ساده ترین روش صادرات زعفران به دبی

ساده ترین روش صادرات زعفران به دبی

ساده ترین روش صادرات زعفران به دبی

ساده ترین روش صادرات زعفران به دبی صادرات هوایی است. برای دریافت مشاوره در زمینه صادرات زعفران به دبی و سایر کشور های جهان با مشاوران فرانیز ارتباط بگیرید و از قیمت روز زعفران نیز مطلع شوید.

صادرات زعفران به دبی از ایران

ساده ترین روش صادرات زعفران به دبی

زعفران یکی از گران قیمت ترین ادویه های موجود در جهان است که صادرات یا خرید و فروش آن در بازارهای جهانی یکی از کسب و کارهای پرسود به ویژه برای ایرانیان به حساب می آید. کشور ایران اولین و برترین صادر کننده زعفران در جهان محسوب می شود. همان طور که می دانید بیشترین زمین های زیر کشت برای زعفران متعلق به استان خراسان است. تقاضا برای خرید زعفران در بازارهای خارجی بسیار بالا است و کشورهای مختلفی نسبت به خرید زعفران از ایران اقدام می کنند. کیفیت زعفران ایران در کنار نزدیک بودن فاصله ایران با امارات باعث شده تا مقدار زیادی از زعفران ایران به دبی صادر شود. امارات از بزرگ ترین خریداران زعفران ایران است و قیمت زعفران در امارات چندین برابر قیمت در ایران است.

ویژگی های زعفران صادراتی

ساده ترین روش صادرات زعفران به دبی

برای صادرات زعفران به دبی باید به ویژگی های زعفران مانند کیفیت، رنگ، قیمت و غیره توجه داشت که باعث می شود صادرات آن را به سهولت انجام داد و مشتریان زیادی را به خود جلب کرد.

زعفران ایران به دلیل داشتن ویژگی هایی از قبیل: درشتی و ضخامت رشته های زعفران، یک دست و سالم و شکسته نبودن کله های زعفران، قرمز بودن زعفران و نداشتن خال های سفید، قدرت رنگ دهی بالا و عطر خوش که از پارامترهای غیر فیزیکی است توانسته در دنیا حرف اول را بزند و بیشترین صادرات زعفران را به دبی داشته باشد. کشور امارات به سبب قرار گرفتن در خلیج فارس و همسایگی با کشور بزرگی هم چون ایران از موقعیت استراتژیک خاصی برای صادرات کالاهای ایرانی به خصوص زعفران برخوردار است. صادرات زعفران به دبی توجه بسیاری از بازرگانان را به خود جلب کرده است. زعفران در این کشور در صنایع غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی استفاده می شود.

قوانین صادرات زعفران به دبی و قیمت گذاری

ساده ترین روش صادرات زعفران به دبی

صادرات زعفران مانند دیگر کالاها قوانین خاص خودش را دارد. ابتدا با قیمت گذاری زعفران خریداری یا تولید شده توسط کمیسیون نرخ گذاری، اقدام به بسته بندی حرفه ای زعفران برای صادرات کرده و سپس باید گواهی استاندارد و بهداشت نباتی را دریافت نماییم. ارائه کارت بازرگانی، ارائه مجوز صدور زعفران و تشریفات گمرکی نیز از سایر ملزومات صادرات زعفران به دبی هستند.

سوال داری، من اینجام!