فروش عمده پودر زعفران به کشورهای عربی

فروش عمده پودر زعفران به کشورهای عربی

فروش عمده پودر زعفران به کشورهای عربی

یکی از تجارتهای پر سود در زمینه زعفران و فرآورده های آن فروش عمده پودر زعفران است. این محصول پر خاصیت و با قیمت مناسب هم مورد قبول مصرف کننده های داخلی است و هم کشورهای عربی و دیگر کشورهای خارجی خواهان آن هستند.

علت اهمیت کاشت زعفران و فرآورده سازی از آن چیست؟

فروش عمده پودر زعفران به کشورهای عربی

زعفران با اینکه پر بها ترین ادویه جهان است ولی به دلیل اینکه در عین حال بهترین ادویه جهان نیز می باشد محصول مناسبی برای تجارت نیز هست. با توجه به اینکه بیش از نود درصد این ادویه در ایران کاشت می شود این امر سبب شده است که خانواده های زیادی از این راه امرار معاش کنند.

علی الخصوص که متولیان این امر متوجه شده اند که فله فروشی این محصول در سالهای قبل موجب سوزاندن فرصت های شغلی زیادی در داخل کشور شده است. و برای جبران این غفلت به فرآورده سازی این محصول پرداخته اند. یکی از پر کاربرد ترین فرآورده های این طلای سرخ پودر آن است که هم به صورت عمده و هم در بسته بندی های گرمی به فروش می رسد.

تقلب در فروش عمده پودر زعفران

فروش عمده پودر زعفران به کشورهای عربی

زعفران علاوه بر کلاله که اصلی ترین بخش آن است و قسمت سرخ رنگ آن را تشکیل می دهد اجزاء دیگری نیز دارد که با نسبت های متفاوت خواص این طلای سرخ را در خود جای داده اند. اما اینکه پرخاصیت ترین بخش آن همان کلاله خوش رنگ است انکار نشدنی است.

ولی اگر شما می خواهید از مراکزی که اقدام به فروش عمده پودر زعفران می کنند این محصول را خریداری نمائید به دلیل حجم بالای خرید تان باید از دقت کافی برخور دار باشید چرا که به دلیل پودر بودن این محصول امکان دارد که تقلبی باشد و آن را از رنگ کردن دیگر بخش های زعفران و یا اضافه کردن رنگ های خوراکی به آن درست کرده باشند.

بنابراین باید از بین مراکز و اشخاصی که فروش عمده پودر زعفران را بر عهده دارند. باید کسی را به عنوان طرف قرارداد خود انتخاب کنید که محصول او دارای گواهی استاندارد ملی باشد و یا اینکه حین معامله با او در اصل بودن محصول شرط نمائید .

صادرات و فروش عمده پودر زعفران

فروش عمده پودر زعفران به کشورهای عربی

در سالهای اخیر که صادرات فله ای زعفران به دیگر کشور ها من جمله کشورهای عربی با محدودیت روبرو شده است. امکان فروش پودر زعفران به کشور های عربی رونق یافته و فرصت خوبی را برای فعالین در این عرصه فراهم آورده است که از این راه کسب در آمد کنند. و جایگاه خود را در میان فرآورده سازان این محصول در کشورهای دیگر ارتقا بخشند.

سوال داری، من اینجام!