صادرات رنگ زعفرانی به روسیه

صادرات رنگ زعفرانی به روسیه

صادرات رنگ زعفرانی به روسیه

برای صادرات رنگ زعفرانی به روسیه که یکی از مشتریان محصولات زعفرانی ایران است می توان حجم عمده از این محصول را با بالا ترین کیفیت از سایت بازرگانی فرانیز تأمين نمود و خریدی به صرفه انجام داد.

کیفیت رنگ زعفرانی ایرانی

صادرات رنگ زعفرانی به روسیه

رنگ زعفرانی تولید شده در داخل کشور را از بهترین زعفران جهان، یعنی محصول برداشت شده داخلی تولید می نمایند که دلیل اصلی کیفیت بالای آن است.

برای صادرات این فرآورده به کشور های اروپایی باید علاوه بر کیفیت به شکل بسته بندی نیز اهمیت داد چرا که ظاهر کالا نقش بسزایی در میزان فروش محصول خواهد داشت. همچنین اطلاعات محصول باید به زبان کشور مقصد بر روی جلد آن حک گردد.

کیفیت رنگ زعفرانی در آزمایشگاه مشخص گشته و پس از تأیید وارد بازار می شود. استفاده از محصول با بسته بندی نامناسب و مشخص نبودن شرکت سازنده ممکن است اثرات سوء و جبران ناپذیری را برای مصرف کننده به دنبال داشته باشد.

صادرات رنگ زعفرانی به روسیه

ایران در زمینه تولید گیاهان دارویی دارای رتبه دوم جهانی و رتبه اول تولید زعفران است که به بیش از ۶۰ کشور جهان صادرات دارد. صادرات به صورت فله ای و بسته بندی شده با توجه به تقاضای خریدار انجام می گیرد.

صادرات فله ای باعث سوء استفاده از طرف کشور مقصد شده که کالای ایرانی را به نام کشور خود وارد بازار های جهانی می نماید در حالی که باید به نام ایران شناخته شود.

فروش بالای رنگ زعفرانی

صادرات رنگ زعفرانی به روسیه

رنگ زعفرانی از جمله فرآورده هایی است که میزان فروش بالایی دارد. این محصول در اشکال پودری و مایع موجود بوده که هر کدام مصارف خود را دارند. با استفاده از این فرآورده سخت ترین مرحله آماده سازی، یعنی ساییدن حذف می گردد.

استفاده از محصولاتی از این قبیل باعث سهولت در آشپزی می شود. در اماکن شلوغی مانند رستوران و کترینگ، رنگ زعفرانی می تواند یک یار کمکی باشد چرا که باعث تسریع در انجام امور می گردد.

شرکت های مختلفی در داخل کشور تولید فرآورده های زعفرانی را انجام می دهند که برای برخورداری از بهترین کیفیت ممکن بهتر است قبل از خرید، در مورد برند ها تحقیق صورت گیرد که با توجه به میزان فروش آن در طی یک دوره مشخص می توان از این موضوع مطلع شد.

عرضه رنگ زعفرانی به صورت عمده

عرضه رنگ زعفرانی در حجم عمده برای صادرات، شرکت های پخش و اماکن پر مصرف از طریق سایت فرانیز صورت می گیرد. در این سایت می توان با مشاوره کارشناسان و مقایسه برند های مختلف گزینه مناسبی را انتخاب نمود.

سوال داری، من اینجام!