افزایش صادرات زعفران به آلمان و سود تاجران

افزایش صادرات زعفران به آلمان و سود تاجران

افزایش صادرات زعفران به آلمان و سود تاجران

افرادی که مایل به خریداری و صادرات زعفران هستند کافیست با مشاوران سایت فرانیز ارتباط حاصل نمایند و اطلاعات کافی برای خرید این محصول پیدا کنند. امروزه صادرات زعفران به آلمان بیشتر شده و این نشان دهنده مرغوبیت کالای ارزشمند زعفران است.

بهترین زعفران برای صادرات

افزایش صادرات زعفران به آلمان و سود تاجران

زعفران گیاهی با ارزش است، که از دیرباز تا به امروز اهمیت بسیاری در بین عموم داشته، این گیاه دارای خواص بسیاری می باشد و همینطور رنگ، عطر و طعم فوق العاده ای دارد.

زعفران به بدن کمک فراوانی می کند و بیماری های زیادی را از بین می برد، این کالا به این دلیل که به دست تولیدکنندگان فراوانی تولید می شود با قیمت های متنوعی در بازار به فروش می رسد.

مجموعه فرانیز می تواند به افراد و تجاری که مایل به خرید و صادرات زعفران به آلمان هستند کمک شایانی کند.

سود صادرات زعفران 

افزایش صادرات زعفران به آلمان و سود تاجران

ایران کشوری بزرگ با وضعیت آب و هوایی مختلفی می باشد که در هر کدام از مناطق این کشور گیاهان و محصولات متنوعی کاشت می شود.

در نواحی مرکزی و شمال شرقی ایران با توجه به دارا بودن آب و هوای گرم و نیمه خشک محصولات گرمسیر کشت می کنند و به همین علت این محصولات به خوبی رشد می نمایند.

یکی از این گیاهان گرمسیر و معروف در این نواحی زعفران می باشد. زعفران که از قدیم مورد توجه افراد زیادی بوده، دارای اهمیت بسیاری است و سالانه صادرات انبوهی به کشور های مختلف دارد.

ایران در حال حاضر بزرگترین تامین کننده زعفران در تمامی جهان است. سالانه زعفران انبوهی را به کشور های دیگر صادر می کند و باقیمانده این محصولات در بازار های ایران به فروش می رود یا به کارخانه های تولید و بسته بندی می رسد.

همانطور که گفته شد سالانه محصولات زعفرانی و زعفران بسیاری به کشور های دیگر صادرات می شوند. یکی از این کشور ها آلمان بوده که امروزه بیش از گذشته به این کشور صادرات زعفران داریم.

تجار زیادی از سود صادرات زعفران به آلمان آگاه و و به آن مشغول هستند. تاجران و افرادی که اطلاعات کافی ندارند برای اطلاعات بیشتر افراد می توانند با مشاوران سایت فرانیز ارتباط برقرار کنند.

خرید آنلاین زعفران

افزایش صادرات زعفران به آلمان و سود تاجران

تجار و افراد زیادی به دنبال یک شرکت عرضه کننده قابل اعتماد هستند مجموعه فرانیز یک مجموعه با سابقه درخشان است و می توانند برای پیدا کردن یک برند خوب به تجار کمک شایانی کند.

فقط کافیست افراد و تجار با نمایندگان فروش مجموعه فرانیز ارتباط حاصل نمایند و اطلاعات کافی برای خریداری این محصول پیدا کنند و از این محصول بهره مند شوند.

زعفران باکیفیت صادراتی

اکثر افرادی که به تازگی وارد حوزه زعفران شده اند، می پرسند بهترین روش برای صادرات زعفران چه نوع زعفرانی است؟ آیا زعفران را می توان به صورت فله ای هم صادر کرد؟ بله.

زعفران به صورت فله ای نیز صادر می شود. اما در سال های اخیر محدودیت هایی برای آن ایجاد شده است. با تامین گسترده زعفران، آن هم زعفران درجه یک و مرغوب زمینه فروش عمده زعفران، برای مشتریان داخل و خارج کشور فراهم می شود.

زعفران، ادویه ای بسیار پرسود و مفید می باشد. زعفران خاص ترین نوع ادویه در جهان بوده که با دارا بودن ترکیبات بسیار، عنوان گران ترین ادویه را از آن خود کرده است.

کارخانه های تولیدی از زعفران خشک شده محصولات متنوعی را به مرحله تولید می رسانند و این محصولات را با کیفیت بی نظیر روانه بازار می کنند.

زعفران ایرانی و بسیاری از فراورده های آن، جایگاه ویژه ای در بین کشورهای اروپایی دارد. زعفران ایرانی، ادویه ای بسیار مرغوب و جاافتاده در بین اروپایی ها می باشد و شرکت های بسیاری در اروپا هستند که زعفران ایرانی را عمده می خرند و با فراوری و با قیمت عالی به بازار عرضه می کنند.

صادرات زعفران به آلمان

اروپا و درکل کشور آلمان کیفیت محور است و صادرات زعفران به آلمان، در کیفیت بسیار بالا انجام می گیرد. یکی از بهترین خریدارهای زعفران ایران در اروپا، کشور آلمان است.

قطعا در صادرات زعفران به آلمان چند نکته مهم وجود دارد که مهم ترین آن ها کیفیت و قیمت زعفران هستند. نوع و کیفیت زعفران، ارتباط مستقیمی با قیمت زعفران دارد.

نوسانات قیمت ارز و دلار هم بر قیمت زعفران تاثیرگذار می باشد. البته قیمت شرکت های عرضه کننده زعفران هم با هم متفاوت است.

فروش زعفران در آلمان به صورت فله و پاکتی انجام می شود. کشور آلمان در حوزه پاکت های زعفران بسیار بهتر از ایران فعالیت دارد. همچنین زعفران را در پاکت های شکیل و زیبا در فروشگاه های مختلف عرضه می کند.

به همین دلیل کشور آلمان، زعفران را بیشتر به صورت فله از ایران خریداری می کند. سپس با پاکت های جدید وارد بازار می کند. بنابراین صادرات زعفران به آلمان بیشتر به صورت فله ای انجام می شود.

چون کشور آلمان در پاکت بهتر از ایران و از واردات زعفران فله، سود بیشتری می کند. اگر قصد صادرات زعفران به آلمان را دارید، می توانید با کارشناسان فروش فرانیز تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

صادرات زعفران با جدیدترین روش ها

صادرات زعفران به آلمان فقط برای مصرف آن در این کشور نمی باشد بلکه این کشور یک واسطه است برای صادرات زعفران به سایر کشور ها.

برای خرید زعفران صادراتی و مرغوب بهتر است از طریق مراکز معتبر اقدام فرمایید تا با اطمینان کامل محصول را به مرز دیگر کشور ها صادر کنید و مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

در صادرات زعفران به آلمان یا هر کشور دیگر به مواردی همچون کیفیت، رنگ، مزه و نوع پاکت زعفران صادراتی دقت نمایید.

برای صادرات در حجم های بالا یکسری مدارک لازم می باشد مانند؛ کارت بازرگانی صادر کننده زعفران، گواهی موسسه استاندارد، معرفی نامه اظهار کننده زعفران به گمرک، گواهی قرنطینه دامی، گواهی اداره بهداشت.

برای صادرات معمولا از زعفران نگین یا سرگل در پاکت های شیک و زیبا استفاده می نمایند. این نوع زعفران دارای رنگ قرمز بسیار زیبایی است و از نظر ظاهر جذب کننده مشتری می باشد. با صادرات زعفران و فرآورده های زعفرانی به این کشور می توانید سود خوبی را به دست بیاورید.

قیمت زعفران در آلمان 

عوامل زیادی در قیمت زعفران در کشور آلمان می باشد. نوع زعفران، نوع پاکت، کیفیت زعفران از عواملی که بر قیمت زعفران تاثیر می گذارد.

معمولا قیمت زعفران در دیگر کشور ها چندین برابر قیمت آن در ایران می باشد اما نمی توان قیمت خاصی را تعیین کرد چون که قیمت نهایی به توافق بین فروشنده و خریدار بستگی دارد.

 اگر می خواهید زعفران را با قیمت زعفران و کیفیت بالا خریداری کنید می توانید به سایت فرانیز مراجعه نمایید که با خرید به صورت عمده نیز تخفیفات ارزنده ای را برای شما در نظر می گیرند.

فقط کافی است از ما بخواهید تا تمامی مراحل گمرکی و ارسال نیز برای شما انجام شود. استاندارد های بین المللی و گواهی نامه ها مربوط به زعفران درخواستی نیز برایتان ارسال می شود.

کشور ما به عنوان یکی از قطب های صادر کننده ی زعفران جهان، نبض تجارت این ادویه ارزشمند را در اختیار دارد. صادرات و تجارت زعفران یک تجارت پر سود تلقی می شود و همچنین با وارد کردن زعفران به دیگر کشور ها باعث افزایش اعتبار خود در بازار های داخلی می شوید.

سوال داری، من اینجام!