قیمت زعفران 1 گرم نگین صادراتی

قیمت زعفران 1 گرم نگین صادراتی

قیمت زعفران 1 گرم نگین صادراتی

 قیمت زعفران نگین صادراتی 1گرم، نسبت به نمونه های دیگر بیشتر بوده چرا که دارای بالا ترین کیفیت و قدرت رنگدهی می باشد.

قیمت زعفران 1 گرم نگین صادراتی

قیمت زعفران 1 گرم برای تجار

تجارت یکی از مشاغلی بوده که رمز موفقیت در آن، داشتن دانش لازم می باشد. یک تاجر زعفران محصولی را بر می گزیند که در کشور مقصد تقاضا برای عرضه آن زیاد بوده و بتواند محصول خود را با قیمت بالایی به فروش برساند.

سایت فرانیز با عرضه بهترین نمونه زعفران به تجاری که به دنبال با کیفیت ترین نوع طلای سرخ هستند، توانسته آنان را به مقصودشان برساند. قیمت زعفران نگین صادراتی اعلا به صورت عمده برای این عزیزان، همراه با تخفیفات ویژه ای خواهد بود.

قیمت زعفران 1 گرم نگین صادراتی

خیلی از کشور های وارد کننده، طالب عرضه زعفران در پاکت های با وزن های گرمی هستند چرا که خیلی از افراد ترجیح می دهند که این محصول را به صورت ماهانه خریداری نمایند.

اعلا ترین نمونه زعفران در جهان

بیشترین کشت و فروش زعفران در ایران مربوط به شرق کشور است. زعفران تولیدی در این مناطق دارای انواع مختلفی بوده که بدون شک تفاوت قیمت را نیز به دنبال دارد. اعلا ترین نمونه طلای سرخ، نگین می باشد.

نگین گران ترین و در واقع با کیفیت ترین نمونه طلای سرخ در جهان بوده که میزان تولید آن نسبت به نمونه های دیگر کمتر می باشد. دلیل میزان کم تولید این محصول، سختی جداسازی کلاله ها بوده چرا که دقت بالایی را می طلبد.

قیمت زعفران 1 گرم نگین صادراتی

زعفران نگین خود به سه دسته؛ نگین، شبه نگین و سوپر نگین تقسیم می شود که نوع سوپر آن از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است. این محصول را معمولا در ظروف شکیل و زیبا در پاکت قرار می دهند.

نرخ زعفران 1 گرم برای فروشگاه ها

فروشگاه ها یکی از مراکز عرضه زعفران هستند که آن را در برند ها و اوزان پایین به فروش می رسانند. در واقع یکی از مراکزی که می توان زعفران مصرفی خود را از آن تهیه نمود، این مکان بوده چرا که وظیفه آن عرضه محصولات سالم و دارای پروانه بهداشت می باشد.

فروشگاه ها می توانند زعفران پاکتی مورد نیاز خود را از سایت فرانیز تهیه نمایند. قیمت زعفران نگین صادراتی در برند های مختلف برای این مراکز با تخفیفات ویژه ای همراه بوده و یک معامله سود مند رقم خواهد خورد.

قیمت ۱ گرم زعفران

نرخ زعفران نگین صادراتی بستگی به نوع زعفران استفاده شده، کیفیت و همچنین نوع پاکت زعفران دارد. به طور مثال خاتم، پلی کریستال و غیره در قیمت آن تاثیر دارد. هر چه کیفیت زعفران بهتر باشد قیمت آن بیشتر است.

زعفران به دلیل طعم، عطر، بو و رنگ زرد و قرمزی که دارد در رستوران ها و شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد. طلای سرخ ایرانی از نظر کیفیت به انواع مختلفی تقسیم شده است.

از جمله زعفران نگین، زعفران سرگل، زعفران پوشال، زعفران دسته به طور مثال قیمت ۱ گرم زعفران نگین از قیمت بقیه بیشتر است. زعفران یکی از مهم ترین محصولاتی می باشد که از زمان قدیم در کشورمان کشت و پرورش یافته و تولید آن رایج بوده.

طلای سرخ در مناطق خشک و گرم سیر که باد گرم و سرد در حال وزش است می روید. زعفران فواید دارویی بسیاری دارد از جمله بهبود سلامت روانی، درمان جوش و آکنه، درمان بیماری های تنفسی، کاهش وزن، خواص ضد سرطان و غیره می باشد. این گیاه به دلیل خواص فراوانی که دارد به طلای سرخ شناخته شده است.

صادرات زعفران

زعفران به دلیل عطر، طعم و خواص دارویی بی نظیری که دارد برای صادرات به دیگر کشورها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. صادر کنندگان همیشه نگاه ویژه ای به این محصول دارند.

نوع زعفرانی که صادر می شود بستگی به نظر مشتریان دارد. به طور مثال بعضی از آن ها کیفیت زعفران را ملاک قرار می دهند و برخی دیگر ارزان بودن محصول را بر کیفیت آن ترجیح می دهند. هر چه کیفیت محصول بیشتر و همچنین نوع پاکت های آن زیباتر باشد می توان نظر مشتریان بیشتری را به خود جذب کرد.

زعفران چاشنی و رنگ دهنده غذا می باشد و همچنین موجب کاهش چربی و کلسترول خون می گردد. این گیاه در درمان بیماری آسم، بیماری های چشم، پیش انداختن قاعدگی، درمان معده درد، درمان کم خونی و دردهای لثه استفاده می شود.

افرادی که قصد خرید زعفران جهت صادرات به دیگر کشور ها را دارند می توانند با مراجعه به سایت فرانیز با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنند و محصولی با کیفیت و قابل اطمینان و به صرفه را خریداری نمایند.

زعفران و هزینه های جانبی آن

زعفران محصولی است که از زمان کاشت پیاز تا زمان برداشت آن مشقت های بسیاری دارد. به تبع آن، هزینه های بسیار سبب می شود تا از این ادویه به نام طلای سرخ یاد شود.

البته بنظر می رسد به دلیل کمیاب بودن و ارزشمند بودن آن هم نام طلای سرخ، نام صحیحی است. به خاطر همین است که اگر سایر ادویه های خوش طعم و بو را ما به صورت نیم کیلویی و یک کیلویی یا دویست یا سیصد گرمی می خریم.

در مورد زعفران اوضاع فرق می کند آن را گرم به گرم خریداری می کنیم‌. فقط اگر شرکت های پخش زعفران بخواهند این محصول را بخرند، از اندازه های کیلویی استفاده می کنند. بنابراین برای مصارف خانگی گرم مطرح است و برای کاربردهای تجاری واحد کیلو عنوان می شود.

اهمیت پاکت های زعفران

تفاوت زعفران پاکتی و زعفران فله در کیفیت آن است. به این معنا که هر کسی که طعم و بوی بهتری را از زعفران انتظار داشته باشد، به زعفران های پاکتی مراجعه می کند.

 زعفران در مجاورت با هوا تغییر رنگ و عطر و بوی آن کم می شود. طلای سرخ در اثر ترکیب با اکسیژن کدر و حالت خشک و پودر مانند خود را از دست می دهد‌. لذا کسی که قصد خرید زعفران مرغوب دارد به پاکت های زعفرانی اعتماد بیشتری می تواند داشته باشد.

بنابراین اهمیت پاکت های زعفران در این است که هم کیفیت محصول حفظ می شود. به تبع آن خواص زعفران بیشتر است و هم اعتماد مشتری بیش از پیش جلب می شود. قیمت زعفران یک گرمی نیز همانند سایر اندازه ها به پاکت آن بستگی دارد.

چرا زعفران یک گرمی بخریم؟

 زعفران را عموما به صورت یک گرمی یا یک مثقالی می خرند که حدود ۴٫۶ گرم است. شرکت فرانیز این امکان را ایجاد کرده است تا با خرید قیمت زعفران نگین صادراتی در یک پاکت کاهش پیدا کند و به تبع آن هزینه مشتریان کمتر شود.

تولید پودر فشرده زعفران

بنظر می رسد رضایت مشتری و خرید زعفران بیشتر آن ها، معامله ای دو سر سود است که هر دو طرف خرید را راضی نگه می دارد. شرکت فرانیز سفارش های شما را به صورت جزئی و عمده، آنلاین و حضوری، امکان پذیر است.

سوال داری، من اینجام!