بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

فرانیز، بزرگترین فروشگاه محصولات زعفرانی چون محصولات کارخانه اسپری زعفران مختص تاجرانی است که در کار صادرات و ارسال زعفران ایرانی به دیگر کشور ها بوده تا نام ایران را در جهان بالا ببرند.

محصولات باغداری و کشاورزی ایران تنها به چند مورد محدود نمی شود و بلکه هزاران گونه گیاهی در این کشور به طور سالانه کشت و پرورش داده می شود. تنوع آب و هوایی و زیستی ایران این عامل را سبب می شود که شرایط برای گیاهان مختلف، جهت رشد و نمو کاملا فراهم باشد و به همین سبب در جایگاه مناسبی از این منظر در خاورمیانه برخوردار هستیم.

گیاه زعفران چیست و در کجا می روید

بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

همان طور که گفته شد، خاک ایران مستعد برای کاشت و پرورش گیاهان مختلف است و گیاه زعفران نیز از سال های دیرین در این منطقه جهانی پرورش داده می شده است. زعفران برای عمل آمدن نیاز به یکسری عوامل دارد که آن ها را کشاورزان زحمت کش و محترم ایرانی محیا می کنند. برای مثال در اولین مرحله پس از آن که زمین کاملا شخم زده شد و آماده بود، باید پیاز زعفران را بکارند و به آن مهلت بدهند تا در زمین ریشه دوانده و پس از مدتی توانایی تولید گل را داشته باشد. در زمان های مشخص شده ای کشاورزان می توانند زمین خود را آبیاری نموده و در فاصله زمانی محدودی از این آبیاری، گل زعفران می روید.

بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

حال کشاورزان مهلت دارند تا به هنگام صبح یا غروب آن ها را از زمین جدا نموده و با کمک تعداد زیادی از افراد، به جدا نمودن کلاله های قرمز رنگ زعفران از گل آن بپردازند. قابل ذکر است که تمامی این موارد نیازمند دقت و سرعت کافی می باشد وگرنه کیفیت زعفران به شدت افت کرده و ارزش خود را از دست می دهد. این تلاش و زحمت ها علاوه بر خواص و ویژگی های منحصر به فردی که زعفران داراست سبب می شود تا از آن به عنوان گران ترین ادویه جهان یاد کنند.

در ایران با زعفران چه می کنند

بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

بخش عمده ای از تولیدات زعفران کشور، به طور فله ای به دیگر کشور ها صادر می شود که این عمل کاملا غلط بوده و در واقع موجب می شود تا ماده اولیه تولیدات دیگر کشور ها فراهم شود. کارخانه هایی که در ایران مشغول به کارند، وظیفه شان این است تا فرآورده های زعفرانی را تولید نموده و آن ها را به دیگران عرضه نمایند. به این ترتیب به اقتصاد ملی کمک شایانی می شود و نام ایران بر روی محصولات زعفرانی حک می شود.

کارخانه اسپری زعفران یکی از این تولیدی هاست که با ساخت انواع افشانه زعفران در حجم های مختلف، این محصول را به بازار ارائه داده و حتی در صادرات کشور نیز سهیم می باشد.

برای خرید از کارخانه اسپری زعفران از کجا اقدام کنیم

بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

این روز ها بازار های اینترنتی از اوضاع نسبتا خوبی برخوردارند و مردم می دانند که ممکن است کالا های باکیفیتی را از طریق این فضا ها به دست آورد. سریع ترین و ارزان ترین روش ها در سایت های فروشگاهی موجود هستند و تاجران حوزه زعفران نیز برای خرید مستقیم از کارخانه اسپری زعفران نیازمند تامین کننده ای معتبر می باشند.

بزرگترین کارخانه اسپری زعفران در جهان

شرکت فرانیز با سابقه کار درخشان می تواند به کسانی که مایل به خرید این محصولات می باشند، تضمین دهد که کالای مورد نظر مشتری را از درب کارخانه اسپری زعفران ارسال نموده و کالا راهی مقصد می شود. به این ترتیب هیچگونه واسطه ای در کار نیست و قیمت آن نیز کاملا به صرفه می باشد. در واقع هزینه های پرداختی توسط مشتریان فقط چیزی است که کارخانه اسپری زعفران پیشنهاد داده و مراحل پست و حمل و نقل کالا می باشد.

سوال داری، من اینجام!