طالبان شربت زعفران سنابل اصلی

طالبان شربت زعفران سنابل اصلی

طالبان شربت زعفران سنابل اصلی

اگر به دنبال یک داروی گیاهی در درمان افسردگی هستید می توانید شربت زعفران سنابل را امتحان کنید. طالبان دریافت محصول اصلی و با کیفیت می توانند از طریق فرانیز اقدام فرمایند.

طالبان شربت زعفران سنابل اصلی

شربت زعفران سنابل یک فرآورده طبیعی می باشد که از ترکیب عصاره زعفران و شیره انگور به دست آمده است. این محصول به عنوان یک داروی گیاهی تجویز می شود که بسیار پر خاصیت و مفید است.

زعفران حاوی ترکیبات مؤثر کروسین و سافرانال می باشد. از طرفی انگور میوه ای بسیار خوش طعم و مفید بوده که در ترکیبات آن فلانوئید هایی چون سیانیدین، دلفینیدین و پئونیدین وجود دارد.

شربت زعفران سنابل دارای طبع گرمی می باشد پس استفاده از آن در افراد گرم مزاج باید با احتیاط صورت گیرد و در صورت بروز هر گونه حساسیت باید مصرف قطع شود.

طریقه مصرف شربت زعفران سنابل

طالبان شربت زعفران سنابل اصلی

طریق و میزان استفاده از این محصول بر روی بروشور داخل جعبه نوشته شده است. بهترین زمان ممکن برای مصرف بعد از غذا بوده که در واقع بعد از هر سه وعده غذایی می توان آن را مصرف نمود. اندازه مجاز برای هر وعده در بزرگسالان یک ق غ و در خردسالان یک ق چ می باشد.

استفاده از این محصول در طی یک دوره مشخص که توسط پزشک تجویز می شود می تواند تأثیرات بسیار مثبتی را بر روی خلق و خو و روحیه مصرف کننده بر جای گذارد. قبل از استفاده باید شیشه را به خوبی تکان داد تا یکدست شود.

جایگزین کردن محصولات گیاهی به جای دارو های شیمیایی ضامن سلامتی بدن می باشند. قرص های شیمیایی که برای درمان یک درد خاص تجویز می شوند می تواند بر روی جزء دیگری از بدن تأثیرات سوئی داشته باشند.

طالبان شربت زعفران سنابل اصلی

مصرف دارو های گیاهی قدمت بسیار بالایی دارد چرا که در گذشته برای درمان خیلی از امراض از همین گیاهان استفاده شده است. ایران دارای رتبه دوم در تولید گیاهان داروئی در جهان می باشد که اگر از لحاظ زیر ساختی تقویت گردد می تواند افتخارات بسیاری را در جهان کسب کند.

شربت زعفران سنابل معمولا در داروخانه ها و عطاری های بزرگ به فروش می رسد. البته نا گفته نماند این محصول را می توان از سایت شرکت تولید کننده و نمایندگی های فروش مانند فرانیز در حجم عمده تهیه نمود و محصول را در اسرع وقت تحویل گرفت.

این محصول جزء دارو های گیاهی صادراتی می باشد که بدون شک با خواص بی نظیر آن مورد استقبال قرار می گیرد‌.

سوال داری، من اینجام!