خرید حجم عمده کالا برای صادرات زعفران به ترکیه

خرید حجم عمده کالا برای صادرات زعفران به ترکیه

خرید حجم عمده کالا برای صادرات زعفران به ترکیه

تجار با خرید حجم عمده زعفران می توانند صادرات زعفران را به ترکیه و دیگر کشور ها همچون چین، هند، عربستان سعودی انجام دهند و از طریق صادرات این کالا سود خوبی را به دست بیاورند. برای یک خرید مطمئن به سایت فرانیز مراجعه نمایید.

صادرات زعفران به ترکیه

خرید حجم عمده کالا برای صادرات زعفران به ترکیه

نزدیکی کشور ترکیه به ایران و مسافرت ایرانیان بدون ویزا به این کشور سبب شده که صادرات زعفران به ترکیه بسیار رونق بگیرد. این کشور به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالایی زعفران از خریداران عمده زعفران ایران می باشند و تجار از این طریق سود خوبی را به دست می آورند.

بیشترین تولید زعفران در جهان بر عهده ایران می باشد، زعفران یک گیاه گرمسیری است و از آنجا که بیشتر مناطق ایران آب و هوایی گرمسیری دارد باعث شده کاشت و برداشت این محصول در کشور ما رونق بسیار خوبی داشته باشد. تقریبا ۸۰ درصد از زعفران تولیدی کشور صادر می شود.

زعفران ایران مرغوب ترین و با کیفیت ترین زعفران در سطح جهان شناخته شده است و زعفران ایران به ۶۰ کشور دنیا صادر می گردد. ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان می باشد و عمده تولید زعفران در استان های خراسان رضوی و جنوبی است.

خرید حجم عمده کالا برای صادرات زعفران به ترکیه

یکی از شرایطی که برای صادرات زعفران مهم می باشد بسته بندی آن است و باید شرکت های بسته بندی مجهز به آزمایشگاه باشند تا کیفیت و خلوص زعفران را تأیید نمایند. امروزه با وجود زعفران های تقلبی در بازار افراد ترجیح می دهند زعفران بسته بندی شده را که اطلاعات لازم بر روی آن حک شده است خریداری کنند.

زعفران سرگل و نگین به دلیل کیفیت و مرغوبیت لازم بیشتر برای صادرات از آن ها استفاده می شود، مدارک لازم جهت صادرات زعفران:

  1. کارت بهداشت
  2. کارت بازرگانی صادرات زعفران
  3. مجوز صدور زعفران
  4. گواهی استاندارد

قیمت زعفران در خارج از کشور بسیار بیشتر از قیمت زعفران در داخل کشور می باشد. قیمت زعفران به نوع و درجه کیفیت و البته به توافق بین شما و مشتری بستگی دارد و تابع قانون خاصی نمی باشد.

خرید حجم عمده کالا برای صادرات زعفران به ترکیه

اگر می خواهید صادرات زعفران به ترکیه را انجام دهید می توانید از سایت فرانیز بهترین نوع زعفران صادراتی را در حجم دلخواه به صورت تضمین شده با نازلترین قیمت از ما خریداری کنید. در صورت خرید کیلویی زعفران ارائه برگه تاییدیه آزمایشگاه برای خریداران عمده انجام می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صادرات زعفران به سایت ما مراجعه نمایید و با صحبت با نمایندگان ما در این مرکز دیگر اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!