فروش تمام وقت اسپری مخصوص زعفران ۱۰۰ میلی

فروش تمام وقت اسپری مخصوص زعفران ۱۰۰ میلی

فروش تمام وقت اسپری مخصوص زعفران ۱۰۰ میلی

اسپری مخصوص زعفران ۱۰۰میلی به دلیل قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه فروش فوق العاده ای دارد و نمایندگان فروش به صورت تمام وقت به فروش این محصول می پردازند.

اسپری مخصوص زعفران

فروش تمام وقت اسپری مخصوص زعفران ۱۰۰ میلی

اسپری مخصوص زعفران دارای تمامی استاندارد های بین المللی سازمان جهانی بهداشت است. یک محصول کاملا با کیفیت و مرغوب را به شما عرضه می کند زیرا تمامی تولید کنندگان موظف هستند تا بر اساس این استاندارد ها از هیچ گونه اسانس و یا مواد شیمیایی مضر در تولید این محصول استفاده نکنند.

کشت زعفران در ایران به ۳۰۰۰ هزار سال پیش باز می گردد، که از گذشته تا کنون منطقه خراسان یکی از بهترین اقلیم های آب و هوایی و خاک مناسب برای کشت زعفران را دارا بوده است. ایران توانسته با تولید سالیانه بیش از صد تن زعفران به یکی از بزرگترین تولید کنندگان زعفران در جهان تبدیل شود. کاشت، داشت و برداشت زعفران نیازمند توجه و توان فراوانی بوده به همین دلیل این محصول به عنوان یکی از با ارزش ترین گیاهان و ادویه های موجود در بازار شناخته می شود.

مزایای استفاده از اسپری زعفران مخصوص

فروش تمام وقت اسپری مخصوص زعفران ۱۰۰ میلی

می توان مزیت استفاده از اسپری مخصوص زعفران را نسبت به استفاده از زعفران خشک به صورت زیر بیان کرد:

• ماندگاری بالا در حدود ۱۸ ماه

• سهولت و سرعت بیشتر در استفاده از اسپری مخصوص زعفران و استفاده راحت از آن در هر زمان

• کاملا طبیعی و فاقد مواد شیمیایی و اسانس

•  استفاده بیشتر نسبت به زعفران خشک

• عدم ته نشین شدن محلول آب و زعفران

•حذف مراحل زمان گیر در هنگام ساییدن و دم کردن زعفران

فروش تمام وقت اسپری مخصوص زعفران ۱۰۰ میلی

اسپری مخصوص زعفران از ترکیب آب و زعفران اعلا در کارخانه های مخصوص به صورت علمی با دستگاه های پیشرفته و فناوری روز دنیا تهیه و تولید می شود. این محصول که در محیطی تمام استریل و بدون دخالت دست تولید گشته، پس از تهیه کاملا آماده مصرف است. پس از گذشت سالیان دراز و استفاده از زعفران خشک، امروزه به تولید یک محصول جدید فرآوری شده از آن پرداخته اند، به گونه ای که اکنون اسپری مخصوص زعفران در تمام نقاط جهان استفاده می شود.

با کمک این اسپری می‌ توانید تزئینی جذاب تر بر روی غذا های خود مانند پلو ها داشته باشید و به راحتی هر شکل و حروفی که بخواهید بر روی آن ترسیم کنید. اسپری مخصوص زعفران نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است، به همین دلیل آن را می توان در تمامی بازار های دنیا یافت.

سوال داری، من اینجام!