قیمت افشره زعفران مرغوب ایرانی در بازار

قیمت افشره زعفران مرغوب ایرانی در بازار

قیمت افشره زعفران

قیمت افشره زعفران مرغوب ایرانی در بازار را می توان از سایت های فروش و نمایندگی های پخش آن در سراسر کشور جویا شد و قیمت بهتری را برای خرید انتخاب نمود.

افشره ی زعفران به عنوان محصولی جدید که وارد بازار شده است، توانسته در کوتاه ترین زمان، جایگاه ویژه ای در میان آشپزان، هتل داران ، رستوران ها و حتی خانم های خانه دار پیدا کند.
شرکت های تولیدی این محصولات همواره بر سر کیفیت برتر و بدست آوردن بازار با هم رقابت می کنند، ولی کسانی در این راه موفقند که با به کار بردن مواد اولیه مرغوب، جنسی ناب و منحصر بفرد تولید کرده و آرامش و امنیت خاطر را در خرید برای مصرف کنندگان به ارمغان آورند.

قیمت افشره زعفران

مشخصات زعفران درجه یک و قیمت افشره زعفران

زعفران خوب و مرغوب از رنگ و بوی آن قابل تشخیص است.رنگ زعفران مرغوب،زرد مایل به نارنجی قرمز است و بوی بسیار دلپذیری دارد.
هرچه بوی زعفران کمتر باشد نشان از کهنه بودن آن است. زعفران خوب طعم تندی نیز دارد.
نشانه ی زعفران خوب در بازار رضایت مشتریان از آن برند و شاخص های کیفی آن می باشد.

قیمت افشره زعفران

کاربرد منحصر به فرد افشره زعفران

افشره زعفران به دلیل استفاده راحت برای مصرف کنندگان بسیار مورد توجه قرار گرفته است مخصوصا آشپزها که وقت برایشان بسیار مهم است.زعفران در سفره های ایرانی جایگاه ویژه ای دارد و در اکثر آشپزخانه ها به عنوان چاشنی غذا بکار می رود.
علاوه بر استفاده ای که از زعفران به عنوان اسانس و طعم دهنده می شود، این گیاه ارزشمند خاصیت های درمانی بسیاری دارد که مهمترین آنها خاصیت ضد افسردگی و شادی بخشی آن است.
از جمله خواص درمانی دیگر آن می توان به

  • تاثیر بر سیستم عصبی
  • حفظ سیستم ایمنی
  • کاهش دیابت و فشار خون
  • ضد اضطاب و خواب آوری
  • ضد درد و التهاب

و… اشاره نمود.
برای سهولت در استفاده های دارویی مصرف افشره یا قطره ی زعفران توسط بسیاری از پزشکان توصیه می شود.

شرایط نگهداری افشره زعفران

افشره ی زعفران را بهتر است در ظروف شیشه ای یا فلزی دربسته و در جای خنک و به دور از نور و رطوبت نگه داری کرد.ظروف پلاستیکی برای نگه داری مناسب نیستند چون که در مدت کوتاه باعث کم شدن اسانس و مرغوبیت زعفران می شوند.

قیمت افشره زعفران

قیمت افشره زعفران در بازار

امروزه برندها و تولیدکنندگان زیادی دست به تولید محصولات وابسته به زعفران از جمله افشره می زنند.بنابراین می توان گفت قیمت زعفران با توجه به برند ها و فروشنده های آن، متفاوت می باشد.
برای خرید افشره زعفران با قیمت مناسب باید سایت های فروش را بررسی نمود و بهترین فروشنده را پیدا کرد و با خرید مستقیم و حذف واسطه ها، خرید باصرفه و ایمن تری داشت.

سوال داری، من اینجام!