قیمت زعفران خراسان رضوی با شرایط باور نکردنی

قیمت زعفران خراسان رضوی با شرایط باور نکردنی

قیمت زعفران خراسان رضوی با شرایط باور نکردنی

استان های خراسان رضوی و جنوبی مهد پرورش زعفران در جهان شناخته شده اند. برای آگاهی از قیمت زعفران خراسان رضوی و خرید با شرایط باور نکردنی می توانید از طریق سایت پیش رو اقدام فرمایید.

استان خراسان رضوی در شما شرق ایران واقع شده است. شهرهای گناباد و تربت حیدریه که جزء مراکز کشت زعفران در جهان می باشند در این استان قرار دارند. قیمت زعفران خراسان رضوی با توجه به مرغوبیت بی نظیر آن بسیار مناسب می باشد.

کشت ارگانیک علت محبوب بودن زعفران خراسان رضوی

خراسان رضوی دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد که برای کشت زعفران مساعد ترین آب و هوا می باشد. مراحل پرورش زعفران در این استان به صورت ارگانیک می باشد که یکی از دلایل پرطرفدار بودن زعفران این استان همین موضوع می باشد.

در مناطقی از گناباد آبیاری زعفران به همان شیوه سنتی یعنی استفاده از قنات می باشد. هم اکنون نام گناباد در سازمان جهانی فائو به خاطر شیوه آبیاری سنتی ثبت شده است.

قیمت زعفران خراسان رضوی با شرایط باور نکردنی

قیمت زعفران خراسان رضوی از زمانی که از تولید کننده اصلی خریداری می شود تا زمانی که به دست مصرف کننده واقعی می رسد متغیر می باشد اما اگر خرید را از نمایندگی های فروش انجام دهید تفاوت قیمت بسیار کمتر می باشد.

برای قیمت گذاری زعفران یک سری ملاک از جمله؛ شهر محل کشت، کیفیت زعفران، نوع کشت و نوع زعفران در نظر گرفته می شود. معمولا گران ترین زعفران مربوط به شهر های گناباد، تربت حیدریه و قائنات می باشد که نوع سوپر نگین بهترین می باشد.

دلیل متفاوت بودن قیمت زعفران خراسان رضوی

خراسان رضوی از قدمت بالایی در کشت زعفران برخوردار می باشد بالطبع تجربه کشاورزان این شهر که تجربه خود را نسل به نسل به فرزندان خود منتقل کرده اند بیشتر از دیگر استان ها می باشد، تجربه نقش بسیار بسزایی در تولید محصول بهتر ایفا می کند.

در کنار تجربه، آب و هوای مناسب این شهر باعث شده است که شاهد کیفیت بالای محصول این شهر باشیم پس  دور از انتظار نیست اگر قیمت زعفران خراسان رضوی نسبت به جاهای دیگر بیشتر باشد.

اگر به فکر سرمایه گذاری بر روی زعفران خراسان رضوی به صورت عمده هستید ما می توانیم شما را برای خریدی مطمئن راهنمایی کنیم کارشناسان گروه به صورت تمام وقت پاسخگوی سؤالات شما عزیزان هستند.

با خرید از این سایت شما خریدی به صرفه و بسیار راحت را تجربه خواهید کرد.

سوال داری، من اینجام!