عرضه پودر زعفران مهنام 64 گرمی

عرضه پودر زعفران مهنام 64 گرمی

فروش عمده پودر زعفران مهنام

مراکز فروش، با عرضه پودر زعفران مهنام ۶۴ گرمی به صورت آنلاین امکان خرید را برای متقاضیان فراهم نموده اند. امکان سفارش حجم عمده میسر است.

عرضه پودر زعفران مهنام 64 گرمی

یکی از مزیت های سایت فرانیز،داشتن انواع محصولات و فرآورده های زعفرانی و ارسال مستقیم آن برای مشتریان است.

وقتی مشتریان این محصولات را تهیه می كنند قاعدتا آن را به سایرین و اطرافیان خود نشان می دهند و قابلیت های آن را بررسی می كنند.

برخی از سایت های اینترنتی، خدمات خود را نیز در زمان فروش پودر زعفران مهنام به مشتریان عمده خود معرفی می كنند و آنان خود می توانند به صورت همه جانبه در تصمیم خود جهت خرید دقت نظر داشته باشند.

عرضه پودر زعفران مهنام 64 گرمی

آیا خرید عمده پودر زعفران شامل تخفیف می شود؟

کارشناسان فروش همیشه این گونه بیان می کنند که اکثر خریداران تمایل عجیبی دارند که زمان خرید خود را به عقب اندازند. یعنی تا حد ممكن می خواهند با تاخیر خرید كنند. اما راهكار چیست؟

می خواهیم در این باره بیشتر صحبت كنیم. در لا به لای برخی از پیشنهادات، ارائه تخفیف مطرح می گردد.

عرضه پودر زعفران مهنام 64 گرمی

برخی از مراكز و عمده فروشان بحث اشانتیون را مطرح می كنند. یعنی می گویند به فرض مثال چنانچه شما تعداد 10 كارتن پودر یا عصاره زعفران خرید كنید، تعداد یك كارتن از همان نوع نیز اشانتیون خواهید گرفت.

برخی از اوقات هزینه ارسال به شهر مقصد را برای مشتریان رایگان در نظر می گیرند. البته همه این موارد منوط به آن است كه مشتری و مخاطب چه زمان و چه فصلی با شركت تماس می گیرد و معامله خود را قطعی می كند.

کیفیت خوب پودر زعفران مهنام سبب شد تا مشتریان عمده وشرکت های پخش در طرح های تخفیفی آن شرکت کنند.

عرضه پودر زعفران مهنام 64 گرمی

زعفران یک کالای صادراتی

زعفران به عنوان یك كالای صادراتی ارز آوری خوب برای كشور ایران به ارمغان می آورد. قیمت زعفران نیز به تبع افزایش قیمت دلار، افزایش می یابد و به عنوان یك كالای پر سود شناخته می شود.

در بازار داخل ایران خیلی از مصرف كنندگان توان آن را نداشتند كه مثلا یك مثقال زعفران را با قیمت 50 تا 70 هزار تومان خریداری نمایند. در بازار ایران انواع مختلفی از عصاره زعفران درجه یك عرضه می شود كه می توانید از طریق كارشناسان زبده فرانیز پیگیر آن باشید.

عرضه پودر زعفران مهنام در کیش

کیش یکی از شهر های زیبا در جنوب کشور می باشد. این شهر در طول سال پذیرای مسافران زیادی از اکثر نقاط کشور است. عرضه پودر زعفران مهنام برای رستوران ها و هتل های این شهر، به میزان بالا صورت می گیرد.

رستوران ها و هتل های کیش به خاطر جذب مشتری، بهترین محصولات و غذا ها را ارائه می نمایند. سرآشپزان این اماکن از با کیفیت ترین مواد بهره می گیرند تا محصول نهایی مورد پسند واقع شود.

وجود پودر زعفران مرغوب می تواند در تهیه یک غذا یا دسر خوش طعم مؤثر باشد. کلاله خشک قیمت بالایی دارد لذا می توان فرآورده های با کیفیت را جایگزین آن کرد.

عرضه پودر زعفران مهنام در کیش

فرآورده پودر زعفران از طلای سرخ اعلا

پودر زعفران مهنام را از طلای سرخ اعلا تولید می کنند. این شرکت در راستای رضایت مصرف کننده، همواره بهترین مواد را بکار می گیرد. با مصرف محصولات این شرکت می توان از کیفیت بی نظیر آن ها مطلع شد.

در شرکت مهنام در پروسه تولید این فرآورده، از مواد افزودنی مضر استفاده نمی شود. همچنین بسته بندی مناسب پودر زعفران، باعث اطمینان از سلامت آن می گردد.

 شرکت های تولید کننده فراوانی در کشور وجود دارد که به صورت غیر قانونی مشغول به فعالیت هستند. این تولیدی ها موادی مانند زردچوبه و گلرنگ را به پودر زعفران اضافه می کنند.

 آشپز در زمان پخت غذا و پس از اضافه کردن پودر زعفران، می تواند عطر آن را استشمام کند. با وجود رنگ های متنوع مضر، انتخاب یک محصول سالم بسیار مهم است.

یک تاجر و سرمایه گذار موفق، به دنبال انتخاب محصولات طبیعی و سالم است. چون این محصولات دارای طرفداران بسیاری هستند. در واقع از سراسر جهان تقاضا برای محصولات ارگانیک و سالم وجود دارد.

تولید پودر زعفران از طلای سرخ اعلا

خشک کردن مطلوب کلاله برای تولید فرآورده

برای تولید اکثر فرآورده های زعفرانی، ابتدا باید کلاله ها را به خوبی خشک نمود. راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. امروزه روش های صنعتی کارایی بیشتری را در این زمینه دارند.

دستگاه زعفران خشک کن اسپانیایی یکی از پرکاربرد ترین وسیله ها برای این منظور می باشد.

در این روش کلاله ها را با ضخامت ۲ الی ۳ سانتی متر روی توری قرار می دهند. الک باید در فاصله مناسبی از منبع حرارت قرار گیرد تا کلاله ها نسوزند. باید دمای دستگاه را به خوبی تنظیم نمود.

کلاله ها اگر به خوبی خشک نشوند در پودر کردن آن ها مشکل پیش می آید. همچنین اگر رشته ها زمان طولانی در معرض حرارت باشند، طعم آن ها عوض می شود. داشتن دانش لازم در این زمینه بسیار مهم است.

خشک کردن مطلوب کلاله برای تولید فرآورده

معایب روش خشک کردن زعفران به روش سنتی

در حال حاضر خیلی از کشاورزان به روش سنتی کلاله ها را خشک می نمایند. این کار زمان بر بوده و دارای معایبی می باشد که از جمله آن ها به موارد ذیل اشاره می شود؛

  • طولانی بودن زمان خشک کردن
  • امکان آلودگی محصول
  • تیره شدن زعفران حاصله
  • افت کیفی محصول

با انتخاب روش مناسب برای این کار، می توان بهترین نمونه زعفران را عرضه کرد.

سیر صعودی فروش گرد زعفران 

نمودار فروش پودر زعفران مهنام در سال های اخیر، سیر صعودی را نشان می دهد. دلیل اصلی این امر، رضایت مصرف کننده پس از خرید می باشد.

شرکت های پخش این محصول را در حجم عمده خریداری کرده و در کشور توزیع می کنند.

این فرآورده بی نظیر، در خیلی از عطاری ها و فروشگاه های کشور عرضه می گردد. علاوه بر خرید مستقیم پودر زعفران، می توان آن را به صورت آنلاین و در حجم دلخواه سفارش داد.

یکی از دلایل فروش بالای این محصول، عرضه آنلاین بوده که امکان خریدی امن را فراهم نموده است. این روش بسیار به صرفه بوده و می توان با مقایسه قیمت ها، بهترین فروشگاه را انتخاب نمود.

سیر صعودی فروش گرد زعفران 

روش های نگهداری از زعفران

گروهی از افراد زعفران را بر حسب نیاز یک مدت مشخص خریداری می نمایند. نگهداری از زعفران بسیار مهم بوده و باید اصول لازم را رعایت کرد. اولین نکته در این مورد، اطمینان از خشک بودن کلاله ها می باشد.

زعفران خریداری شده در فصل برداشت، ممکن است به خاطر تازگی دارای رطوبت باشد. بهترین ظرف برای نگهداری کلاله و یا پودر زعفران، ظروف کریستال مخصوص هستند.

درب های محکم این ظروف باعث عدم ورود هوا به داخل ظرف می شوند. بهترین مکان برای نگهداری زعفران در منزل، کابینت های چوبی است. 

یخچال و فریزر مکان های مناسبی برای این منظور نیستند چرا که باعث مرطوب شدن رشته ها می شوند. مکان های تاریک، بدون وجود نور و حرارت بهترین گزینه می باشند.

روش های نگهداری از زعفران

اگر بتوان از کلاله ها به خوبی مراقبت کرد، کیفیت محصول در حدود ۲ الی ۳ سال حفظ می شود. گروهی از افراد به خاطر ضیق وقت ترجیح می دهند حجم مشخصی از زعفران را با هم دم دهند.

صادرات پودر زعفران مهنام

پودر زعفران مهنام از جمله فرآورده های بوده که برای صادرات انتخاب می شود. این محصول به خیلی از کشور های آسیایی و اروپایی صادر می گردد.

کیفیت بالای این فرآورده، تجار را ترغیب به انتخاب آن کرده است. متقاضیان، این محصول را برای صادرات به صورت بسته بندی شده و یا فله ای خریداری می کنند. یکی از وزن های پرفروش این فرآورده، ۶۴ گرم می باشد.

صادرات پودر زعفران مهنام

فروش عمده پودر زعفران مهنام

پودر زعفران مهنام در حجم عمده و به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رسد. مراکز طبخ غذا یکی از مشتریان اصلی این فرآورده می باشند که معمولا آن را در حجم بالا خریداری می نمایند.

مراکز طبخ غذا با انتخاب این محصول، بدون شک بهترین غذا ها را آماده می کنند. استفاده از محصولات سالم، باعث رونق بالای فروش خواهد شد.

زعفران یکی از ادویه های کلیدی برای پخت خیلی از غذا های ایرانی است. تهیه نمونه اصل از این محصول بسیار مهم می باشد. با وجود نمونه های تقلبی در بازار، باید یک مرکز خرید معتبر را انتخاب نمود که محصولی با کیفیت و به صرفه را عرضه نماید.

پودر زعفران مهنام

پودر زعفران مهنام دارای خواصی مشابه خود زعفران می‌باشد که هنگام استفاده می‌توان عطر آن را به خوبی استشمام کرد. این فرآورده در زمینه‌های مختلف آشپزی، قنادی، تهیه بستنی و غیره کاربرد دارد.

پودر زعفران مهنام با کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد یک جایگزین برای طلای‌ سرخ محسوب می‌شود. استفاده از نمونه باکیفیت این محصول، سبب خوش عطر و طعم‌تر شدن غذا‌ها می‌گردد.

رستوران‌ها و دیگر مشاغل مرتبط به دلیل قیمت مناسب پودر زعفران از مشتریان ثابت آن هستند. امروزه به دلیل قیمت بالای زعفران استفاده از فرآورده‌های زعفرانی مقرون‌به‌صرفه است.

این محصول با کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد یک جایگزین برای طلای‌سرخ محسوب می‌گردد. پودر زعفران مهنام از زعفران مرغوب تهیه شده و عاری از هر‌گونه ناخالصی می‌باشد.

در مراحل تولید این فرآورده از هیچ گونه مواد‌ افزودنی و مواد شیمیایی مضر استفاده نشده است. کیفیت بالای این محصول سبب شده که خریدار را مجاب به خرید دوباره کند.

کیفیت باورنکردنی پودر زعفران

پودر زعفران باکیفیت باورنکردنی هر مصرف‌کننده‌ای را شگفت‌زده خواهد کرد. این محصول از عطر، طعم و قدرت رنگ‌دهی بالای برخوردار است.

چرا که هنگام دم کشیدن آن عطر دلنشینی فضا را پر می‌کند. امروزه هر آشپزی برای بهتر شدن دست‌پخت خود به دنبال انتخاب بهترین مواد می‌باشد.

از آنجایی که این محصول از زعفران مرغوب و درجه‌یک ایرانی تهیه شده است می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده باشد. از این فرآورده می‌توان برای تزئین پلو، انواع خورشت، انواع خوراک، تهیه شربت و غیره بهره برد.

پودر زعفران به یکی از محبوب‌ترین‌ها در جهان تبدیل شده و در بین ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. براساس بررسی‌های مشخص شد که رغبت افراد به خرید این محصول بیشتر از دیگر تولیدات حاضر در صنعت است.

از جمله بیشترین علت انتخاب آن می توان به وارد ذیل اشاره نمود:

  • برخورداری از سلامت و مجوز های لازم سازمان غذا و دارو
  • کیفیت و مرغوبیت مورد قبول محصول
  • عطر، طعم و رنگ دهی واقعی زعفران
  • محدوده قیمتی مناسب
  • محبوبیت و به نام بودن برند تجاری

تولید پودر زعفران مهنام

پودر زعفران از خرده‌‌ و شکسته‌های رشته‌ زعفران یا همان کلاله‌های تمام قرمز بدون رنگ افزودنی با بهترین کیفیت تهیه می‌شود. گرد زعفران بدون مواد افزودنی مانند: زرد‌چوبه، پودر‌قند و غیره تولید شده است.

سپس به صورت خالص با حفظ رنگ با بسته‌بندی‌های بهداشتی به خریداران عرضه می‌گردد. این شرکت با هدف ارائه محصولات نوین و سالم راه‌اندازی شده است و محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌نماید.

محصولات این کارخانه از بهترین و به نام‌ترین برند‌های صادراتی می‌باشند و به نقاط مختلفی از جهان صادر می شوند. از پودر زعفران می‌توان برای تهیه بستنی، کیک، تزئین برنج، شربت زعفران، کباب زعفرانی و مصارف مختلفی از آن استفاده کرد.

شرکت مهنام محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌نماید که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • سس مایونز ها
  • ترشیجات
  • کنسرو‌ها
  • پودر فشرده و طعم دهنده‌ها
  •  غذا‌های آماده و نیمه آماده

پودر زعفران مهنام یک نمونه از فرآورده‌های مرغوب و باکیفیت این برند می‌باشد. امروزه افراد سودجو محصولات تقلبی را وارد بازار فروش می‌کنند که تشخیص اصالت کالا کار دشوار است.

بهتر است برای اطمینان از کیفیت کالا خرید خود را از نمایندگی‌ها انجام دهید. این مراکز محصولات را به صورت تضمینی و با ضمانت مرجوعی در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

قیمت پودر زعفران در شمال کشور

در شمال کشور هتل و رستوران‌های فراوانی وجود دارد. این مراکز به دلیل قیمت مناسب پودر زعفران مهنام و کیفیت بالایی آن از طرفدارن همیشگی این محصول هستند.

در این استان به دلیل تنوع غذایی این فرآورده با کیفیت مورد استقبال قرار گرفته است. استفاده از این فرآورده در غذا‌ها، باعث می‌شود غذا‌ها رنگ و لعاب دیگری به خود بگیرند. چرا که امروزه رنگ و لعاب غذا تعیین کننده قیمت آن می‌باشد.

 هر غذا خوشمزه‌ای نیازمند یکسری ادویه‌ها و چاشنی‌ها بوده تا مورد توجه قرار گیرد. همچنین رنگ و لعاب غذا باعث می‌شود که افراد را به میل نمودن آن ترغیب نماید.

مردم کشور ما در بیشتر غذا‌های خود از طلای‌سرخ استفاده می‌کنند. شرکت مهنام از تولیدکنندگان اصلی عصاره زعفران بوده که این محصول را با بسته‌بندی مناسب عرضه می‌کند.

تجارت پودر زعفران

برای صادرات باید نسبت به یکسری مسائل آگاهی داشت و ورود بدون آگاهی به این کار بی‌شک پشیمانی دارد. کشور‌های اروپایی از وارد‌کنندگان مهمی هستند که محصولات زعفرانی مورد نیازشان را از طریق کشور ما تامین می‌نمایند.

صادرات مقوله‌ای بسیار مهم است که تجار باید تمامی تلاش خود را بکنند که در این راستا موفق عمل نمایند. هر چقدر میزان مرغوبیت و خلوص کالای صادراتی بیشتر باشد، به همان اندازه می‌توانید رضایت طرف معامله را جذب کنید.

انتخاب برند در این بین بسیار مهم بوده، مانند پودر زعفران مهنام که یک نمونه باکیفیت است. برای یک تجارت موفق باید نسبت به یکسری مسائل آگاهی داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • سطح کمی‌و‌کیفی کالا
  • اخذ مجوز‌های لازم
  • مسائل گمرکی
  • اصول صادرات

اطلاع از استاندارد‌های بین‌المللی بسته‌بندی صادراتی می‌تواند روند صادرات و فروش را سرعت ببخشد. همچنین می‌تواند اعتماد و ترغیب بسیار از شرکت‌های وارد‌کننده را به خود جذب کند.

 افرادی که مایل هستند صادرات این محصول را انجام دهند بهتر است آن را از مراکز معتبر خریداری نمایند. برای این که در زمینه صادرات موفق‌تر عمل نمایید می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان‌خبره این مجموعه بهره‌مند شد.

نقش بسته‌بندی در حفظ کیفیت

محصولات زعفرانی اگر در معرض نور و رطوبت قرار گیرند کیفیت خود را از دست می‌دهند. بسته‌بندی فرآورده‌های زعفرانی به دلیل حساس بودن آنها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

اگر بسته‌بندی یک محصول درست انجام نگیرد، باعث شده آن فرآورده کیفیت خود را از دست بدهد. همچنین با بسته‌بندی خوب و اصولی می‌توان محصول را برای مدت طولانی سالم نگه داشت.

 بسته‌بندی محصول با توجه به استفاده از آن متفاوت می‌باشد. صادرات مهم‌ترین بخش اقتصادی هر کشور است و کیفیت کالای صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

اگر فرآورده جهت صادرات باشد بسته‌بندی آن باید طراحی و شکل بهتری نسبت به مصرف داخلی آن داشته باشد.

سوال داری، من اینجام!