قیمت انواع زعفران بسته بندی شده در ایران

قیمت انواع زعفران بسته بندی شده در ایران

قیمت انواع زعفران بسته بندی شده در ایران

 زعفران بسته بندی شده در ایران و در دیگر کشور ها خواهان زیادی دارد. برای دسترسی به لیست قیمت انواع زعفران پاکتی می توانید به سایت فرانیز مراجعه فرمایید و از مشاوره رایگان نمایندگان فروش بهره مند شوید.

"قیمت

زعفران بسته بندی شده

زعفران پاکتی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. چرا که پاکت باعث حفظ کیفیت و ماندگاری بالای زعفران می شود. شرکت فرانیز انواع زعفران درجه یک و صادراتی را به صورت فله ای و پاکتی در حجم های عمده به مشتریان ارائه می کند. شما عزیزان می توانید بدون هزینه اضافی زعفران را با قیمت مناسب از ما خریداری نمایید.

طلای سرخ توسط کشاورزان کشت و به شرکت های مختلفی ارائه و به صورت زعفران پاکتی به بازار عرضه می گردد. این امر به منظور حفظ کیفیت اولیه زعفران انجام می گیرد.

"قیمت

از زعفران پس از خشک کردن چهار نوع زعفران دسته، نگین، پوشال، سرگل تولید می شود که هر کدام از آن ها به دلیل تفاوت ظاهری کلاله ها و میزان قدرت رنگ دهی با هم متفاوت هستند و قیمت آن ها نیز بر همین اساس تعیین می شود. کشور های زیادی از سراسر دنیا خریدار زعفران اصل ایران هستند.

صادرات زعفران به خارج از کشور

زعفران مشمول قوانین صادرات می باشد و برای صادرات آن به خارج از کشور باید مراحل قانونی که شامل استاندارد های بین المللی، مجوز های بهداشت و داشتن کارت بازرگانی می باشد رعایت شود. مرحله بعد نوبت امور گمرکی می رسد که در آنجا اسناد مانند وکالت نامه شخص صادر کننده، احراز هویت، اظهارنامه مالیاتی مورد نیاز هست.

شما عزیزان می توانید زعفران را از سایت ما به صورت کیلویی و گرمی با توجه به بودجه خود بدون هیچ گونه محدودیتی خریداری نمایید. اگر بتوانید زعفران را با قیمت ارزان تر و کیفیت مناسب در ایران خریداری کنید فروش خوبی در بازار های خارجی خواهید داشت و همچنین سود خوبی را به دست خواهید آورد.

"قیمت

قوانین و مقررات برای پاکت های زعفران صادراتی باعث جذب مشتریان بیشتر و طول عمر و کیفیت زعفران می شود.

استفاده از جعبه های صادراتی زعفران با نقوش بسیار زیبا و منحصر به فرد یکی از بهترین روش ها برای معرفی محصول مورد نظر می باشد و نمایندگان فروش در فرانیز شما را در این راستا کمک می نمایند.

صادرات زعفران بسته‌ بندی ‌شده به کشور‌های اروپایی

کشور‌های اروپایی از متقاضیان اصلی زعفران بسته بندی شده ایرانی محسوب می‌شوند. شرکت‌های تولیدکننده برای جلب رضایت مشتریان خود از ظروف شیک و استاندارد استفاده می‌کنند.

اقلیم اروپا سازگاری چندانی با گیاه زعفران ندارد. این گیاه ارزشمند برای رشد و بازدهی بالا، نیازمند آب‌و‌هوای گرم و خشک می‌باشد.

کشورهای واقع در این قاره حجم بالایی از طلای‌سرخ موردنیاز خود را از ایران تأمین می‌کنند. تجار، این محصول سرشار از خاصیت را به‌صورت فله‌ای و بسته‌بندی‌شده صادر می‌نمایند.

اگر ارسال زعفران به‌شکل فله‌ای باشد، متأسفانه با برندهای خارجی وارد بازار جهانی می‌گردد. اما اگر صادرات در قالب بسته‌بندی‌شده انجام گیرد، باعث معرفی ایران به جهانیان می‌شود.

با توجه به قیمت بالای طلای‌سرخ ایرانی تولیدکنندگان آن را در اوزان خیلی پائین نیز در پاکت می گذارند. مشتریان می‌توانند برای خرید از نیم گرم تا حجم‌های خیلی بالا اقدام نمایند.

معمولا وزن‌های خیلی پائین با بسته‌بندی لوکس، بیشتر به‌عنوان سوغات و کادو استفاده می‌شوند. مصرف روزانه زعفران به‌عنوان یک اکسیر جادویی، می‌تواند تضمین‌کننده سلامت مصرف‌کننده باشد.

اسپانیا بزرگترین مشتری زعفران ایرانی محسوب می‌شود. تجار درصد بالایی از زعفران برداشت‌شده را به این کشور صادر می‌نمایند.

رابطه مستقیم ظرف بسته‌بندی با قیمت زعفران

یکی از عوامل تأثیرگذار بر قیمت زعفران، نوع ظرف بسته‌بندی‌ می‌باشد. در واقع هرچه ظرف مورداستفاده شیک‌تر باشد قیمت محصول بالاتر خواهد بود.

ظروف خاتم و کریستال در ایران لوکس‌ترین ظروف محسوب می‌شوند. شرکت‌ها این ظروف را در اوزان و حجم‌های مختلف تولید می‌نمایند.

برخی از این ظروف را می‌توان در طولانی مدت برای نگهداری کلاله‌ها مورد استفاده قرار داد. مصرف‌کنندگانی که زعفران را در اوزان بالاتر خریداری می‌نمایند باید با شرایط نگهداری از آن به‌خوبی آشنایی داشته باشند.

ظروف پلی‌کرسیتال و شیشه‌ای از گزینه‌های مناسب برای حفظ طولانی‌مدت رشته‌ها هستند. محیط نگهداری باید تاریک و خنک باشد. کابینت‌های چوبی بهترین گزینه برای این منظور می‌باشند.

مرحله قبل از آماده‌سازی زعفران مایع، پودرکردن آن می‌باشد. اما نگهداری بهتر است به‌صورت رشته سالم انجام گیرد تا عطر آن حفظ شود.

اگر زعفران را در فصل برداشت و به‌صورت تازه خریداری نمایید باید از خشک‌بودن آن مطمئن شوید. نگهداری رشته‌های دارای رطوبت باعث کپک زدن آن خواهد شد.

مشتریان عمده و جزئی می‌توانند جهت آگاهی از قیمت زعفران بسته بندی شده به سایت‌های فروش مراجعه نمایند. در این سایت‌ها می‌توان تمامی نمونه‌ها را در برندهای مختلف مشاهده نمود.

آیا زعفران ایرانی از کیفیت مطلوب برخوردار است؟

قدرت رنگدهی و عطر زعفران در برخی از نمونه‌های داخلی از استاندارد جهانی بالاتر است. با این وجود تقاضا برای طلای‌سرخ ایرانی همواره زیاد می باشد.

قائنات پایتخت زعفران جهان محسوب می‌شود چراکه کشاورزان این شهر، بهترین نمونه را در جهان تولید می‌نمایند. اقلیم شرق ایران سازگاری بالایی با گیاه زعفران دارد.

آشپزان خوش‌سلیقه از زعفران به‌خاطر عطر و رنگ بی‌همتایش در آشپزی به‌عنوان چاشنی و ادویه استفاده می‌نمایند. کروسین و سافرانال دو ترکیب مؤثر و دارویی در زعفران هستند. یکی از دلایل گران بودن زعفران، کمیاب بودن آن در جهان می‌باشد.

تولید گسترده زعفران با کیفیت در استان های گرمسیری

طلای‌سرخ دارای خواص سرشاری بوده که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • تعدیل طبع بدن
  • بهبود اختلال خواب و اختلالات ادراری
  • درمان ام اس
  • افزایش سوخت‌و‌ساز بدن
  • تقویت حافظه
  • تسکین درد

ابن محصول دامنه مصرف گسترده‌ای دارد و در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کدام از مشتریان زعفران، این محصول را برحسب نیاز خود خریداری می‌نمایند.

تمام قسمت‌های گیاه زعفران از خواص درمانی برخوردار هستند لذا می‌توان از همه آن‌ها بهره گرفت. شرکت‌های تولیدی از این گل فرآورده‌های بسیاری را تولید می‌نمایند.

فروش زعفران بسته بندی شده در انواع مختلف

شرکت‌های بازرگانی زعفران بسته بندی شده را در انواع مختلف به‌فروش می‌رسانند. این مراکز تخفیفات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند.

زعفران دارای انواع مختلفی بوده که از کیفیت و قیمت متفاوتی برخوردار هستند. هرچه درصد خلوص کلاله بالاتر باشد قیمت آن بیشتر می‌باشد.

گروهی از متقاضیان خارجی، زعفران را به‌خاطر عطر آن سفارش می‌دهند. این مشتریان تمام گل زعفران را به‌صورت کامل خریداری می‌نمایند.

کلاله مهم‌ترین بخش از گل بوده چراکه تمام رنگدانه‌ها در آن جای گرفته اند. اما بخش‌های دیگر دارای عطر هستند.

امروزه شرکت‌های تولیدکننده محصولات بهداشتی- آرایشی از زعفران انواع کرم‌ها و موادشوینده را تولید می‌نمایند. زعفران با تولید کلاژن باعث جوانسازی پوست می‌شود.

زعفران سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد. کلسیم، منگنز، آهن، ویتامین ب۲ و ب۳، ویتامین A  و ویتامین سی از جمله مواد مؤثر موجود در آن می‌باشند.

زعفران بسته بندی شده

مهم‌ترین کاربردهای زعفران را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد:

  • آشپزی: زعفران در آشپزی مصارف بالایی دارد که دلیل آن را می‌توان به عطر و رنگش ربط داد. استفاده از این ادویه قدمت طولانی دارد و این ادعا را می‌توان از کتب تاریخی اثبات کرد.
  • درمانی: زعفران سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها بوده که خواص درمانی بسیاری دارند. تحقیقات انجام‌گرفته نشان می‌دهد که این گیاه اعجاب‌انگیز در درمان و پیشگیری از افسردگی بسیار مؤثر می‌باشد.

افسردگی یکی بیماری‌های شایع در جهان بوده که عوارض بسیار خطرناکی را برای فرد به‌دنبال دارد. مصرف روزانه این محصول می‌تواند از بروز این عارضه جلوگیری نماید.

  • آرایشی: شرکت‌های تولیدکننده از عطر شیرین و گرم زعفران در ساخت انواع ادکلن استفاده می‌‌کنند. زعفران می‌تواند از پوست در برابر اشعه فرابنفش محافظت نماید.

پخش مویرگی زعفران در سراسر کشور

شرکت‌های پخش با توزیع مویرگی زعفران پاکتی در سراسر کشور توانسته‌اند این محصول را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

این شرکت‌ها به‌صورت آنلاین و حضوری فعالیت دارند و بهترین برندها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. تقاضای بالا برای عرضه این محصول سبب رونق کسب‌و‌کار شده است.

شرکت‌های مختلفی در ایران در زمینه تولید و بسته‌بندی این محصول فعالیت دارند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به سحرخیز و مصطفوی اشاره نمود.

زعفران بسته بندی شده

محصولات این شرکت‌ها را می‌توان به‌وفور در بازار مشاهده نمود. در واقع مشتری همواره به‌دنبال خرید محصولات باکیفیت و قیمت مناسب می‌باشد.

خرید زعفران بسته ‌بندی ‌شده باعث اطمینان از اصالت کالای خریداری شده می‌گردد. متأسفانه می‌توان در بازار نمونه‌های تقلبی از طلای‌سرخ را به‌وفور مشاهده نمود.

تشخیص زعفران اصل از بدل کار دشواری بوده و فقط افراد خبره می‌توانند از آن مطلع شوند. سفارش از مراکز فروش زعفران معتبر می‌تواند سبب دستیابی به محصولی اصل گردد.

با توجه به امکان خرید آنلاین برای تمام مشتریان متقاضیان با خیالی آسوده از شرکت‌های بازرگانی خرید خود را انجام می دهند.

سوال داری، من اینجام!