توزیع چاشنی زعفرانی مرغوب در ایران

توزیع چاشنی زعفرانی مرغوب در ایران

توزیع چاشنی زعفرانی مرغوب در ایران

چاشنی های زعفرانی به صورت پودر یا مایع در طعم ها و ترکیبات متنوعی توسط شرکت های مختلفی تولید می شوند. و سپس به دست مصرف کننده می رسند. فرانیز یکی از بزرگترین توزبع کنندگان چاشنی زعفرانی مرغوب در ایران است.

از قدیم الایام  زعفران یکی از پر کاربرد ترین ادویه ها برای طعم دار کردن و زیبا تر کردن غذاهای ایرانی بوده است. به همین دلیل از این ادویه ارزشمند محصولات متنوعی با توجه به موارد مصرف تولید شده است. چاشنی زعفرانی از جمله این فرآورده هاست که به صورت مایع و سس و یا به صورت پودری تولید شده است.

در ترکیب این چاشنی به ذائقه و طبع مصرف کننده ها توجه شده است. ترکیبات چاشنی زعفرانی توسط همه شرکت ها با هم مساوی نیست به نحوی که استفاده از بعضی از این چاشنی ها آشپز را بی نیاز از دیگر ادویه ها کرده است اما در ترکیبات بعضی دیگر فقط یک یا دو افزودنی وجود دارد.

این تنوع در محصولات سبب شده است که مصرف کننده قدرت انتخاب بالاتری با توجه به نیاز خود داشته باشد. با توجه به این تفاوت ها باید به دستور العمل درج شده بر روی محصول دقت نمود تا استفاده از آن نتیجه بهتری داشته باشد.

خرید چاشنی زعفرانی از نمایندگی های معتبر

توزیع چاشنی زعفرانی مرغوب در ایران

متاسفانه گاهی مشاهده می شود که محصولات بی کیفیت و تقلبی از فرآورده های زعفرانی در بازار به فروش می رسد که نه تنها خواص مثبت ندارند بلکه آثار منفی در پی دارند. بنابر این به سبب اهمیت مواد غذایی در سلامتی باید خرید این محصولات از مراجع معتبر و شناخته شده صورت گیرد. تا جنس مرغوب و با کیفیت تحویل گرفته شود.

و همچنین با بیشتر شدن واسطه ها قیمت محصول افزایش می یابد. اما با حذف واسطه و خرید مستقیم از نمایندگی های اصلی فروش این محصولات، قیمت آن بسیار کاهش می یابد. البته لازم به ذکر است که این نمایندگی های اصلی همچون فرانیز فروش آنها فقط به صورت عمده است بنابر این برای فروش چاشنی زعفرانی در شهر های مختلف باید از طریق خرید از این نمایندگی های اصلی اقدام کنند و سپس به فروش برسانند. و چون حجم خرید هرچه بیشتر باشد قیمت چاشنی زعفرانی نیز کاهش می یابد به نظر می رسد که این کار تجارتی پرسود خواهد بود.

توزیع چاشنی زعفرانی مرغوب در ایران

از مزایای فروش محصولات زعفرانی مانند چاشنی زعفرانی  این است که با توجه به جایگاهی که زعفران و فرآورده های آن در سبد غذایی خانواده ها پیدا کرده اند و همچنین خواص بیشماری که برای سلامتی دارند این محصولات هم در عطاری ها قابل فروش هستند و هم در فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی.

سوال داری، من اینجام!