قیمت فروش زعفران در وان ترکیه به گرم

قیمت فروش زعفران در وان ترکیه به گرم

قیمت فروش زعفران در وان ترکیه به گرم

فروش زعفران در وان ترکیه به گرم از رونق بالایی برخوردار می باشد لذا هر تاجری را ترغیب به صادرات به این کشور می کند. قیمت این محصول در آنجا چندین برابر نرخی است که از کشاورز خریداری می شود.

قیمت فروش زعفران در وان ترکیه به گرم

فروش زعفران در وان ترکیه به وسیله خرده فروشان

ترکیه به دلیل فاصله نزدیک با ایران و عدم لزوم ویزا برای ورود به آن و همچنین ارتباط گسترده با سایر کشور ها یکی از مقصد های صادرات زعفران است. علاوه بر صادرات توسط تاجران، مسافران هم با مجوز عبور ۱۰۰ گرم این محصول پرطرفدار را با خود حمل کرده و در شهر های ترکیه مانند وان آن را به فروش می رسانند.

ترکیه با داشتن دانش و تکنولوژی لازم برای استفاده از زعفران آن را در زمینه های مختلف غذایی، دارویی، بهداشتی و غیره مصرف می کند. صادرات با بسته بندی نشان دهنده تأییدیه وزارت بهداشت برای آن کالا است لذا بیشتر مصرف کنندگان خواهان محصول بسته بندی شده هستند.

قیمت فروش زعفران در وان ترکیه به گرم

فروش زعفران در وان ترکیه به دلیل وجود توریست

ترکیه یکی از کشور هایی بوده که سالانه پذیرای تعداد بسیار بالایی توریست می باشد. یکی از دلایل فروش زعفران در وان ترکیه به میزان بالا همین قضیه می باشد از این رو تجار با صادرات زعفران به این کشور، محصول ایرانی را به جهانیان معرفی می کنند.

زعفران ایرانی در جهان شناخته شده است به همین خاطر متقاضیان آن در سراسر جهان مایلند آن را با قیمت بالایی خریداری نمایند. نرخ این محصول در ترکیه خیلی بیشتر از داخل کشور است که یکی از دلایلی بوده که افراد را ترغیب به فروش جزئی آن در این کشور می کند.

زعفران صادراتی به این کشور عمدتاً سرگل و نگین می باشد که قیمت آن در ترکیه توسط کمیسیون های نرخ گذاری تعیین می گردد. هنگام برداشت و جداسازی کلاله ها سعی در انتخاب بهترین محصول برای صادرات است تا نشان دهنده زعفران ایرانی باشد.

قیمت فروش زعفران در وان ترکیه به گرم

چگونگی خرید زعفران برای صادرات به ترکیه

مهم ترین مسئله برای صادرات زعفران به ترکیه تهیه محصول مرغوب با قیمت مناسب است. سایت فرانیز علاوه بر تهیه محصول برای تجار مشاوره لازم در این امر را نیز در اختیار آنان قرار می دهد.

انتخاب زعفران با کیفیت برای تجار از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا با ارائه آن باعث بیشتر شدن میزان سفارش خواهد شد و سود بیشتری را به دنبال خواهد داشت. در ایران برند های مطرحی وجود دارند که محصول آن ها از نظر استاندارد های لازم تأييد شده می باشد.

سوال داری، من اینجام!