قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن سال 1400

قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن سال 1400

قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن سال 1400

نرخ طلای سرخ هر سال در حال تغییر کردن است و قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن در سال 1400 تفاوت داشته و بیشتر از سال گذشته می باشد. برای اطلاع از قیمت روز بازار به سایت های مجموعه فرانیز مراجعه نموده و یا به طور مستقیم با مشاوران ما تماس بگیرید.

قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن صادراتی

قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن سال 1400

در جامعه امروز زعفران و فراورده های آن کاربرد های بسیاری دارند که قیمت آن را دست خوش تغییر کرده و زعفران چه در صنعت غذا و چه در صنعت داروسازی و حتی در حوزه نوشیدنی ها نیز استفاده می شود. کاربرد زرپران در صنایع قنادی و شیرینی پزی گسترده است و این مراکز جهت تولید محصولات خود از زعفران استفاده می کنند. زعفران برای رنگ و عطر دادن به فراورده های آردی، از جمله کیک و نان و غیره مصرف می گردد و همچنین در تولید محصولات لبنی مانند شیر، خامه، کره و بستنی به کار می رود.

به دلیل قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن این محصول جهت مصارف خانگی و پخت و پز بهترین است و فروش بالایی را از آن خود می نماید.

قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن سال 1400

زعفران در تهیه کنسروها و جهت رنگ دادن به فرآورده های گوشتی مانند سوسیس و کالباس و به ویژه فراورده های مبتنی بر گوشت مرغ به کار می رود. مقدار مورد استفاده زعفران در تولیدات گوشتی، 260 قسمت در هر میلیون می باشد و از آنجایی که نرخ زعفران بسیار بالاست و قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن بسیار مناسب تر بوده و برند آن نیز معروف است و طرفدارن زیادی هم دارد آمار خرید بیشتر از سایر محصولات دارد.

مصرف این ادویه ارزشمند در طب سنتی و حتی امروزه نیز توصیه می گردد چرا که خواص درمانی متعدد آن کاملا شناخته شده بوده و ارزش غذایی بالایی دارد.

  • توانایی بهبود سلامت تنفس
  • بهینه سازی سیستم گوارش
  • از بین بردن درد
  • بهبود الگوهای خواب
  • کاهش خونریزی عادت ماهانه
  • تقویت سلامت قلب
  • افزایش گردش خون
  • پیشگیری از دیابت
  • تقویت استخوان‌ها و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

روش نگهداری زعفران 2 گرمی بهرامن پس از خرید

قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن سال 1400

پس از قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن و خرید یکی از مهم ترین مسائل نگهداری مناسب و اصولی از آن می باشد. در نگهداری ازاین محصول باید به نکاتی توجه داشت زیرا این ادویه بسیار گران قیمت است و اگر به درستی نگهداری نشود می تواند عطر و بوی خود و از همه مهم تر خواص فوق العاده خود را از دست بدهد.

ابتدا باید زعفران را در محلی خشک و خنک نگهداری کرد و از ظروفی استفاده کنیم که کاملا بهداشتی بود و نشان استاندارد دارند و کاملا ایزوله هستند. زیرا نباید هیچگونه منفذی برای ورود هوا بماند. همچنین بهتر است از زعفران در بسته بندی های کوچک تر نگهداری شود.

سوال داری، من اینجام!