بهترین قیمت پودر زعفران در کرج

بهترین قیمت پودر زعفران در کرج

بهترین قیمت پودر زعفران در کرج

با تحولات فراوان در عرصه خرید و فروش و نوسانات موجود در بازار های داخلی و خارجی، دست یابی به بهترین قیمت پودر زعفران در کرج نعمتی بزرگ است که سود آوری خوبی را نیز برای تجار در پی دارد.

چرا قیمت زعفران در داخل و خارج از کشور واقعی نیست؟

بهترین قیمت پودر زعفران در کرج

در حالت معمول، وقتی محصولی منحصرا در یک منطقه خاص وجود دارد و یا آن نقطه، بزرگ ترین عرضه کننده اش باشد؛ قیمت نهایی در زمان ارائه وابسته به نرخی است که آن ها مشخص می نمایند. این مسئله یک اتفاق کاملا منطقی و در واقع یک تاکتیک تجاری می باشد که منفعت آن در ابتدا برای سازنده و صادر کننده هست.

با این که کشور ما در کل جهان به عنوان بزرگ ترین تامین کننده زعفران شناخته می شود، اما دخل و تصرفی در تعیین قیمت ها در خارج از کشور ندارد. بازه قیمتی که زعفران را از تجار ایرانی خریداری می کنند بسیار پایین تر از نرخی می باشد که آن ها پس از بسته بندی و فروش به نام برند خودشان دارند.

بهترین قیمت پودر زعفران در کرج

این مشکل سال های سال است که گریبان گیر محصولات ایرانی مانند پودر زعفران در کرج شده است و مراجع قانونی نیز چندان تلاش موثری برای حل و فصل آن نکرده اند. سر چشمه اش نیز به خام فروشی، نداشتن یک برند مخصوص و ملی و عدم نظارت دقیق بر توزیع کنندگان می باشد.

اگر در این موارد تامل شود و برای سامان داده اوضاع تلاشی صورت گیرد، بدون شک چندی نخواهد گذشت که شاهد اوج گرفتن دوباره نام کشور مان در تمامی بازار های خارجی عرضه کننده باشیم و این نهاد های داخلی باشند که مسئولیت قیمت گذاری را بر عهده گیرند.

سرمایه گذاری بر پودر زعفران در کرج

بهترین قیمت پودر زعفران در کرج

در کنار مشکلات فوق، یکی دیگر از مواردی که مغفول مانده است، عدم توجه به محصولات مناسبی است که اگر به آن ها جهت عرضه خوب میدان داده شود؛ قطعا فروش خوبی را رقم خواهند زد. با علاقه شدید برخی تجار به فله فروشی و ضرر زدن به صادرات دیگر محصولات زعفرانی، مسیر را برای فرآورده های درجه یک دیگر سد کرده اند.

در بازار داخل، ظرفیت مناسبی برای ارائه پودر زعفران در کرج وجود دارد که متقاضیان فراوانی نیز به دنبال آن هستند. وقتی چنین کالایی در اینجا شناخته شود و مورد تایید و رضایت بالای مشتریان قرار گیرد، می تواند خود را نیز برای مراحل بعدی عرضه در بازار های سایر مناطق آماده سازد. امید این وجود دارد که با فروش خوبی مواجه شده و سرمایه گذاران فراوانی را به سمت خود جذب نماید.

سوال داری، من اینجام!