صادرات رنگ زعفران مایع به آلمان

صادرات رنگ زعفران مایع به آلمان

صادرات رنگ زعفران مایع به آلمان

برای صورت گرفتن تجارتی سودمند به وسیله صادرات رنگ زعفران مایع به آلمان، باید بهترین برند ها را انتخاب کرد. اگر در این زمینه تجربه کافی ندارید می توانید از مشاوره کارشناسان فروش فرانیز بهره گرفته و حجم دلخواه از این محصول را خریداری نمایید.

صادرات رنگ زعفران مایع به آلمان

تولید رنگ زعفران مایع به منظور سهولت استفاده

رنگ زعفران مایع در کارخانه های تولید فرآورده های زعفرانی، به صورت کاملا بهداشتی تولید و در ظروف مختلف بسته بندی می شود. با تولید این محصول، استفاده از زعفران بسیار راحت شده و دیگر نمی توان به بهانه زمان گیر بودن آماده سازی، مصرف آن را کم کرد.

استفاده از زعفران به صورت کلاله خشک به دلیل تلخی که دارد ممکن نیست، لذا باید آن را به صورت محلول در آب در آورده و سپس در زمینه های مختلف مصرف نمود.

 آماده سازی زعفران مایع در منزل به صورت روزانه، مستلزم صرف زمان زیادی می باشد که به دلیل وجود مشغله زیاد، امکان انجام آن برای همه افراد میسر نیست. کارخانه های فعال در این زمینه، با آماده سازی رنگ زعفران مایع، توانسته اند درصد مصرف زعفران را در بین عموم بالا برند.

صادرات رنگ زعفران مایع به آلمان

صادرات زعفران و فرآورده های آن به آلمان

یکی از مقصد های زعفران ایران، کشور آلمان بوده که معمولا این ادویه سلامتی را به شکل فله ای وارد می کند چرا که در صنعت بسته بندی بسیار موفق بوده و از این طریق سود بهتری را کسب می نماید.

مشتریان زعفران در این کشور به دو گروه کیفیت محور و قیمت محور تقسیم می شوند. گروه کیفیت محور، طالب زعفران سرگل و نگین می باشند چرا که این دو نوع از بالا ترین کیفیت ممکن برخوردار هستند. نوع نگین بیشتر در صنایع دارو سازی استفاده می گردد.

مشتریان قیمت محور، طالب جنس ارزان تر، با کیفیت پایین می باشند، لذا این گروه، مشتری زعفران پوشال هستند. زعفران پوشال شامل کلاله به همراه قسمتی از خامه بوده که میزان رنگدهی و کیفیت آن نسبت به سرگل و نگین کمتر است.

صادرات رنگ زعفران مایع به آلمان

فروش رنگ زعفران مایع در سایت های مواد غذایی

امروزه با وجود فروش آنلاین، سایت ها و غرفه های بسیاری به صورت اینترنتی به فروش محصولات با ارزشی مانند رنگ زعفران مایع می پردازند. سایت های فروش مواد غذایی یکی از عرضه کنندگان این فرآورده می باشند.

اما اگر به دنبال یک فروشگاه جامع در زمینه فروش زعفران و فرآورده های آن هستید می توانید به سایت فرانیز مراجعه کنید تا با دنیای محصولات و برند ها روبرو شوید.

سوال داری، من اینجام!