کمترین میزان قیمت پودر زعفران سالار

کمترین میزان قیمت پودر زعفران سالار

کمترین میزان قیمت پودر زعفران سالار

در فروشگاه های معتبر حضوری و اینترنتی به سهولت می توانید برای خرید پودر زعفران سالار اقدام نمایید. این محصول در سایت فرانیز با حجم های مختلفی برای مشتریان با کمترین میزان قیمت ارایه داده می شود.

پودر زعفران سالار

کمترین میزان قیمت پودر زعفران سالار

از دغدغه های اصلی خریداران محصولات زعفرانی، قیمت آن می باشد. پودر زعفران سالار یکی از مقرون به صرفه ترین برند های حوزه زعفران است. این شرکت با هدف جذب مشتری و نام آوری در بازار، محصولات خود را در بسته بندی متنوع و زیبا عرضه می نماید. این ادویه در سراسر ایران و همچنین در بسیاری از کشور های خارجی طرفدارن خاص خود را دارد.

پودر زعفران سالار دارای طعم، عطر و کیفیت بالایی می باشد که این محصول را نسبت به سایر برند ها ارجحیت می بخشد. در تهیه این محصول از مواد کاملا طبیعی بهره می گیرند و در مراحل تولید و بسته بندی به میزان زیادی اهمیت می دهند که طعم و عطر اصلی آن از بین نرود.

راه های زیادی برای تشخیص زعفران اصل از تقلبی وجود دارد که یکی از آنها روی شعله گرفتن زعفران است. اگر رنگ آن به زردی زد می توان تشخیص داد که این زعفران تقلبی است اما اگر رنگ آن به نارنجی یا بنفش در بیایید نشانه اصل بودن آن می باشد که این تغییر رنگ به دلیل وجود پتاسیم در آن هست.

کمترین میزان قیمت پودر زعفران سالار

پودر زعفران سالار کاملا بهداشتی و پاستوریزه می باشد. این ادویه سال هاست که در دل مردم جا داشته و توزیع می گردد و به صورت حضوری و اینترنتی می توان آن را خریداری نمود. در روش اول باید وقت و هزینه بیشتری را نسبت به راه دوم صرف کنیم.

پودر زعفران از آسیاب کردن رشته های زعفران اصل و تبدیل آن به ذرات بسیار ریز به دست می آید طبق استاندارد های ملی و جهانی باید ۹۰ درصد ذرات آن از الک با منفذ ۵۰۰ میکرون عبور نمایید. به این صورت خواص پودر زعفران واقعی، درست شبیه زعفران اصل می باشد و از طعم، عطر و رنگ فوق‌العاده ای برخوردار است.

کمترین میزان قیمت پودر زعفران سالار

افراد بسیاری رنگ غذا را با پودر زعفران اشتباه می گیرند. رنگ غذایی که توسط دست فروشان عرضه می شود کاملا شیمیایی و مضر است و در تهیه آن از زعفران استفاده نشده و برای سلامتی مضر می باشد.

 بعضی از تولید کنندگان به منظور جذب گرد زعفران در تهیه محصول از مقداری پودر قند استفاده می کنند. اما تولید کنندگان برند های معتبر مانند برند سالار برای تهیه این محصول از زعفران اعلا بهره می گیرند.

سوال داری، من اینجام!