ساخت اسپری زعفران مرغوب

ساخت اسپری زعفران مرغوب

در ساخت اسپری زعفران مرغوب از دانش روز و بهترین نمونه طلای سرخ استفاده می شود. صادرات این محصول در سطح گسترده انجام می گیرد.

اسپری زعفران یکی از گونه های زعفران می باشد که به صورت اسپری درآمده است تا استفاده از آن آسان باشد.افشانه زعفران را می توان به صورت مستقیم در تزئین غذا مورد استفاده قرار داد.
اسپری زعفران مرغوب عاری از هرگونه مواد نگه دارنده و شیمیایی می باشد و مورد استفاده بسیاری از آشپزها قرار میگیرد.
همچنین مکان هایی که زعفران در آنها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، میتوانند اسپری زعفران را به صورت عمده خریداری نمایند که دارای قیمت باصرفه ای می باشد.

خرید مستقیم از کارخانه ساخت اسپری زعفران

قیمت اسپری زعفران مرغوب و با کیفیت

ساخت اسپری زعفران را نمی توان به صورت قطعی تعیین نمود ولی می توان از بسیاری از فروشگاه ها آن را با مناسب ترین قیمت تهیه نموده و مورد استفاده قر داد.

به دلیل سهولت در استفاده از اسپری زعفران بسیار مورد توجه بوده و از فروش بسیار بالایی برخوردار است. در حال حاضر قیمت اسپری های زعفران با توجه به کیفیت آن ها دارای قیمت های مختلفی می باشند.

قیمت اسپری زعفران مرغوب و با کیفیت

ویژگی اسپری زعفران مرغوب

تمامی انواع اسپری های زعفران دارای کیفیت بالایی می باشند و همچنین خالص هستند. اسپری های زعفران مانند هر محصول دیگری دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.
از جمله پرکاربرد ترین ویژگی های اسپری زعفران عبارتند از:

  • سهولت در استفاده
  • بدون هیچ گونه مواد افزودنی و نگه دارنده
  • بسته بندی زیبا و شیک
  • سهولت حمل و نقل
  • تولید شده از خالص ترین نوع زعفران
  • عطر و طعم طبیعی

ویژگی اسپری زعفران مرغوب

صادرات انواع زعفران

این طلای سرخ ایرانی با توجه به درخواست کشورهای دیگر ، به صورت عمده به آنها صادر می شود. زعفران صادراتی به کشورهای دیگر دارای بهترین کیفیت بوده و به دلیل اینکه به صورت عمده صادر می شود از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

ساخت اسپری زعفران در ایران

شرکت های زیادی در ایران به ساخت اسپری زعفران مشغول هستند. بدون شک محصول هر شرکت از درجه کیفی خاصی برخوردار است. تمام برند های مطرح تولید کننده این فرآورده، محصولی با کیفیت را عرضه می نمایند.

مسئولان در پروسه تولید، آب را تا درجه مشخصی داغ نموده و سپس کلاله را به آن اضافه می کنند. علت داغ کردن آب، رنگدهی مطلوب کلاله ها می باشد.

ساخت اسپری زعفران در ایران

اکنون محلول آب و زعفران باید به مدت ۵ ساعت قرنطینه شود تا رنگدانه ها از هم باز شوند. استفاده از کیسه آلومینیومی در داخل قوطی فلزی باعث ماندگاری بالای محلول می گردد.

نکته مهم در بسته بندی زعفران مایع، وجود گاز ازت مابین قوطی و کیسه می باشد. گاز ازت با فشاری که بر کیسه وارد می کند باعث خروج کامل مایع تا آخرین قطره می گردد. کارشناسان این فرآورده ارزشمند را با اصول علمی تهیه کرده اند.

ظرفیت بالای ساخت اسپری زعفران

به دلیل افزایش کشت طلای سرخ در ایران، می توان شاهد تعدد شرکت های مرتبط با این ادویه بود. ساخت اسپری زعفران در ایران از ظرفیت بالایی برخوردار بوده که دلیل آن تعداد زیاد برند ها می باشد.

در حال حاضر خط های تولید بسیاری مشغول به ساخت این محصول هستند. میزان تولید با توجه به سفارش مشتری می تواند افزایش یابد. خوشبختانه با توجه به فراوانی زعفران در کشور، مشکلی برای تأمین مواد اولیه وجود ندارد.

ظرفیت بالای ساخت اسپری زعفران

آگاهی از کیفیت مواد اولیه بسیار مهم است. زعفران ایرانی از خواص و کیفیت بالایی برخوردار بوده پس طبعا فرآورده های آن نیز مرغوب خواهند بود.

فرآورده های زعفرانی در بازار داخل و آن سوی مرز ها، توانسته اند اعتماد مصرف کننده را جلب نمایند. این محصولات از کیفیت و قیمت مطلوبی برخوردار هستند و می توانند نیاز مشتری را برطرف کنند.

تنوع فرآورده های زعفرانی در بازار

با توجه به تنوع سلیقه ها، شاهد تنوع فرآورده های زعفرانی در بازار هستیم. در حال حاضر شرکت ها، ده ها نوع فرآورده را تولید و روانه بازار کرده اند. هم اکنون انواع عصاره، پودر، رنگ، اساس و اسپری در عطاری ها و فروشگاه ها موجود است.

از زعفران در زمینه های مختلفی استفاده می گردد. بیشترین درصد استفاده از آن، مربوط به صنعت آشپزی می باشد. وجود این ادویه معطر در پخت خیلی از خوراک ها، می تواند طعم دل انگیزی را سبب شود.

تنوع فرآورده های زعفرانی در بازار

اسپری زعفران یکی از پرکاربرد ترین محصولات در آشپزخانه می باشد. یک آشپز نمونه بعد از پخت غذا، به تزئین آن نیز اهمیت ویژه می دهد. افراد خوش سلیقه می توانند با این فرآورده زیبا ترین تزئینات را خلق نمایند.

با وجود مشغله زیاد افراد و ضیق وقت، استفاده از این فرآورده باعث تسریع در انجام امور می شود. خرید اسپری زعفران مقرون به صرفه بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

سفارش ساخت اسپری زعفران عمده

شرکت ها پذیرای سفارش ساخت اسپری زعفران عمده برای صادرات و یا پخش داخلی می باشند. باید قبل از سفارش، برند مناسب را انتخاب نمود. با توجه به تنوع برند ها، انتخاب دشوار بوده و باید دقت لازم صورت گیرد.

این فرآورده صادراتی بوده و به خیلی از کشور های آسیایی و اروپایی صادر می گردد. دکتر بیز یکی از برند های مطرح در این زمینه می باشد که محصول آن از کیفیت بالایی برخوردار است.

سفارش ساخت اسپری زعفران عمده

سفارش محصولات با کیفیتی از این قبیل، طبعا سود خوبی را برای سرمایه گذار به دنبال خواهد داشت. کیفیت و بسته بندی محصول برای صادرات بسیار حائز اهمیت می باشد.

بازدهی بالای زعفران با آبیاری صحیح

آبیاری صحیح و به موقع می تواند بازدهی زعفران را بالا ببرد. زعفران در طول یک سال کشاورزی، فقط به ۵ دوره آبیاری نیاز دارد. اولین مرحله از این کار، بسیار مهم بوده که گلدهی را سبب می شود.

اولین مرحله مربوط به اواسط و یا اواخر مهر می باشد. گلدهی بعد از ۲ تا ۳ هفته بعد از اولین آبیاری صورت می گیرد. تأخیر در انجام این کار باعث یخبندان و خراب شدن گل ها می شود.

آبیاری زعفران در ماه های خرداد تا شهریور، به هیچ وجه نباید انجام شود. احتمال آلودگی قارچی پیاز در این دوره بسیار بوده و غده در حال استراحت است.

کاهش بارندگی در سال های اخیر، باعث پایین رفتن سطح آب های زیر زمینی شده است. آبیاری به روش سنتی باعث هدر رفت زیاد آب می شود. آبیاری بارانی یک روش نوین بوده که برای این منظور مناسب می باشد‌.

بازدهی بالای زعفران با آبیاری صحیح

صادرات اسپری زعفران

اسپری زعفران یک فرآورده صادراتی بوده که به کشور های حوزه خلیج فارس ارسال بالایی دارد. این محصول در برند های مختلف موجود بوده که با درجه کیفی متفاوت در دسترس است.

ساخت اسپری زعفران با آمار رو به رشدی در حال انجام است. خوشبختانه مردم از تولید این فرآورده استقبال بالایی کردند که باعث افزایش شرکت های تولیدی گردید.

میزان بالای صادرات، یکی از دلایل افزایش تولید این فرآورده می باشد. تجار با صادرات چنین فرآورده هایی باعث معرفی طلای سرخ ایرانی به جهانیان می شوند.

صادرات اسپری زعفران

خرید مستقیم از کارخانه ساخت اسپری زعفران

مشتریان حجم عمده، می توانند با خرید مستقیم از کارخانه ساخت اسپری زعفران معامله ای سودمند انجام دهند. راه های مختلفی برای این منظور وجود دارد. خرید از نمایندگی ها، یک راه مطمئن و امن می باشد.

نمایندگی ها با عرضه مستقیم محصول از کارخانه به مشتری، خریدی به صرفه را سبب می شوند. در واقع می توان با اطمینان از اصالت کالای عرضه شده، خرید خود را انجام داد.

در حال حاضر در اکثر شهر ها می توان به وجود نمایندگی ها پی برد. افراد مایل به اخذ نمایندگی در هر نقطه از کشور، می توانند برای این منظور اقدام کنند.

تجار از مشتریان عمده و اصلی اسپری زعفران هستند. این گروه از مشتریان به دلیل خرید در حجم بالا، بهای زیادی را پرداخت می کنند. قطعا تجار به دنبال یک خرید به صرفه و البته با کیفیت هستند.

سایت های بازرگانی از عرضه کنندگان اصلی این فرآورده در حجم عمده می باشند. این مراکز محصول را با قیمت درب کارخانه در اختیار مشتریان قرار می دهند ‌و در ضمن تضمین اصالت کالا دارند.

چرا اسپری زعفران از فروش بالایی برخوردار است؟

میزان تولید فرآورده‌های زعفرانی در طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است. اسپری زعفران یکی از این محصولات بوده که به‌دلیل سهولت استفاده، فروش بالایی را به‌خود اختصاص داده است.

خیلی از افراد با توجه به ضیق وقت به‌دنبال خرید محصولات آماده‌به‌مصرف هستند. کارخانجات نیز فرآورده‌هایی را تولید می‌نمایند که بتوانند جوابگوی این نیاز مصرف‌کنندگان باشند.

نمودار ساخت اسپری زعفران صعودی بوده که دلیل آن، استقبال مشتری از عرضه آن می‌باشد. این فرآورده در برند‌های معتبر در بازار موجود بوده و می‌توان آن را با قیمت مناسب خریداری نمود.

فروشندگان باید در انتخاب برند محصول برای عرضه به مشتری دقت نمایند. ارائه کالای باکیفیت از سوی مرکزفروش نشانه محترم شمردن مراجعه‌کننده می‌باشد.

تأثیر تبلیغات بر میزان فروش

تبلیغات نقش بسزایی در معرفی یک محصول و میزان فروش آن دارد. این امر می‌تواند از طرق مختلفی صورت پذیرد که با‌توجه به موقعیت‌های مختلف متفاوت می‌باشد.

یکی از راه‌های امن و کم‌هزینه برای تبلیغات، قرار دادن آگهی در فضای مجازی است. امروزه در اکثر خانواده ها یک و یا چند گوشی هوشمند وجود دارد که به شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارند.

گروهی از افراد با انواع زعفران و فرآورده‌های آن آشنایی چندانی ندارد لذا باید بتوان این محصولات را معرفی نمود. طلای‌سرخ دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام مشخصات و قیمت‌های متفاوتی دارند.

بسیاری از مصرف‌کنندگان زعفران را تنها به یک نوع می‌شناسند و در هنگام خرید با مشکل مواجه می‌شوند. قرار دادن تبلیغات در این فضای همگانی، باعث افزایش آگاهی مردم نیز می‌گردد.

با جست‌و‌جو در گوگل می‌توان سایت‌های فروش مختلفی را پیدا کرد. معرفی و فروش به این‌گونه، انجام خرید را راحت کرده است.

مراحل اصولی ساخت اسپری زعفران در ایران

شرکت‌های متعددی به ساخت اسپری زعفران در ایران مشغول هستند. تولید این محصول با طی مراحل اصولی و علمی صورت می‌پذیرد که روشی یکسان در بین تولیدکنندگان می‌باشد.

اسپری زعفران از ترکیب آب آشامیدنی تصفيه‌شده و زعفران به‌دست می‌آید. کارشناسان در پروسه تولید این فرآورده، ابتدا آب را استریل نموده و سپس دمای آن را تا حد معینی بالا می‌برند. داغی حلال سبب می‌شود تا کلاله به‌خوبی رنگ باز کند.

کلاله بخش رنگی زعفران بوده که برای این منظور استفاده می‌گردد و باید ابتدا آن را به‌خوبی آسیاب کرد. در ادامه کارشناسان رشته‌‌های پودر‌شده‌ را به آب اضافه می‌کنند و محلول را به مدت ۵ ساعت قرنطینه می‌نمایند.

قرنطینه نمودن محصول که همراه با عدم عبور نور و هوا به داخل آن است، سبب رنگدهی بهتر می‌شود. اکنون زعفران مایع آماده بوده و باید آن‌ را به‌منظور بسته‌بندی به ظرف مورد‌نظر انتقال داد.

قوطی‌های فلزی دارای افشانه، مناسب‌ترین گزینه برای این منظور می‌باشند. متخصصين در داخل قوطی، کیسه آلومینیومی تعبیه کرده‌اند که مایع زعفران در داخل آن نگهداری می‌شود.

فضای بین کیسه و قوطی نیز با گاز نیتروژن پر شده که باعث اعمال فشار بر روی کیسه می‌گردد. هدف از قراردادن این گاز، خروج مایع تا آخرین قطره می‌باشد.

کشت زعفران در شهرهای غربی

مناطق غربی کشور جزء بخش‌های پربارش و دارای آب‌و‌هوای معتدل می‌باشند. اقلیم این منطقه برای کشاورزی بیشتر غلات و گیاهان دارویی مناسب است.

در طی سال‌های گذشته شاهد افزایش روزافزون کشت زعفران در این منطقه هستیم. زعفران با اکثر خاک‌های کشور سازگاری دارد ولی در برخی از اقلیم‌ها بهترین بازدهی را از خود نشان می‌دهد.

گیاه زعفران برای رشد، جوانه‌زنی و گلدهی به آب‌و‌هوای گرم و نیمه خشک نیاز دارد. گل‌های زعفران در گرمای خیلی بالا و همچنین زمستان‌های خیلی سرد از بین می‌روند.

مناطقی مانند شمال کشور نیز، برای پرورش طلای‌سرخ چندان مناسب نیستند. پیاز زعفران باید در تابستان استراحت کند و به آبیاری احتیاج ندارد لذا باران‌های تابستانه برای آن خوشایند نمی‌باشند.

در خیلی از استان‌های غربی مانند لرستان و کرمانشاه، کشاورزان به پرورش زعفران می‌پردازند. محصول برداشت‌شده برای ساخت اسپری زعفران مرغوب و دیگر فرآورده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرا ساخت اسپری زعفران با استقبال بالایی مواجه شد؟

ساخت اسپری زعفران و عرضه آن به بازار، با استقبال بالایی مواجه شد. دلیل این امر، کیفیت بالای آن و همچنین بسته‌بندی مناسب می‌باشد‌.

بسته‌بندی نقش بسزایی در میزان فروش یک محصول دارد. اصولی و بهداشتی بودن ظرف مورد‌استفاده برای این منظور، باعث ترغیب مشتری برای خرید می‌گردد.

رستوران‌ها و هتل‌ها از مشتریان اصلی این فرآورده ارزشمند هستند. استفاده از افشانه باعث تسریع در انجام امور می‌گردد و می‌توان در کوتاهترین زمان، دیس‌های پلو زیادی را تزئین کرد.

این فرآورده زعفرانی با قیمت مناسب و همراه با تخفیفات ویژه در اختیار مشتریان حجم عمده قرار می‌گیرد. بدون شک خرید حجم بالا برای اماکن پرمصرف بسیار به‌صرفه‌تر خواهد بود.

تفاوت قیمت فرآورده زعفرانی در برند‌های مختلف

گاهی با مراجعه به فروشگاه شاهد تفاوت قیمت یک فرآورده زعفرانی مشابه در برند‌های مختلف هستیم. این امر می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • ظرف بسته‌بندی: جنس ظرف بسته‌بندی از نظر زیبایی و ماندگاری، نقش بسزایی در نرخ‌گذاری دارد.
  • مواد اولیه: در تعیین میزان کیفیت یک فرآورده، مواد اولیه بکار برده شده نقش زیادی دارد. در تولید محصولات زعفرانی می‌توان از انواع مختلف طلای‌سرخ بهره گرفت.
  • شرکت تولید‌کننده: کیفیت برخی از برند‌ها برای مشتریان اثبات شده است لذا این موضوع تأثیر زیادی بر قیمت دارد.

دکتربیز یکی از برند‌های محبوب و پرطرفدار در زمینه ساخت اسپری زعفران می‌باشد که به‌دلیل کیفیت مطلوب، قیمت بالایی دارد. صادرات زیاد محصولات زعفرانی ارز آوری خوبی برای کشور دارد.

محصولات زعفرانی از تنوع بالایی برخوردار هستند لذا مشتری می‌تواند با توجه به نیاز خود، خرید نماید. قیمت این محصولات بسیار مناسب بوده و امکان سفارش برای تمام افراد وجود دارد.

با فروش آنلاین این محصولات به‌صورت عمده مشتریان در هر منطقه ای از کشور خرید خود را انجام می دهند. فروش آنلاین در طی سال‌های اخیر با استقبال دارد.

سوال داری، من اینجام!