اطلاع از قیمت اسپری زعفران زرپاش

اطلاع از قیمت اسپری زعفران زرپاش

اطلاع از قیمت اسپری زعفران زرپاش

کارخانه بزرگ زرپاش با تولید محصولات متنوع و بکر به خصوص اسپری زعفران توانسته در بازار داخل و خارج از کشور خود را مطرح کند. برای اطلاع از قیمت اسپری زعفران زرپاش به سایت بازرگانی فرانیز مراجعه فرمائید.

اطلاع از قیمت اسپری زعفران زرپاش

شرکت صنایع غذایی فصاحتی با برند تجاری زرپاش واقع در زنجان، از نمونه تولید کننده های موفق در زمینه ی تولید مواد غذایی و ادویه جات می باشد. زرپاش مفتخر به تولید اولین اسپری زعفران می باشد. این شرکت بزرگ در سال ۱۳۸۳ اقدام به تولید این محصول پر کاربرد نمود. در این کارخانه از کارشناسان خبره و کار آزموده بهره گرفته می شود تا سالم ترین محصول به دست مصرف کننده برسد.

قیمت اسپری زعفران زرپاش در حجم ۱۱۰ میلی لیتری، با توجه به حجم و کاربرد آن بسیار مناسب می باشد. با خرید این محصول همزمان با بهره بردن از خواص بی شمار زعفران، می توان در مصرف هزینه هم صرفه جویی کرد.

زرپاش توانسته علاوه بر نشان استاندارد ملی، تاییدیه کمپانی Acs انگلیس، سازمان حلال کشور های اسلامی و سازمان غذا و دارو آمریکا را بگیرد. تولید اسپری زعفران توسط زرپاش باعث جلوگیری از صادرات کمتر زعفران به صورت فله ای می شود.

اطلاع از قیمت اسپری زعفران زرپاش

از آنجا که قیمت اسپری زعفران زرپاش نسبت به کالای مشابه در خارج از کشور مناسب تر است از کشور های دیگر متقاضیان بسیاری دارد به همین منظور سالانه اسپری زعفران زرپاش در حجم های بالا صادر می شود.

در این شرکت علاوه بر اسپری زعفران محصولات دیگری از جمله، روغن های؛ هسته انگور، نباتی، زیتون، کنجد و روغن مایع، زعفران رشته ای سرگل، زرد چوبه، فلفل سیاه و قرمز تولید می شود.

زعفران با نام علمی کرکوس ساتیوس از حدود ۳۰۰۰ سال پیش در ایران کشت می شده است  از همان زمان زعفران را به عنوان محصولی گران بها می شناختند که در مراسم های مهم از آن استفاده می کردند.

بهترین قیمت اسپری زعفران زرپاش

اطلاع از قیمت اسپری زعفران زرپاش

خریداری زعفران خالص  به دلیل قیمت بالای آن برای همه میسر نیست این در حالی است که همه ی مردم خواهان استفاده از آن هستند. اما قیمت اسپری زعفران به گونه ای است که خرید آن به بهترین شکل، ممکن و میسر باشد.

برای اطلاع از آخرین قیمت اسپری زعفران زرپاش می توان به سایت معتبر فرانیز مراجعه کرد و این محصول گران بها را با قیمت کارخانه و تخفیفات ویژه خریداری و روانه بازار کرد. بی شک این یک سرمایه گذاری سودآور خواهد بود که هیچ وقت از انجام آن پشیمان نخواهید شد.

سوال داری، من اینجام!