ساده ترین راه سفارش زعفران توکلی

ساده ترین راه سفارش زعفران توکلی

ساده ترین راه سفارش زعفران توکلی

ساده ترین راه سفارش زعفران توکلی خرید از طریق نمایندگی های اصلی و یا وب سایت شرکت فرانیز به صورت عمده ای و خرده می باشد که محصولات متنوع زعفرانی را در اختیار تاجران و بازرگانان و مشتریان با ارزان ترین قیمت قرار داده است.

کشت زعفران در ایران به چه نوعی است؟

ساده ترین راه سفارش زعفران توکلی

کشور ایران بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادر کننده زعفران در دنیا است برخی دیگر از استان‌های کشور از جمله خراسان شمالی، یزد، گلستان، همدان، فارس و اصفهان نیز انجام می‌گیرد.پیازچه زرپران در مناطق سردسیر با بارندگی زیاد بسیار بهتر از مناطق گرمسیر عمل می‌آید و یکی از دلایل اصلی که باعث تمایز زعفران مرغوب از طلای سرخ نامرغوب می‌شود، شرایطِ اقلیمی و آب و هوای آن منطقه است که هرچقدر منطقه سردسیرتر باشد، عملکرد و عیار زعفران بالاتر می‌رود.

انواع زعفران توکلی اصل موجود در سایت

ساده ترین راه سفارش زعفران توکلی

طلای سرخ برخلاف سایر ادویه‌ ها انواع مختلفی دارد که تمامی آن ها در این سایت موجود هستند. در هر نوع زرپران رشته‌ های این محصول شبیه به هم نبوده و این تفاوت بستگی به نوع برداشت، جداسازی گل و کلاله زعفران، آب و هوای منطقه کشت و در نهایت کیفیت و مرغوبیت آن دارد.

در زیر لیست قیمت انواع زعفران از بالاترین کیفیت به پایین ترین کیفیت آورده شده است.

  • زعفران سوپر نگین: در آن سافرانال و کروسین بالاترین مقدار خود را دارد و رنگ دهی و عطر و همینطور قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر زعفران دارد.
  • زعفران شبه نگین: رنگ دهی این نوع زعفران به مراتب بیشتر از انواع دیگر زعفران است اما کیفیت آن به زعفران سوپر نگین نمی رسد.
  • زعفران نگین: در زعفران نگین فرخوردگی و خمیدگی رشته های زعفران وجود ندارد و سرشاخه ها به صورت جدا از هم و تماماً قرمز هستند.
ساده ترین راه سفارش زعفران توکلی
  • زعفران سرگل: در زعفران سرگل اثری از زردی و سفیدی زعفران (ریشه) دیده نمی‌شود و همچنین این نوع پر استفاده ترین نوع زعفران می باشد.
  • زعفران پوشال: زعفران پوشال، زعفرانی است که دارای کلاله هایی به رنگ قرمز، همراه با مقداری خامه می باشد.
  • زعفران دسته: در این نوع زعفران، کلاله های زعفران به صورت دسته کنار هم چیده شده و خشک می شوند.
  • ریشه زعفران: به قسمت سفید رنگ زعفران که در انتهای کلاله زعفران وجود دارد ریشه زعفران گفته می شود.

سفارش زعفران توکلی از طریق سایت های شرکت و نمایندگی ها و فروشگاه های انلاین و نیمه آنلاین میسر بوده و این کالا به صورت عمده برای صادرات به تاجران و به صورت خرده جهت مصارف آشپزی خانگی و سوپرمارکت ها به مشتریان ارائه می شود.

سوال داری، من اینجام!