صادرات زعفران به عراق با حاشیه سود عالی

صادرات زعفران به عراق با حاشیه سود عالی

صادرات زعفران به عراق با حاشیه سود عالی

هیچ گاه در مسائلی که نسبت به آن ها اطلاعات و آگاهی لازم را ندارید به تنهایی ورود نکنید. در مبحث صادرات زعفران به عراق نیز در صورتی که به درستی وارد شوید با حاشیه سود عالی مواجه می گردید.

مسائل مهم صادرات زعفران به عراق برای تجار

صادرات زعفران به عراق با حاشیه سود عالی

وقتی نام برخی از کشور های همسایه برده می شود، ما از آن ها به نام برادر و دوست یاد می کنیم. اما این حالت ها هر جایی کاربرد ندارد. چنین مسائلی در بین موارد اقتصادی، سیاسی و تجاری تنها در حد حرف است و در این مورد ها قوانین می باشند که سخن می گویند. پس قبل از انجام هر کاری به نتایجش خوب فکر کنید.

منطقه ای مانند عراق در ذهن های ما شاید به عنوان یک شریک کاری مناسب جا افتاده باشد، که از بارز ترین دلایلش هم نزدیکی و همسایگی ما با آن ها است. ولی به چه اندازه با قانون ها، فرهنگ، آداب و مسائل سیاسی و اجتماعی آن کشور آشنایی دارید؟ برای یک تاجر دانستن تمام این نکات از واجب ترین چیز ها به شمار می رود.

اجتماع این کشور به صورت فدرالی اداره می گردد و این بدین معنا می باشد که هر منطقه اعم از استان های مختلفش می توانند قوانین خاصی را برای خود داشته باشند که شاید در دیگر شهر ها اصلا وجود ندارد. به همین خاطر معمولا تجار کم تجربه در راه صادرات زعفران به عراق از مجموعه های تجاری با قدمت تر جهت انجام این کار بهره می گیرند.

صادرات زعفران به عراق با حاشیه سود عالی

اما اگر به هر دلیلی می خواهید خودتان شخصا این کار را انجام دهید لازم است به خوبی داده های لازم را جمع آوری نموده و بر طبق آن ها برنامه ریزی نمایید. به خاطر وجود مرز های تجاری مناسب در بین دو کشور، به طور کلی قوانین سخت گیرانه ای وجود ندارد. با این حال نکاتی که در مورد کالا باید رعایت گردد به اختصار اشاره می شود.

  • کیفیت مناسب و قیمت متعادل
  • بسته بندی خوب با حفظ زیبایی های بصری در عین به همراه داشتن اطلاعات ضروری کالا
  • داشتن گواهی نامه های لازم بهداشت و سلامت
  • گرفتن مجور از سازمان های مربوطه سلامت در کشور مقصد
  • و همچنین برخورداری محصول باید از استاندارد های زیست محیطی

سطح سود آوری صادرات زعفران به عراق

صادرات زعفران به عراق با حاشیه سود عالی

اگر به تمامی موارد فوق پایبند بوده و بتوانید به درستی تجارت خود را پیش ببرید، قطعا با درآمد های بالایی مواجه خواهید شد. چرا که داد و سند شما از طریق پول بین المللی صورت می گیرد و این اختلاف قیمت ارز ها نیز یکی از مواردی است که سود دهی بیشتری را برای تجار در پی خواهد داشت.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!