گیاه است، تولید می کند. دمنوش نوین زعفران، یکی از این محصولات به شمار می آید.

از آن جا که مردم عادت به میل کردن چای دارند و مصرف زیاد چای برای بدن ضرر دارد، دمنوش نوین زعفران ، که از نظر طب سنتی دارای طبیعت گرم و خشک است، بهترین جایگزین برای این نوشیدنی خطرناک به شمار می آید، که طبع سرد دارد. این گیاه خوشبو و خوش طعم خواص بسیار زیادی دارد که در صورت مصرف به اندازه می تواند به سلامتی بدن کمک کند. چای زعفران، حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است و مزایای قابل توجهی برای سلامتی دارد.

نوشیدن یک فنجان دمنوش نوین زعفران، به صورت روزانه یکی از بهترین و ساده ترین راه های تسکین دردهای عمومی بدن و پیش گیری از برخی بیماری ها است. این گیاه دارویی، که منبع آنتی اکسیدان طبیعی می باشد، به عنوان منبعی کامل از ترکیبات ضد رادیکالی شناخته شده است، در نتیجه خاصیت ضد سرطانی دارد. از آن جا که این محصول منبع خوبی از ویتامین c، منگنز، آهن، پتاسیم و منیزیم و غنی از مس است، در تقویت سیستم عصبی بدن و تولید گلبول های قرمز موثر بوده و هم چنین افرادی که استرس و اضطراب دارند، با نوشیدین یک فنجان دمنوش نوین زعفران، این مشکل خود را با ساده ترین روش برطرف می کنند.  

انواع دمنوش های ترکیبی

برترین سایت فروشگاهی دمنوش نوین زعفران

زعفران در حال حاضر به روش های گونا گونی استفاده می شود. این دمنوش ها عبارت اند از: دمنوش ترکیبی نوین زعفران و چای سیاه-دمنوش ترکیبی زعفران، شیر وعسل- دمنوش ترکیبی زعفران و نبات- ترکیب زعفران و گلاب- دمنوش زعفران و گل گاو زبان- دمنوش زعفران و زنجبیل- دمنوش زعفران و بابونه- دمنوش زعفران و گل محمدی

طرز تهیه دمنوش نوین زعفران

برترین سایت فروشگاهی دمنوش نوین زعفران

دم کردن زعفران با آماده نمودن چای زعفران به عنوان یک نوشیدنی عالی و بی نظیر با عطر و طعم بی نظیر متفاوت بوده، برای تهیه این دمنوش،  مقدار۳/۱ قاشق چای خوری زعفران را در یک قوری آب جوش همراه مقداری چای سبز بریزید و اجازه دهید تا دم بکشد، سپس همراه نبات یا شکر، یک دمنوش نوین زعفران خوش عطر و طعم آماده مصرف می گردد.

سوال داری، من اینجام!