شروع به کار مرکز توزیع عصاره زعفران قائنات

شروع به کار مرکز توزیع عصاره زعفران قائنات

توزیع عصاره زعفران قائنات

برای خرید و سفارش اینترنتی مرکز توزیع عصاره زعفران قائنات می توانید به این سایت مراجعه کنید. همچنین در جهت فروش و عرضه آن شروع به کار نمایید. حتی در مراحل بعدی می توانید از آن جهت صادرات به دیگر کشور ها بهره ببرید.

قائنات یکی از شهرستان های استان خراسان جنوبی است. مهم ترین چیزی که باعث می شود همه مردم این شهرستان را به آن معروف بدانند، گیاه زعفران است.

همه ساله میزان زیادی از سهم تولیدات زعفران ایران به این منطقه باز می گردد. چرا که کشاورزان سخت کوشی بر روی زمین های زراعی خود کار کرده و گیاه زعفران را پرورش می دهند. آوازه زعفران قائنات نه تنها در ایران بلکه در کل جهان وجود دارد چرا که این شهرستان بزرگترین تولید کننده گیاه زعفران در دنیاست. به همین سبب متقاضیان زیادی داشته و افراد به خرید و فروش عصاره زعفران تمایل زیادی دارند.

در شهرستان قائنات شرکت های زیادی به پاکت و تولید فرآورده های گوناگون از زعرفان می پردازند. شرکت قائنات محصولات زعفرانی باکیفیت و مرغوب به مردم ارائه می کند. با این وجود مردم نسبت به خرید عصاره زعفران مشتاق می شوند و یک روند اقتصادی به جریان میفتد.

یکی از محصولات معروف آن، توزیع عصاره زعفران قائنات است. عصاره زعفران با بهره گیری از بهترین زعفران در این شهرستان تولید می شود. تاجران زیادی به فروش و عرضه آن می پردازنند و حتی در امور صادراتی نیز کاربرد دارد. افراد برای خرید عصاره زعفران قائنات در حجم های عمده با قیمت بسیاری عالی ، بهتر است که با نمایندگان فروش فرانیز ارتباط بگیرند.

عصاره زعفران قائنات چه مصارفی دارد؟

عصاره زعفران قائنات در مصارفی همچون شیرینی پزی، لوازم مراقبتی پوست و آرایشی، رنگ سازی کاربرد دارد. از این عصاره در رستوران ها جهت تزئین برنج و برای طعم خوراک ها و جوجه کباب استفاده می شود.

عصاره زعفران قائنات برای مصارف خانگی کاربرد های بسیار زیادی دارد و می تواند به خانه شما فضایی اصیل و ایرانی دهد. همچنین این عصاره علاوه بر خواص ارزنده خود کالای لوکسی محسوب می شود.

توزیع عصاره زعفران قائنات

فواید و خواص عصاره زعفران قائنات برای بدن

عصاره زعفران قائنات جهت تقویت حواس پنجگانه کاربرد دارد. زعفران و به دنبالش عصاره آن از نظر طبیعت گرم و خشک است و به افراد سرد مزاج توصیه می شود. این عصاره به عنوان ماده شادی آور و فرح بخش مصرف می شود. به همین جهت توزیع عصاره زعفران قائنات به اکثر شرکت های داروسازی به فروش می رسد.

زعفران تقویت کننده قلب بوده و اثرات ضد میکروبی، گند زدایی، کنترل و تضعیف عفونت دارد. به همین دلیل برای رفع بیماری هایی که شش ها و مجاری تنفسی، کبد و کلیه را مورد حمله قرار می دهند، به کار گرفته می شود.

همانطور که می دانید زعفران فقط برای مصارف رنگ دهی و جنبه ی تزیینی به کار گرفته نمی شود. مصرف مداوم و روزانه عصاره زعفران با افزایش گردش خون موجب بهبود رنگ چهره و اثر مثبت و قطعی روی برخی اختلالات پوستی مانند آبسه و جوش دارد. ترکیب عصاره زعفران قائنات و عسل، از بین برنده سنگ های کلیه و مجاری ادراری است. این محصول به دفع سموم بدن کمک کرده و سلامت بدن را به این شکل تضمین می کند.

عصاره زعفران قائنات محصولی کاملا طبیعی و با کیفیت است. علاوه بر خواصی که ذکر شد شامل خصوصیات بسیار دیگری نیز است که آن را در سبد خرید افراد خانه دار و فروشندگان و عرضه کنندگان زعفران جای داده است.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!