شرط سفارش و خرید زعفران فله ای مجاز

شرط سفارش و خرید زعفران فله ای مجاز

شرط سفارش و خرید زعفران فله ای مجاز

تنها طعم مجاز زعفران تلخی آن است طعم شور یا شیرینی ناخالصی آن را نشان می دهد. شرط خرید زعفران فله ای از فرانیز تضمین کیفیت و اصالت کالا می‌ باشد. شما می توانید از طریق سایت ما و صحبت با نمایندگان فروش، سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید زعفران فله ای با قیمت عالی

شرط سفارش و خرید زعفران فله ای مجاز

خرید زعفران فله ای با توجه به اینکه هزینه های بسته بندی را ندارد قیمت آن مناسب تر از زعفران بسته بندی شده است. بیشتر رستوران ها، کارخانه جات و صنایع که مصرف زعفران زیادی دارند ترجیح می دهند زعفران خود را به صورت فله ای خریداری نمایند.

تاجران، شرکت های بزرگ و صادرکنندگان زعفران جهت تأمین زعفران مورد نیاز خود آن را به صورت فله ای خریداری می کنند و سپس با نام برند خود، بسته بندی و صادر می نمایند. در کل زعفران به دو صورت فله و بسته بندی شده موجود می باشد. هر کدام از این روش ها ویژگی هایی دارد که آنها را از هم متمایز کرده است.

خرید زعفران فله ای فاقد بسته بندی بوده و در صورت تمایل در غالب بسته بندی به فروش می رسد که این نوع عرضه طلای سرخ هم دارای معایب و هم مزایایی می باشد. به عنوان مثال زعفران فله ای چون داری بسته بندی نیست ارزان تر سایر محصولات زعفرانی است. تاجران بسته به نیازهای تجاری خود می توانند این روش را جهت تامین کالا در پیش گیرند و یا به خرید محصولات کارتنی و عمده از فرانیز بپردازند.

اما زعفران بسته بندی شده دارای مزیت های بیشتر است زیرا دارای استاندارد بالاتری بوده و همین بسته بندی نظر بسیار از مشتریان را به خود جذب می کند. همچنین تمام ویژگی های محصول روی آن درج شده و از نظر بهداشتی در رتبه بالاتری نسبت به زعفران فله ای قرار دارد.

شرط سفارش و خرید زعفران فله ای مجاز

از آنجایی که امروزه تقریبا همه محصولات موجود در بازار مشخصات و مواد اولیه دوزبانه کالا که یکی از الزامات صادرات است را دارند، فروشندگان با انتخاب محصولات آماده و تولید شده می توانند علاوه بر تسریع روند صادرات سود حاصل خود را نیز افزایش دهند.

هرچه خلوص زعفران بیشتر باشد قدرت رنگ دهی آن نیز بیشتر است و همچنین طعم بهتری ایجاد می کند. کیفیت زعفران به مکان و نحوه کشت آن بستگی دارد. اکنون بهترین زعفران دنیا در قائنات، تربت حیدریه، و گناباد کاشت می شود.

شرط سفارش و خرید زعفران فله ای مجاز

خرید زعفران فله ای معمولا توسط بازرگانان، تجار و همچنین کسانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند و نیز رستوران ها، قنادی ها، آشپزخانه ها و هتل ها صورت می گیرد. جهت خرید بهترین زعفران ایرانی مناسب صادرات به صورت عمده و بسته بندی شده از طریق سایت های مجموعه فررانیز به راحتی اقدام نمایید.

سوال داری، من اینجام!