عرضه کننده رنگ زعفران رستورانی

عرضه کننده رنگ زعفران رستورانی

عرضه رنگ زعفرانی

رنگ زعفران رستورانی به صورت پودر یا مایع وجود دارد. عرضه کننده مستقیم انواع رنگ زعفران، این محصول را با قیمت مناسب تری به فروش می رساند.

همه ما وقتی گرسنه می شویم؛ میل داریم؛ مقداری غذا بخوریم. اما به نظر می رسد؛ هدف از صرف غذا فقط برطرف کردن گرسنگی یا تامین انرژی بدن نیست؛ چرا که بسیاری از مردم به طعم و حتی شکل ظاهری غذا اهمیت می دهند.
به طور کلی غذای مطلوب و باب میل ما باید علاوه بر داشتن مزه خوب، دارای رنگ و لعاب جذابی نیز باشد. چاشنی ها و رنگ دهنده ها جایگاه خاصی در آشپزی ایرانی دارند.
رنگ های خوراکی به سه گروه کلی زیر تقسیم شده اند:

  • رنگ مصنوعی
  • رنگ غذای طبیعی
  • رنگ های شبه طبیعی

مسلماً رنگ های خوراکی طبیعی بهترین گزینه برای افزودن به غذا و دسر به شمار می روند.

انواع رنگ زعفران

رنگ زعفران رستورانی از بهترین و پر مصرف ترین رنگ های خوراکی طبیعی محسوب می شود؛ چرا که تقریباً در همه مراکز طبخ غذا به صورت روزانه آن را به کار می برند. البته برای آشپزی در منزل نیز می توان از آن استفاده کرد.
به طور کلی انواع رنگ زعفران به یکی از شکل های زیر وجود دارد:

  • مایع
  • ژل
  • پودر
  • اسپری

رنگ زعفران از گلبرگ، کلاله و پرچم گیاه تهیه می شود. این رنگ همانند خود زعفران حاوی مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. شایان ذکر است؛ که رنگ زعفران را به عنوان طعم دهنده نیز استفاده می کنند.

بهترین فرآورده های زعفرانی

رنگ زعفران رستورانی را به میزان بالایی در چلوها به کار می برند. مهم ترین مصرف کنندگان رنگ زعفران را در ادامه نام می بریم:

  • رستوران ها
  • قنادی ها
  • تولیدی های پولکی و نبات
  • تهیه غذا و آشپزخانه ها
  • آشپزخانه منازل
  • صنعت داروسازی
  • لوازم آرایشی
  • صنایع دستی

رنگ زعفران مخصوص رستوران به صورت بسته بندی شده و مورد تایید وزارت بهداشت در بازار موجود است. همان طور که پیشتر گفتیم؛ رنگ های غذایی گاهی به صورت پودر و گاهی به صورت ژل یا مایع عرضه می شوند.

عرضه کننده رنگ زعفران

انواع رنگ زعفران رستورانی به شیوه های مختلفی عرضه می شود. برخی از عرضه کننده های عمده این محصول، همان تولید کنندگان رنگ زعفران می باشند.
امروزه رنگ زعفران گاهی به صورت اسپری عرضه شده؛ و مورد استفاده رستوران ها یا کیترینگ ها قرار می گیرد. به طور کلی عرضه مستقیم و بدون واسطه رنگ زعفران با قیمت مناسب تری انجام می شود.
صاحبان رستوران ها و مراکز مشابه می توانند؛ برای خرید عمده رنگ زعفران با قیمت مناسب به مراکز اصلی پخش یا نمایندگی فروش این ماده خوراکی مراجعه کنند.

فروش رنگ زعفران رستورانی در مشهد

مشهد مقدس مرکز فروش رنگ زعفران رستورانی محسوب می گردد. با گذری در بازار این شهر، می توان نظاره گر انواع فرآورده های زعفرانی در برند های مختلف بود.

مراکز فروش مشهد، به صورت حضوری و آنلاین به مشتریان خود خدمت رسانی می کنند. خراسان رضوی بزرگترین تولید کننده طلای سرخ در کشور می باشد. در این استان، چندین شرکت تولیدی در زمینه فرآورده های زعفرانی مشغول به فعالیت هستند.

رنگ زعفران رستورانی باکیفیت و فوق العاده

مشهد شهری زیارتی بوده که هر ساله پذیرای زائران بی شماری از سراسر جهان می باشد. هر مسافری بعد از زیارت، تمایل به گردش در بازار بزرگ این شهر دارد. هنگام عبور از غرفه های زعفران، می توان عطر دلنشین آن را به خوبی استشمام کرد.

در این شهر رستوران های زیادی برای پذیرایی از زائران وجود دارد. آشپزان این مراکز برای تزئین و پخت بهتر غذا های خود، به وجود زعفران و فرآورده های آن نیازمندند. رنگ زعفران یکی از محصولات پر مصرف در آشپزخانه ها می باشد.

تجربه خریدی به صرفه با رنگ زعفران صادراتی

رستوران ها یکی از مصرف کنندگان اصلی زعفران هستند. این مراکز با تهیه رنگ زعفران رستورانی می توانند خریدی به صرفه را تجربه نمایند.

این فرآورده دارای غلظت بالا و قیمت مناسب بوده که مخصوص رستوران ها می باشد. غذا خوری ها از زعفران استفاده زیادی می کنند، لذا خرید کلاله خشک برای آن ها هزینه بر است.

فرآورده های زعفرانی جایگزینی مناسبی برای خود زعفران هستند. این محصولات را به صورت کاملا بهداشتی و بر اساس جدید ترین اصول علمی تولید می کنند.  از جمله محصولات پر مصرف زعفرانی می توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • رنگ
  • پودر
  • اسپری
  • عصاره
  • اسانس

خرید به صرفه محلول زعفران

تاریخچه کشت زعفران در ایران

بر اساس قدیمی ترین اسناد موجود، تاریخچه کشت زعفران در ایران به قبل از دوره هخامنشیان باز می گردد. در آن دوران میزان مواد مصرفی آشپزخانه را بر روی ستون هایی حک کرده اند. در این لیست نام زعفران نیز به چشم می خورد.

اقلیم شرق ایران سازگاری زیادی با گیاه زعفران دارد. پیاز این گیاه در دوران قدیم، توسط بازرگانان به کشور های مختلف انتقال یافته است. در حال حاضر کشت این محصول در مناطقی از آسیا و اروپا صورت می گیرد.

قائنات یکی از شهر های با قدمت در زمینه پرورش طلای سرخ می باشد. محصول تولید شده در این شهر، بی همتا بوده و میزان قدرت رنگدهی آن، از استاندارد جهانی بالاتر است.

تاریخچه کشت زعفران تولید رنگ زعفران درجه یک

عرضه رنگ زعفران در تهران

تهران به عنوان پایتخت کشور، بیشترین مراکز تهیه غذا را در خود جای داده است. نمودار میزان عرضه رنگ زعفرانی در این شهر، سیر صعودی را نشان می دهد.

با توجه به میزان بالای تقاضا، هر روزه بر تعداد مراکز طبخ و ارائه غذا افزوده می شود. هر کدام از مراکز، سعی در ارائه بهترین محصولات را دارند تا بتوانند از یکدیگر سبقت گیرند.

انتخاب مواد اولیه سالم و طبیعی، شرط برنده شدن در این رقابت است. فرآورده های زعفرانی از ملزومات هر آشپزخانه ای هستند که سلامت را به مصرف کننده هدیه می دهند.

افراد هنگام مراجعه به رستوران ها، انتظار سرو بهترین غذا ها را دارند. علاوه بر طعم غذا، ظاهر و تزئین آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زعفران با رنگ طلایی و درخشنده ای که دارد می تواند زیباترین اشکال را خلق کند.

تضمین سلامت آب زعفران برای آشپزی

رنگ زعفران رستورانی طبیعی بوده و هر فروشنده ای می تواند سلامت آن را تضمین کند. شرکت های معتبری این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. از جمله برند های مطرح در این زمینه، می توان به سی سیب اشاره کرد.

شرکت سی سیب با تولید محصولات با کیفیت، توانسته اعتبار خود را به مشتریان اثبات کند. رنگ زعفران این شرکت از غلظت و کیفیت بالایی برخوردار بوده که برای رستوران ها مناسب می باشد.

امروزه خیلی از افراد تمایل زیادی به استفاده از غذا های آماده دارند که دلیل آن تغییر سبک زندگی است. به همین دلیل بر تعداد مراکز طبخ غذا افزوده شده که برخی از آن ها به دنبال منافع خود هستند.

تضمین سلامت مایع زعفرانی

برخی از رستوران ها به جای استفاده از محصولات طبیعی، از رنگ های مصنوعی استفاده می کنند. دسترسی سریع، تنوع بالا، قیمت ارزان و پایداری در رنگ از خصوصیات این رنگ ها می باشد.

رنگ های مصنوعی را از ترکیبات شیمیایی تهیه می کنند. با وجود مواد افزودنی در ترکیب این محصولات، در هنگام پخت رنگ آن ها ثابت می ماند.

استفاده دراز مدت از این محصولات باعث بروز بیماری های خطرناکی مانند سرطان معده می شود. هر مصرف کننده ای می تواند با انتخاب درست، ضامن سلامت خود باشد.

مناسب ترین اقلیم برای کشت زعفران

زعفران گیاهی نیمه گرمسیری بوده که برای مشاهده بیشترین بازدهی آن، باید در اقلیم مناسب کشت شود. این گیاه نیازمند زمستان های معتدل و تابستان های گرم و خشک است.

زعفران در بیشتر مناطق ایران رشد می کند، اما بهترین بازدهی آن در شرق ایران می باشد. گل سلامتی در مقابل سرما مقاوم بوده چرا که رشد آن مصادف با پاییز و زمستان است.

مناسب ترین اقلیم برای کشت زعفران

طلای سرخ در فصل تابستان به استراحت نیاز دارد و آبیاری برای آن مضر است. کشت این گیاه در شمال کشور که دارای بارندگی های تابستانه بوده توصیه نمی شود.

زمین های مسطح، آفتاب گیر و بدون درخت برای پرورش زعفران بهترین گزینه می باشند. این محصول در طول یک سال کشاورزی، تنها به ۵ دوره آبیاری نیاز دارد.

خرید عمده مایع زعفران

متقاضیان خرید رنگ زعفران رستورانی، عمدتا رستوران ها، تجار، مراکز طبخ غذا، کترینگ ها و هتل ها می باشند. این مراکز می توانند برای سفارش حجم عمده از این محصول، از طریق این سایت اقدام فرمایند.

این فرآورده در برند های مختلفی عرضه می گردد تا مشتری بر حسب سلیقه خود بتواند آن را خریداری نماید. رنگ زعفران یک محصول صادراتی بوده و به خیلی از مناطق جهان ارسال می گردد.

خرید عمده محلول و رنگ زعفران

کیفیت بی نظیر فرآورده های زعفرانی، باعث فروش بالای آن ها شده است. در حال حاضر در قفسه تمام فروشگاه های معتبر، می توان شاهد عرضه این محصولات بود.

سوال داری، من اینجام!