قیمت عصاره زعفران برای کسب و کارهای خانگی

قیمت عصاره زعفران برای کسب و کارهای خانگی

اطلاع از قیمت عصاره زعفران برای کسب و کارهای خانگی، امری مهم است. در ادامه عوامل تاثیر گذار در کسب و کار عصاره زعفران را شرح داده‌ایم.

قیمت عصاره زعفران برای کسب و کارهای خانگی

قیمت عصاره زعفران برای شرکت های پخش

شرکت های پخش یکی از راه های رساندن یک محصول به تمام نقاط کشور می باشند. قیمت عصاره زعفران برای این شرکت ها، به دلیل تقاضا برای حجم عمده با تخفیفات ویژه ای همراه خواهد بود.

این شرکت ها زعفران و فرآورده های آن را بین فروشگاه ها و عطاری ها در سراسر کشور توزیع می کنند تا همه افراد بتوانند از خواص این گل سلامتی بهره مند شوند.

قیمت عصاره زعفران برای کسب و کارهای خانگی

کسب و کار خانگی با فروش عصاره زعفران

امروزه با وجود بالا رفتن مخارج زندگی، خیلی از بانوان خانه دار نیز تصمیم به راه اندازی کسب و کار های خانگی گرفته اند. این بانوان معمولا محصولاتی را برای فروش انتخاب می کنند که مصرف بالایی داشته باشد.

از جمله محصولات انتخابی برای فروش در این مورد می توان به پوشاک، ظروف آشپزخانه، لوازم آرایشی و مواد غذایی اشاره نمود. یکی از گزینه هایی که می تواند درآمد خوبی را به دنبال داشته باشد عصاره زعفران است.

بدون شک تمام بانوان ایرانی سعی در ارائه بهترین غذا ها و تزئینات به خانواده و مهمانان خود را دارند. وجود زعفران در هر خانه ای لازم و ضروری می باشد چرا که با استفاده از آن می توان بهترین ها را خلق نمود.

قیمت عصاره زعفران برای کسب و کارهای خانگی

از آن جا که زعفران خشک گران بوده و آماده سازی آن نیز زمان بر می باشد لذا استفاده از فرآورده های آن در طی سال های اخیر رواج یافته است. فروش این محصولات در بین بانوان بدون شک موفقیت آمیز خواهد بود.

زعفران طلای سرخ ایران

زعفران  یکی از اصلی‌ترین چاشنی‌های غذای ایرانی است. گیاه زعفران با استفاده از پیاز زعفران کاشت و برداشت می‌شود و ایران تولیدکننده و صادرکننده اصلی زعفران در جهان است.

بعد از ایران، کشور هند از دیگر تولیدکننده‌ها است که به مصرف بالای ادویه‌جات هم معروف است. زعفران خواص درمانی زیادی دارد که باعث شده علاوه بر استفاده در غذا، به عنوان یک دارو هم شناخته شود.

یکی از علت‌های گرانی زعفران هم به علت استفاده صنایعی مثل داروسازی و پزشکی از زعفران در ترکیب داروهای خود است. تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی نیز به علت رنگ طبیعی این گیاه طرفدار آن هستند.

زعفران برای درمان بیماری‌های پوستی هم موثر واثع می‌شود. شما می‌توانید آرد نخود را با زعفران پودر شده، ترکیب کنید و به شکل یک مخلوط یکنواخت در آورید.

سپس اجازه دهید تا ماسک چند دقیقه بر روی پوست شما بماند و پس از آن با آب ولرم پوست خود را بشویید. این ماسک کمک می‌کند تا موها زائد صورت شما کم‌تر رشد کند و لطافت و تازگی به پوستتان بازگردد.

خاصیت آنتی اکسیدانی زعفران هم باعث می‌شود تا تیرگی‌ها، لکه‌ها و جوش‌های پوستی، از بین روند. امروزه قیمت زعفران افزایش زیادی پیدا کرده و هم‌چنان نیاز به زعفران در بین مردم وجود دارد.

عصاره زعفران از سری محصولات جانبی است که رنگ و طعم بی‌نظیری دارد. خواص درمانی عصاره زعفران کاملا مشابه با زعفران است.

به عنوان مثال اگر قسمتی از بدن شما دچار آفتاب سوختگی شده است، ترکیب عصاره زعفران با شیر، می‌تواند درمان خوبی باشد.

عصاره زعفران برای صنایع غذایی بسیار مهم است و شما می‌توانید با راه‌اندازی کسب‌وکار عصاره زعفران، درآمد خوبی داشته باشید.

عصاره زعفران چیست؟

از گذشته برپایی مراسم و جشن‌های بزرگ، در ایران و بین ایرانیان بسیار مرسوم بوده است. زعفران پای ثابت همه‌ی مجالس و غذاهای مجلسی بوده است که با افزایش قیمت استفاده از آن به صرفه نیست.

عصاره زعفران یک محصول جایگزین است که به اندازه زعفران کارایی و کاربرد دارد. محصولات مختلفی مانند قرص زعفران و اسپری زعفران در بازار وجود دارد که کیفیت زعفران را ندارند.

اگر سلامتی محصولی که خریداری می‌کنید برای شما مهم است، عصاره‌های زعفران با معتبرترین برند را تهیه کنید. مایع زعفران و عصاره زعفران تقریبا مشابه با هم هستند که با کیفیت مطلوبی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

این محصول، دارای ترکیباتی خاص است که به خوش طعم شدن غذا کمک می‌کند. با اضافه‌کردن این چاشنی به غذا، نمک از سفره غذایی شما حذف خواهد شد.

عصاره زعفران را با استفاده از دستگاه‌های مجهز از گیاه زعفران بدست می‌آورند. کارخانه‌هایی مانند سوینچ به فروش محصولات عصاره زعفران شهرت دارد.

به علت تخصصی بودن پروسه عصاره‌گیری، می‌توانید این اطمینان خاطر را داشته باشید که هیچ گونه دخالت دستی وجود ندارد و کاملا بهداشتی است.

برای راه‌اندازی کسب‌وکار زعفران، باید برندهای تولیدکننده را به خوبی بشناسید. از طرفی شناخت یک عصاره‌ی زعفران خوب نیز بسیار مهم و حیاتی است. در ادامه ویژگی‌های یک عصاره زعفران خوب و برندهای معتبر را معرفی می‌کنیم.

کسب‌وکار عصاره زعفران

برای شروع کسب و کار مخصوص به خود باید حتما محصول خوبی برای فروش داشته باشید تا بتوانید رضایت مشتری را جلب کنید.

سوینچ و آترینا دو برند تولیدکننده عصاره زعفران رستورانی هستند. بردهای معتبر دیگری مانند بهرامن و سحرخیز هم برای تولید محصولاتی مانند عصاره زعفران، اقدام کرده‌اند.

عصاره‌های زعفران برندهای سوینچ و آترینا، بهرامن، سرخیزی، قائنات به کشور مختلفی صادر می‌شود. از طریق خرید و فروش این محصولات بسیاری از افراد توانسته‌اند منبع درآمد خوبی داشته باشند.

برای اینکه در این عرصه بتوانید کسب‌وکار موفقی داشته باشید باید از قیمت عصاره زعفران و روش خرید آسان آن، آگاه باشید.

قیمت عصاره زعفران

قیمت عصاره زعفران برای کسب وکارها و استفاده روزمره متفاوت است. اگر شما برای کسب و کار عصاره زعفران قصد خرید دارید، به طور حتم به صرفه‌تر برای شما خواهد بود.

حجم عصاره زعفران هم از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت است. این محصول جانبی دو نوع مختلف مخصوص و معمولی دارد. برای کسب‌وکار باید هر دو نوع را خریداری کنید تا بتوانید بر اساس نیاز مشتری، به فروش برسانید.

قیمت 1لیتری عصاره زعفران مایع سوینچ برای مصرف کننده 25 هزار تومان است و قیمت مخصوص آن  32500 تومان است. برای کسانی که به صورت عمده خریداری می‌کنند عصاره زعفران معمولی 16هزارتومان و مخصوص آن 21 هزار تومان است.

هر چه حجم محصول افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز بیش‌تر می‌شود. به عنوان مثال عصاره زعفران نیم لیتری معمولی 13 هزار تومان است و تقریبا نصف قیمت 1 لیتری است.

عصاره زعفران را چگونه خریداری کنید؟

دغدغه اصلی کسب‌ و کارهای عصاره زعفران، خرید آن‌ها است. با پیشرفت تکنولوژی این مسیله بسیار آسان شده و شما به راحتی می‌توانید عصاره زعفران مرغوب را بدون دردسر خریداری کنید.

امروزه هر برند مطرح در زمینه کسب و کار عصاره زعفران، سایت مخصوص به خود را طراحی کرده است که تمام محصولات خود را در آن به فروش می‌رساند.

شما می‌توانید با مراجعه سایت‌های معتبر، خرید غیر حضوری داشته باشید. خرید غیرحضوری امکان خرید به صورت عمده را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. این امر باعث می‌شود شما هیچ دغدغه‌ای برای خرید نداشته باشید.

عصاره زعفران برای کسب‌وکار خانگی

 خرید و فروش عصاره زعفران برای کسانی که در کار معاملات زعفران هستند، کار آسانی است. در صورتی که برای کسانی که در ابتدای راه هستند یا قصد دارند به تازگی این مسیر را شروع کنند، سخت و پر پیچ وخم باشد.

ما به شما این اطمینان خاطر را می‌دهیم که پس از مدتی در این کار به یک درآمد بالایی دست پیدا خواهید کرد و تجربه بالایی را هم کسب می‌کنید.

سوال داری، من اینجام!