صادرات پودر رنگ زعفران خوراکی به ارمنستان

صادرات پودر رنگ زعفران خوراکی به ارمنستان

صادرات پودر رنگ زعفران خوراکی به ارمنستان

تاجرانی که می خواهند به صادرات پودر رنگ زعفران خوراکی به ارمنستان بپردازند، نیازمند یک تامین کننده معتبر هستند که بتوانند با استفاده از آن محصولات اصل را با قیمت عالی خریداری نمایند.

زعفران گیاهی است که به صورت یک گل سر از خاک بیرون می آورد و از زیبایی خاصی برخوردار است. برای اینکه به همچین چیزی تبدیل شود و زود پژمرده نشود هم نیازمند مراقبت می باشد که این کار به عهده تولید کننده و کشاورز است که معمولا به خوبی از پس آن برمی آید.

صادرات پودر رنگ زعفران خوراکی به ارمنستان

این به علت آن است که معمولا افرادی که بر روی زمین ها کار می کنند، نسل به نسل پرورش آن را یاد گرفته اند و تجربه این کشاورز ها بالا می باشد. البته این مراقبت ها آن قدر سخت و طاقت فرسا نیست چرا که گیاه زعفران مقاوم می باشد. گرمسیر می باشد اما می تواند تا دمای منفی 5 درجه را تحمل کند و سالم بماند. مهم ترین قسمت و با ارزش ترین آن که برای همه ارزش زیادی دارد، کلاله های قرمز رنگ درون آن می باشد که توسط افرادی از گل آن جدا شده و در فضای مناسبی خشک می گردد. به این ترتیب ادویه زعفران تولید می گردد.

خوب است که دقت داشته باشید این مرحله پایان کار زعفران نیست. معمولا بخش زیادی از آن وارد کارخانه های تولیدی می شوند و آن ها با استفاده از مواد اولیه مرغوبی که همان زعفران ایرانی می باشد، فرآورده های مختلفی می سازند که به مردم کمک می کنند تا خیلی سریع تر و بهتر از خواص زعفران بهره بگیرند.

تولید پودر رنگ زعفران

صادرات پودر رنگ زعفران خوراکی به ارمنستان

یکی از کالا هایی که از این گیاه با ارزش و ادویه پرطرفدار تولید می گردد، پودر رنگ زعفران می باشد. این کالا بیشتر به ویژگی رنگ دهی زعفران پرداخته و سعی کرده آن را قوی تر نماید. اما تمام اتفاقاتی که در کارخانه های تولیدی رخ می دهد کاملا تغییرات فیزیکی بوده و از لحاظ شیمیایی هیچ تغییری نمیکند و این نشان می دهد که پودر رنگ زعفران کاملا طبیعی بوده و هیچ ضرری ایجاد نمی کند.

صادرات پودر رنگ زعفران خوراکی به ارمنستان

به طور کلی تولید این محصول حساسیت بالایی دارد و به همین منظور های تولید کننده های این شرکت ها باید کسانی باشند که حواسشان بسیار جمع بوده و دانش لازمه را داشته باشند. علاوه بر این ها تولید پودر رنگ زعفران بر اساس چارچوب هایی تنظیم می شود که سبب می گردند کیفیت محصول نهایی مورد قبول بسیاری قرار بگیرد و همچنین متخصصین تغذیه نیز آن را به دیگر افراد پیشنهاد می نمایند.

فروش پودر رنگ زعفران خوراکی به ارمنستان

صادرات پودر رنگ زعفران خوراکی به ارمنستان

ارمنستان یکی از کشور هایی است که در همسایگی ایران قرار دارد و به طور سالانه کالا هایی از ایران به آن کشور ارسال می شود و همچنین از مرز آن ها نیز به ایران محصولاتی وارد می شوند. این تعاملات بسیار گسترده بوده و می توان به میزان زیادی از آن بهره برد. یعنی تاجرانی که در ایران هستند می توانند محصولات خودشان را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به ایشان عرضه کنند و با قیمت خوبی هم آن را بفروشند. اما سودآوری لازمه را خواهند داشت و در نتیجه این تعاملات در آینده بیشتر هم می شوند.

صادرات پودر رنگ زعفران خوراکی به ارمنستان

در زمینه محصولات زعفرانی نیز می توان از یک چنین فرصت هایی استفاده کرد. برای مثال یک تاجر در زمینه مواد غذایی و یا زعفران می تواند کالایی چون پودر رنگ زعفرانی خوراکی را خریداری نماید و سپس آن را به مرز های دیگر کشور ها همچون ارمنستان وارد نمایند. این افراد نیازمند یک تامین کننده معتبر هستند که در این مرحله شرکت فرانیز وارد عمل می شود و این کالا را با قیمتی بسیار مناسب به آن ها ارائه می نماید. به این ترتیب در دست این تاجران کالایی باکیفیت و اصیل قرار دارد که می تواند نیاز مشتریان خارجی را تا حد زیادی برطرف کند و به تاجر اعتبار بیشتری ببخشد.

سوال داری، من اینجام!